Stran 1 od 8

Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 22.10.2014, 20:15
Napisal/-a ŽAT32
OBB napisal/-a:Lahko bi jo malo posodobili uredili tire primerne za veliko večje število vlakov na dan
Bohinjka je imela ob odprtju zmogljivost 70 vlakov na dan. Po več desetletjih zapiranja postaj in podiranja tirov je malce naivno upati, da se bo trend obrnil.
OBB napisal/-a:Ne vidim pa smisla v tem da vozijo tovor najprej v Ljubljano nato pa na Jesenice.
Smisel in logika na ajzenponu nimata kaj delati :mrgreen:

Se pa nekaj dogaja v Ljubljani.
EE se seli iz zgradbe na Tivolski, nekaj pa se tudi sliši o rušitvi nekdanjh PAP-ovih objektov. Se morda spet obeta tivolski lok? Radij loka bi bil sicer precej hud, bi se pa ga dalo stlačiti v tisto kajlo med progama.

Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 22.10.2014, 20:43
Napisal/-a igor72
ŽAT32 napisal/-a: .... Radij loka bi bil sicer precej hud, bi se pa ga dalo stlačiti v tisto kajlo med progama.
Tudi če bi "korakoma" :mrgreen: vozili čezenj, bi se izplačal!

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 23.10.2014, 6:13
Napisal/-a Regan 664
ŽAT32 napisal/-a:Se morda spet obeta tivolski lok? Radij loka bi bil sicer precej hud, bi se pa ga dalo stlačiti v tisto kajlo med progama.
Resno se govori o tem, ja problem je radij, ki je menda manjši od 200 m, bi bilo pa z gradnjo loka kar nekaj pozitivnih učinkov v tovornem prometu....
Pa tudi investicija še zdaleč ne bi bila ranga TEŠ6 :D

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 23.10.2014, 6:54
Napisal/-a Ljubitelj
Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.

LPL

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 23.10.2014, 7:51
Napisal/-a vido
HI,

link ne dela. :|
Ljubitelj napisal/-a:Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.

LPL

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 23.10.2014, 7:55
Napisal/-a odbijac
vido napisal/-a:HI,

link ne dela. :|
Ljubitelj napisal/-a:Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.

LPL
Linku od @Ljubitelja zbrišite zadnjo črko (.pdfl v .pdf) pa bo štimalo. Hvala, @Ljubitelj.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 23.10.2014, 7:57
Napisal/-a Ljubitelj
Hvala odbijač za popravek.

LPL

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 23.10.2014, 8:29
Napisal/-a mkx
Ali je dolžina "postajnega tira" 755 metrov dovolj za spodobno dolge tovorne vlake?
Ali kje v Tivoliju oz. v bližini obstaja tirna zveza med obema tiroma notranjske proge?
Kako bodo novi tir speljali preko Celovške ceste? Trenutni podvoz ima (po letalskih posnetkih sodeč) prostora za dva tira, po temle načrtu pa se obeta še tretji.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 23.10.2014, 9:12
Napisal/-a Ljubitelj
Na načrtu je narisano/napisano nadvoz L=41m, Š=7,5m ob starem dvotirnem nadvozu.

dodajam še delujoči link do
Tivolskega lokaLPL

LPL

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 23.10.2014, 11:33
Napisal/-a Peter 5
Ljubitelj napisal/-a:Več o novem Tivolskem loku in gradbeni situaciji. Lok ima radij 180 m.
LPL
Zdravo! Če me spomin ne vara, je podobno "oster" lok tudi v postajnem področju Zidanega mosta (izvoz iz smeri Ljubljana proti Rimskim toplicam), pa živimo z njim tudi že dobrih 150 let :!: :?: :D

@Mkx . Nova zveza med tiroma primorske proge je vrisana takoj za uvezavo bodočega zveznega loka.

LP - Peter

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 23.10.2014, 13:03
Napisal/-a Ljubitelj
V čem bi naj bil bau bau tirnega loka z R=180 m? P R A V I L N I K
o zgornjem ustroju železniških prog
zahteva v tem priemru samo korekturo svetlega profila in povečan razmik med tirnicami (konkretno za 5 mm (člen 8). Sicer pa prav v členi 10.5
Absolutno minimalni polmer na glavnih postajnih tirih (z izjemo glavnih prevoznih tirov) je 180 m. Za prevoz vseh tirnih vozil brez omejitev mora biti radij večji ali enak 150 m. Projektiranje in izvedba radijev, manjših od 150 m, sta dovoljena ob pogoju, da se ob notranji tirnici vgradi vodilna tirnica in je lokomotivam z več kot 3-metrsko razdaljo togo vezanih osi in vagonov z več kot 4,5-metrsko razdaljo togo vezanih osi, prepovedana vožnja.
Radij 180 m je tudi najmanjši polmer kretniške krivine in omogoča ne tako počasno vožnjo 35 km/h (postaja Ljubljana 40 km/h).

LPL

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 23.10.2014, 13:49
Napisal/-a EG 3100
Radij 180 m je tudi najmanjši polmer kretniške krivine in omogoča ne tako počasno vožnjo 35 km/h (postaja Ljubljana 40 km/h).
Radij loka 180m bi moral biti po logiki in pravilaih nadvišan, zato se bo brez problema se lahko vozilo 40 km/h...

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 23.10.2014, 14:30
Napisal/-a Ljubitelj
EG3100, podal sem najneugodnejše razmere, ko andvišanje ni možno iz prostorskih razlogov. Pri h=120 mm je hitrost 55 km/h (izjemoma 60 km/h) in pri h= samo polovica največje redne vrednosti , h=60mm, je še vedno 45 km/h. Lok torej ni nič posebnega, vprašanje pa je, katera modra buča je lok v začetku 60 let odstranila ob gradnji nadvozov, če se kaže, da je to danes mogoče.

LPL

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 23.10.2014, 14:33
Napisal/-a mkx
Peter 5 napisal/-a:Nova zveza med tiroma primorske proge je vrisana takoj za uvezavo bodočega zveznega loka.
Hmmm ... jaz tam vidim samo kretnico za navezavo loka na desni tir (menda je to proga D50?), kar bi pomenilo da vlak z Jesenic proti Postojni vozi po za to smer neobičajni progi D50 (in ne po L50) do prve tirne zveze, ki zna biti šele ... kaj pa vem, pri Vnanjih Goricah?

Na drugem koncu je lepo vrisan nov anglež za možnost vožnje proti Kamniku ... ona Đura na posnetku, ki je podlaga za zemljevid, z njenega trenutnega mesta na lok ne bi mogla, najprej bi morala peljati preko kretnice v smeri Kamnika in potem nazaj preko križa(?), kretnice in novega angleža na lok.
Ljubitelj napisal/-a:... vprašanje pa je, katera modra buča je lok v začetku 60 let odstranila ob gradnji nadvozov ...
Takrat so imeli s Soškim koridorjem čisto resne načrte ... pivovarna Union pa je lobirala za večje dvorišče. Win-Win situacija :roll:

Re: Novi tivolski lok v Ljubljani

Objavljeno: 23.10.2014, 14:45
Napisal/-a EG 3100
Hmmm ... jaz tam vidim samo kretnico za navezavo loka na desni tir (menda je to proga D50 ali 50D?), kar bi pomenilo da vlak z Jesenic proti Postojni vozi po za to smer neobičajni progi D50 (in ne po L50) do prve tirne zveze, ki zna biti šele ... kaj pa vem, pri Vnanjih Goricah?
Še dve kretnici proti primorski in prestavitev signalov, pa je rešeno.