Ljubitelj, ni lepo, da obračaš moje besede ter me poskušaš na vsak način diskreditirati, češ, tako kot jaz rečem je prav, vse ostalo je narobe.Me Lj in NM je 75 km, med NM in Mirno Pečjo je 9,6 km in to bi ti obnavljal 5 let, sicer pa se tam zadnje čase nekaj dela če mi je kaj znano iz zapor. Ti bi torej obnavlja s silovitim tempom 2 km-leto, vlak za remont (Swietelsky tako oglaša) to opravi v dveh šihtih!. Celoten odsek torej kakih 35 let. Daj se skuliraj in nehaj bluzit če nisi domač s številkami!
Nisem napisal, da bi odsek proge obnavljali 5 let, temveč da bi v tem času obnovili vsaj 1 odsek (seveda bi bil lahko daljši) + naredili še kakšne sanacije na objektih. To ne pomeni, da bi dela potekala 5 let, ne vem od kje je to ven prišlo. S tem sem hotel nakazati, kako se lahko postopoma tudi ob pomanjkanju denarja poskrbi za regionalne proge. Da bi progo obnovili v kosu, pač ni realno, še posebej ob dejstvu, da regionalne proge za oblast niso pomembne (za mnoge ljudi pa so).
To kar sem napisal, je MNOGO boljše, kot več desetletij nobenih vlaganj, mar ne? Nisem pa železniški strokovnjak (kot si ti Ljubitelj), sem le ljubitelj železnic in potnik na vlakih SŽ.
Glede NM - Mirna Peč. Odsek je obupen, ko se pelješ te močno premetava, vlak kar skače. Kaj so v preteklih letih naredili, da bi to popravili? Bore malo oziroma nič. Še zmeraj je povsem "isto stanje", kot je bilo. Vmes je minilo veliko let. Ljubitelj, se ti zdi to normalno, je to spodobna proga, kot si govoril?
Ni! Dolenjska proga je povsem zastarela, zaradi več desetletij zanemarjenja je vožnja neudobna in dolga. Če bi vsaj nekaj denarja v vsej tej modernizacijski vnemi, dali tudi regionalnim progam, stanje ne bi bilo takšno. Ampak eni nam to odrekate ...