Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
LukaSLO
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a LukaSLO »

Me Lj in NM je 75 km, med NM in Mirno Pečjo je 9,6 km in to bi ti obnavljal 5 let, sicer pa se tam zadnje čase nekaj dela če mi je kaj znano iz zapor. Ti bi torej obnavlja s silovitim tempom 2 km-leto, vlak za remont (Swietelsky tako oglaša) to opravi v dveh šihtih!. Celoten odsek torej kakih 35 let. Daj se skuliraj in nehaj bluzit če nisi domač s številkami!
Ljubitelj, ni lepo, da obračaš moje besede ter me poskušaš na vsak način diskreditirati, češ, tako kot jaz rečem je prav, vse ostalo je narobe.

Nisem napisal, da bi odsek proge obnavljali 5 let, temveč da bi v tem času obnovili vsaj 1 odsek (seveda bi bil lahko daljši) + naredili še kakšne sanacije na objektih. To ne pomeni, da bi dela potekala 5 let, ne vem od kje je to ven prišlo. S tem sem hotel nakazati, kako se lahko postopoma tudi ob pomanjkanju denarja poskrbi za regionalne proge. Da bi progo obnovili v kosu, pač ni realno, še posebej ob dejstvu, da regionalne proge za oblast niso pomembne (za mnoge ljudi pa so).

To kar sem napisal, je MNOGO boljše, kot več desetletij nobenih vlaganj, mar ne? Nisem pa železniški strokovnjak (kot si ti Ljubitelj), sem le ljubitelj železnic in potnik na vlakih SŽ.

Glede NM - Mirna Peč. Odsek je obupen, ko se pelješ te močno premetava, vlak kar skače. Kaj so v preteklih letih naredili, da bi to popravili? Bore malo oziroma nič. Še zmeraj je povsem "isto stanje", kot je bilo. Vmes je minilo veliko let. Ljubitelj, se ti zdi to normalno, je to spodobna proga, kot si govoril?

Ni! Dolenjska proga je povsem zastarela, zaradi več desetletij zanemarjenja je vožnja neudobna in dolga. Če bi vsaj nekaj denarja v vsej tej modernizacijski vnemi, dali tudi regionalnim progam, stanje ne bi bilo takšno. Ampak eni nam to odrekate ...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Dolenjci, najprej bo potrebno počakat, da vam SŽ progo zaradi dotrajanosti ukinejo. Potem bo pa od vas odvisno, kako se boste organizirali. Saj smo Primorci z Bohinjsko progo popolnoma na istem.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nisem napisal, da bi odsek proge obnavljali 5 let, temveč da bi v tem času obnovili vsaj 1 odsek (seveda bi bil lahko daljši) + naredili še kakšne sanacije na objektih. To ne pomeni, da bi dela potekala 5 let, ne vem od kje je to ven prišlo.
To je prišlo ven iz tega kar si napisal, pa brez zamere:
Npr. v prvih 5 letih bi modernizirali 1 odsek (Novo mesto - Mirna Peč, ta del je obupen)
Sicer pa proga ni tako grozno obupna, se vsako leto zapeljem 2 do 3x in videti tako slabo. Res pa je potovalna hitrost sorazmerno majhna, v veliki meri zaradi signalno varnostnih naprav (omejitev 40 km/h na skoraj vsaki kretnici. Toda tudi po svetu se lokalni vlaki, predsvem ne-električni, bolj cijazijo kot pa ne in v glavnem ne dosegajo potovalne hitrosti 60 km/h.

LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a igor72 »

LukaSLO napisal/-a:
Ljubitelj, ni lepo, da obračaš moje besede ter me poskušaš na vsak način diskreditirati, češ, tako kot jaz rečem je prav, vse ostalo je narobe.
Kar navadi se...v tem je mojster brez primere :mrgreen:
LEP DAN
Igor
LukaSLO
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a LukaSLO »

Prispevek je bil objavljen v sveži izdaji Dolenjskega lista.

Slika
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Čišo »

LukaSLO, tako se dela, kar korajžno naprej!
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Čišo »

preglednik napisal/-a:Dolenjci, najprej bo potrebno počakat, da vam SŽ progo zaradi dotrajanosti ukinejo. Potem bo pa od vas odvisno, kako se boste organizirali. Saj smo Primorci z Bohinjsko progo popolnoma na istem.
Ja ... Se mora zgodit Vinschgaubahn.
Tako počasi se prebujamo ...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja
preglednik napisal/-a:
Dolenjci, najprej bo potrebno počakat, da vam SŽ progo zaradi dotrajanosti ukinejo. Potem bo pa od vas odvisno, kako se boste organizirali. Saj smo Primorci z Bohinjsko progo popolnoma na istem.


Ja ... Se mora zgodit Vinschgaubahn.
preglednik napisal/-a:Dolenjci, najprej bo potrebno počakat, da vam SŽ progo zaradi dotrajanosti ukinejo. Potem bo pa od vas odvisno, kako se boste organizirali. Saj smo Primorci z Bohinjsko progo popolnoma na istem.
Ja ... Se mora zgodit Vinschgaubahn.
Pri vsej skrbi za JŽI se moramo bati, da se ne zgodi Vinschgaubahn na vsem področju JŽI. Da ne bo mogoče kdo razumel, da sem proti modernizaciji regionalnih prog (no to so sicer vse slovenske proge več ali manj), le denar je potrebno optimalno usmerjati, da se iz določenega kupčka dobi največji izkopiček. In ne mi ga srat z obnovo 2 km/leto, kakor je napisal naš vneti Luka, katerega iniciativo je potrebno sicer pohvaliti.
LukaSLO napisal/-a:

Ljubitelj, ni lepo, da obračaš moje besede ter me poskušaš na vsak način diskreditirati, češ, tako kot jaz rečem je prav, vse ostalo je narobe.
Kar navadi se...v tem je mojster brez primere
Jaz samo pazljivo preberem, kar ljudje napišejo. Mogoče že res ne mislijo tako, toda bog jim pomagaj če se napisano razlikuje od misli. Sicer pa čakam, da Luka odkomentira.

