Grosuplje-Kočevje

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

"Na silo" se tukaj edino ovira kakršenkoli napredek v javnem prometu. Res bi rad vedel koliko časa bi pri uvozu izgubil Kanarček z Dolenjske, če ga na postaji že čaka tisti iz Ribnice.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a trance0 »

In ti resno misliš, da sta dva para vlakov na dan v konicah kakšen napredek v javnem prometu? Sicer pa trenutno niti SVN ni na Kočevki, prav tako ni ne duha ne sluha o kakšnem daljinskem vodenju prometa. Najprej štal'ca, pol pa krav'ca!
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

2 > 0, majhen napredek, ampak je. Vprašaj pa raje tiste, ki bi se radi vozili, pa se ne morejo. Kako pa zgleda SVN recimo na Bohinjki, a imajo tam kakšno daljinsko vodenje, a tam vlaki ne vozijo? Tale dva vlaka v vsako smer bi se dalo zvozit, ne da bi bil med Grosupljami in Ribnico več kot en vlak, sploh pa, a prometniki so za okras? Npr. tudi na Lj.-Moste, ni videti veliko izvoznih signalov? Ja štalo imamo, zato krave crkujejo.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Grosuplje-Kočevje

Odgovor Napisal/-a trance0 »

LJ363, vso srečo ti želim pri prepričevanju odgovornih za uvedbo tako bednega potniškega prometa. Sam mislim, da zgolj dva para vlakov, in še to le med Ribnico in Ljubljano, ne bosta rentabilna. Tako redek potniški promet po železnici bi imel smisel samo pod naslednjimi pogoji:

1. vgrajene vse SVN vključno z zapornicami na NPr
2. daljinsko vodenje prometa na celotnem odseku, za tako redek promet so prometniki predragi
3. enotna vozovnica za vlak IN avtobus, ker veliko večino potencialnih potnikov predstavljajo dnevni migranti, ki pa verjetno ne bodo zainteresirani za nakup mesečne vozovnice samo za vlak, če bodo imeli na izbiro le dva vlaka na dan v vsako smer, medtem ko je nakup vozovnic za posamezne dneve dražji od mesečne vozovnice za avtobus, ki ima še dodatno prednost pred vlakom, da ni potrebno prestopanje v Grosupljem, poleg tega, da tudi bistveno pogosteje vozi...

A vidiš kam pes taco moli?
Odgovori