Grosuplje-Kočevje

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
zug11
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 07.03.2014, 17:15

Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a zug11 »

Mogoče kdo ve, kdaj bo ponovno otvorjena proga Grosuplje-Kočevje?
Hvala
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Kdo pa pravi, da je zaprta :wink:
zug11
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 07.03.2014, 17:15

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a zug11 »

Za potniški promet
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ajaaaa...

Kot smo nekoč rekli v armiji :saluti : Nikad, a možda ni tad
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a mario »

Tema že obstaja.

Otvorjena = odprta !
+
inovak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 465
Pridružen: 22.03.2013, 10:29
Kraj: Ribnica

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a inovak »

Za začetek in trenutno stanje bi bilo bolj pravilno vprašanje "Kdaj bo stekel potniški promet na relaciji Grosuplje-Ribnica?". Stolpi stojijo, zabojniki ob stebrih tudi, pomeni, da je le vprašanje ureditve prehodov. Vprašanje prodaje kart najbrž pride na vrsto čisto na koncu.
zug11
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 07.03.2014, 17:15

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a zug11 »

Hvala
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a trance0 »

A je res, da bi za direktne potniške vlake iz Kočevja/Ribnice morali nujno nadgraditi vsaj železniško postajo Grosuplje?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

trance0 napisal/-a:A je res, da bi za direktne potniške vlake iz Kočevja/Ribnice morali nujno nadgraditi vsaj železniško postajo Grosuplje?
Grosuplje je potrebno narediti popolnoma na novo, to, kar je sedaj tam, je samo za v muzej. :mrgreen:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Torej tudi nima smisla uvajati potniškega prometa na Kočevki, dokler ne posodobijo vsaj postaje v Grosupljem in nadgradijo postajališča Šmarje-Sap v postajo.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a mkx »

V resnici bi bilo treba na novo narediti vso SV opremo na Dolenjskem. Kar se potniškega prometa tiče, bi to moralo biti vse od Ljubljane preko Grosuplja do Ribnice/Kočevja, pomagalo bi tudi od Grosuplja vsaj do Višnje Gore oz. Ivančne Gorice.
Razlog je preprost: dovolj frekventen primestni promet (do Ribnice in do Ivančne Gorice) pomeni veliko križanj in dokler se na "predpotopno" opremljenih postajah križanje dela 5-8 minut, je vse ostalo brez veze. Pa če bi progovne hitrosti dvignili na 160 km/h, bi vse skupaj še vedno trajalo čisto predolgo.
In, seveda, postaj za križanja mora biti dovolj. Recimo vsakih 15 km (15-20 minut vožnje) postaja za križanje potniških vlakov (torej dva postajna tira), vsakih 30-45 km pa postaja za križanje s tovornimi vlaki (3 ali več postajnih tirov, vsi dolžine vsaj 600 metrov, raje pa 800 metrov).
LP, Metod
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Mene pa zanima kje je problem, da se ne more v Grosuplju speti vlaka, ki pripelje iz Ribnice, s tistim, ki pripelje z Dolenjske, tako da rabita do Ljubljane eno traso (in v drugo smer razrezati)?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Eden jamra, da traja križanje 6-8 minut, ta drug bi pa vlake spenjal in razpenjal, kar traja tipično še več. A ni preprosteje, da potniki prestopijo, za kar sta potrebni 2 minuti ob veliki frekvenci potnikov in urejenih peronih.
Ta tretji spet pravi, potrebno je nadgraditi Šmarje Sap v postajo, pa spet nekdo pravi, postaje na 15 km.
Kolker ljudi očevidno tolko mnenj.

LP in brez zamere L
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Še dobro, da so vse to ugotovili preden se je naredil remont proge Grosuplje - Ribnica. Ker bi bilo res smešno, zapraviti desetine milijonov € za progo, po kateri ne vozi potniški vlak. :evil:
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Realni minimum je predstavljen v sveži študiji nadgradnje LŽV za taktni promet in večjo pogostost primestnih vlakov (vsaj) v konicah. V tej študiji se predlaga večji nadgradnji ŽP Grosuplje in Rakovnik, posodobitev SVN vsaj na odseku Ljubljana-Grosuplje in nadgradnjo postajališča Šmarje-Sap v postajo. To je absolutni minimum od minimuma, da bi lahko vlaki na relaciji Ljubljana-Grosuplje vozili v 30-minutnem taktu, in da bi ob tem lahko vozili direktni vlaki še iz Kočevja do Ljubljane. SŽ so že pred leti za javnost izjavile, da v času konic planirajo direktne vlake od Kočevja do Ljubljane, ker bi le na ta način lahko zagotovile sprejemljiv oz. vsaj avtobusu konkurenčen vozni čas na celotni relaciji. Zato je po mojem nesmiselno uvajati potniški promet na Kočevki, dokler se vsaj dolenjski del LŽV ne posodobi.

Zakaj so se pa najprej spravili delati nadgradnjo Kočevke, čeprav bi bilo nujno pred tem nadgraditi odsek Ljubljana-Grosuplje, pa pojma nimam. Saj poznamo rek 'kjer se logika konča, se železnica začne'.
Odgovori