LPL

PS:
Toda pozor, največji zločini v zgodovini človeštva so bili narejeni iz plemenitih idealov.
LukaSLO
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 57
Pridružen: 13.07.2012, 11:59

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a LukaSLO »

@ Ljubitelj: Razlago besed glede tistih 5 let sem zapisal zgoraj, za tem stojim. Kot rečeno, hotel sem ilustrirati, da je mogoče progo obnoviti postopoma (z namenom, da ne bi kdo očital, da hočem zdaj in takoj komplet prenovo). Torej, ne strinjava se glede pomena besed, ampak pustimo to :D.
Pri vsej skrbi za JŽI se moramo bati, da se ne zgodi Vinschgaubahn na vsem področju JŽI. Da ne bo mogoče kdo razumel, da sem proti modernizaciji regionalnih prog (no to so sicer vse slovenske proge več ali manj), le denar je potrebno optimalno usmerjati, da se iz določenega kupčka dobi največji izkopiček. In ne mi ga srat z obnovo 2 km/leto, kakor je napisal naš vneti Luka, katerega iniciativo je potrebno sicer pohvaliti.
Bom še enkrat ponovil: Mnogo boljše je obnavljati postopoma, kot pa 30 let nič. Seveda bi bilo najboljše naenkrat in v hitrem času, samo tega ne pričakujem, ker ni realno.

Se pravi, vsakih nekaj let narediti eno večjo posodobitev odseka na progi, sanirati objekte (mostovi, predori), vsako leto postoriti kaj na območju žel. postaj (signalno-varnostne naprave, peroni, obnova fasad itd.) je NEUMEN PREDLOG?

Boljše je 30 let nič? Da use skupaj razpade?
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

Osebno mislim, da bi mogla biti prioriteta države izgradnje 2. tira, posodobitev Ljubljana - Zidani Most, ter Celje - Poljčane. Kasneje pa pridejo v poštev še gorenjski krak, doljenjski krak, obvozna proga Ljubljana itd..
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Osebno mislim, da bi mogla biti prioriteta države izgradnje 2. tira, posodobitev Ljubljana - Zidani Most, ter Celje - Poljčane. Kasneje pa pridejo v poštev še gorenjski krak, doljenjski krak, obvozna proga Ljubljana itd..
Kakšno posodobitev Lj-ZM imaš v mislih, to je dandanes proga z največjo kapaciteto na področju JŽI. Če kaj vem iz gradbeniških krogov se razglablja o gradnji mimo ZM na relaciji Hr/Laško, toda to je šele dolgoročno gledano.
Zakaj pa Celje-Poljčane, ki je že nekaj časa obnovljena, ne pa ZM-Ce, Polj-SB in kaj pa Mb-Šentilj, ki kličejo po obnovi? Lahko razložiš to sprevrženo logiko?

LPL
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Kar sem jaz videl načrtov, je nekoč v daljni prihodnosti predvideno novo železniško vozlišče Suhadol, ki naj bi se nahajalo nekoliko severneje od zdajšnjega Zidanega Mosta. Proga čez Zasavje pa naj bi potekala deloma po obstoječi trasi, deloma pa po novi trasi v predorih.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

Ljubitelj napisal/-a:
Osebno mislim, da bi mogla biti prioriteta države izgradnje 2. tira, posodobitev Ljubljana - Zidani Most, ter Celje - Poljčane. Kasneje pa pridejo v poštev še gorenjski krak, doljenjski krak, obvozna proga Ljubljana itd..
Kakšno posodobitev Lj-ZM imaš v mislih, to je dandanes proga z največjo kapaciteto na področju JŽI. Če kaj vem iz gradbeniških krogov se razglablja o gradnji mimo ZM na relaciji Hr/Laško, toda to je šele dolgoročno gledano.
Zakaj pa Celje-Poljčane, ki je že nekaj časa obnovljena, ne pa ZM-Ce, Polj-SB in kaj pa Mb-Šentilj, ki kličejo po obnovi? Lahko razložiš to sprevrženo logiko?

LPL
V mislih sem imel to modernizacijo. Zagotovo in dovoljena hitrost 160-250km/h

Slika
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Ko si letnice prebereš, vidiš, da je to znanstvena fantastika. :twisted: Sicer pa sem tudi sam imel v mislih te načrte, le z nekoliko bolj realnimi letnicami: http://www.mzi.gov.si/fileadmin/mzi.gov ... NPrJZI.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;.
ExpressTrain
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 02.01.2015, 14:02

Re: Pogled na modernizacijo železniškega omrežja

Odgovor Napisal/-a ExpressTrain »

Zalog - Dolsko bi že moral biti v nadgradnji, a o tem še ni ne duha in ne sluha. Mogoče pa bo kakšen odsek, za katerega sploh ne vemo nadgradila EU.
Odgovori