Obnova Celje-Zidani Most
Re: Obnova Celje-Zidani Most
me, da niso ploščadi pred postajnim poslopjem RT uporabili za prvi peron ter vgradili drugi peron med tira 2 in 3.
Tako bi dobili peronizirane vse tri glavne tire kot, npr., Laško.
Tako bi dobili peronizirane vse tri glavne tire kot, npr., Laško.
Zadnjič spremenil Signal, dne 06.12.2020, 21:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Signal napisal/-a: me, da niso ploščadi pred postajnim poslopjem RT uporabili za prvi peron ter vgradili drugi peron med tira 2 in 3.
Tako bi dobili peronizirane vse tri glavne tire, kot, npr., Laško.
Saj ni potrebe.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Če je postaja začetna/končna za nekaj potniških vlakov, potem je še smiselno imeti tri peronizirane tire, poleg dveh prevoznih še odkonskega za obračanje garnitur. Npr. Sevnica, Borovnica, Poljčane, Litija (ga še čaka)..... V Rimskih Toplicah bi peron št. 2 prišel prav le ob kakšnih zaporah, sicer pa bi bil neuporabljan.Signal napisal/-a: me, da niso ploščadi pred postajnim poslopjem RT uporabili za prvi peron ter vgradili drugi peron med tira 2 in 3.
Tako bi dobili peronizirane vse tri glavne tire, kot, npr., Laško.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Mene pa bolj moti to, da na postajališču Rimske Toplice ne dajo digitalnih napisov kateri vlaki pride in kam gre. Pa to me ne moti samo tukaj ampak na vseh postajah in postajališčih, ki tega nimajo (razen nekatere). Drugače pa nadstrešek bolj potrebujejo kakšne druge železniške postaje, npr. Hrpelje-Kozina, Poljčane... Drugače pa nimam nič proti, če zgradijo nadstrešek tudi na tej postaji.bisabre napisal/-a:Gledam fotografije postaje Rimske Toplice in se čudim, da na peronu ni niti metra nadstreška. V čem je problem? Je to tako strošek? Nadstrešek bi lahko bil dolg vsaj 6 metrov, da se potniki ob čakanju na vlak niso izpostavljeni padavinam. Nekateri imajo tudi prtljago, ki ni ravno vodotesna. Zakaj mora biti pri nas vse narejeno pomanjkljivo, kar je v razvitem svetu samoumevno? Sem se vozil po progi Pragersko-Hodoš in ugotovim, da imajo mnoga postajališča, ne le postaje, tudi nadstreške.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Digitalni zasloni bodo nameščeni ko se bo celotna proga Zidani Most-Šentilj posodobila z daljinskim vodenjem prometa.vidkrt napisal/-a: Mene pa bolj moti to, da na postajališču Rimske Toplice ne dajo digitalnih napisov kateri vlaki pride in kam gre. Pa to me ne moti samo tukaj ampak na vseh postajah in postajališčih, ki tega nimajo (razen nekatere).
Re: Obnova Celje-Zidani Most
In kdaj bo to?kitak napisal/-a:Digitalni zasloni bodo nameščeni ko se bo celotna proga Zidani Most-Šentilj posodobila z daljinskim vodenjem prometa.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Končno je urejen še zadnji odsek proge ZM-MB (razen Pragerskega) in kakšen je efekt na vozni red?
Ne boste verjeli, ampak po za dragi denar obnovljeni progi vozi ICS dalj časa kot pred 20 leti. Takrat je iz CE v ZM potreboval 18 minut, sedaj po obnovljeni progi pa samo 19 minut. Za celo relacijo MB-LJ pa je nekoč potreboval celih 1:45 (no, ni imel postankov v ZM in PT) sedaj, ko je proga obnovljena po vsej dolžini pa potrebuje samo 1:53. Ni kaj, še ena obnova, pa bodo vozni časi enaki kot za presvitlega cesarja Franca Jožefa.
Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Ne boste verjeli, ampak po za dragi denar obnovljeni progi vozi ICS dalj časa kot pred 20 leti. Takrat je iz CE v ZM potreboval 18 minut, sedaj po obnovljeni progi pa samo 19 minut. Za celo relacijo MB-LJ pa je nekoč potreboval celih 1:45 (no, ni imel postankov v ZM in PT) sedaj, ko je proga obnovljena po vsej dolžini pa potrebuje samo 1:53. Ni kaj, še ena obnova, pa bodo vozni časi enaki kot za presvitlega cesarja Franca Jožefa.
Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Saj imaš prav, glede na leto 2020, se pa vidi, da si komaj čakal spremembo VR, da se izpostaviš tu gor. In uspelo ti je!Ljubitelj napisal/-a:Končno je urejen še zadnji odsek proge ZM-MB (razen Pragerskega) in kakšen je efekt na vozni red?
Ne boste verjeli, ampak po za dragi denar obnovljeni progi vozi ICS dalj časa kot pred 20 leti. Takrat je iz CE v ZM potreboval 18 minut, sedaj po obnovljeni progi pa samo 19 minut. Za celo relacijo MB-LJ pa je nekoč potreboval celih 1:45 (no, ni imel postankov v ZM in PT) sedaj, ko je proga obnovljena po vsej dolžini pa potrebuje samo 1:53. Ni kaj, še ena obnova, pa bodo vozni časi enaki kot za presvitlega cesarja Franca Jožefa.
Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Sicer je tole izven te teme, Ljubitelj zopet ocenjuješ nekaj čez prst. Vsak zakaj ima svoj zato. Da ti bo jasneje, trenutno imajo na SŽ le 5 garnitur 610/615 in vozni red je težko (ne bom rekel nemogoče) prilagoditi tem garnituram, v kolikor ne moreš zagotoviti njihove pokritosti. Kanarček bi delal zamudo v kolikor bi vozil po trasi Stadlerja.Ljubitelj napisal/-a: Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Današnje pokritje s Stadlerji na dolenjki je drugačno kot je bilo včerajšnje, no vsaj do tega trenutka Edino RG 602 je bil oba dneva Stadler.
Tine
Re: Obnova Celje-Zidani Most
@Ljubitelj je govoril o progovni hitrosti, ki bi morala biti zdaj prilagojena tudi za t.i. "lahke vlake". Upam da se bo to popravilo v 2 letih, da bodo potem lahko Stadlerji - ko bodo imeli svoj vozni red - hitreje vozili.Tin€ napisal/-a:Sicer je tole izven te teme, Ljubitelj zopet ocenjuješ nekaj čez prst. Vsak zakaj ima svoj zato. Da ti bo jasneje, trenutno imajo na SŽ le 5 garnitur 610/615 in vozni red je težko (ne bom rekel nemogoče) prilagoditi tem garnituram, v kolikor ne moreš zagotoviti njihove pokritosti. Kanarček bi delal zamudo v kolikor bi vozil po trasi Stadlerja.Ljubitelj napisal/-a: Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Današnje pokritje s Stadlerji na dolenjki je drugačno kot je bilo včerajšnje, no vsaj do tega trenutka Edino RG 602 je bil oba dneva Stadler.
Glede hitrosti na novem odseku ZM - Celje pa se je že @desiro nekaj jezil. In ima prav.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Ni mi poznano ali so bile kakšne spremembe pri progovnih hitrostih. Ne moreš pa zanikati vsebine/razlage mojega odgovora njemu, saj on navaja da se niso vozni časi spremenili zaradi nakupa (njegov tekst katerega sem odebelil), Vozni časi se bodo spremenili ko bo na voljo dovolj garnitur.TGV Lyria napisal/-a:@Ljubitelj je govoril o progovni hitrosti, ki bi morala biti zdaj prilagojena tudi za t.i. "lahke vlake". Upam da se bo to popravilo v 2 letih, da bodo potem lahko Stadlerji - ko bodo imeli svoj vozni red - hitreje vozili.Tin€ napisal/-a:Sicer je tole izven te teme, Ljubitelj zopet ocenjuješ nekaj čez prst. Vsak zakaj ima svoj zato. Da ti bo jasneje, trenutno imajo na SŽ le 5 garnitur 610/615 in vozni red je težko (ne bom rekel nemogoče) prilagoditi tem garnituram, v kolikor ne moreš zagotoviti njihove pokritosti. Kanarček bi delal zamudo v kolikor bi vozil po trasi Stadlerja.Ljubitelj napisal/-a: Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Današnje pokritje s Stadlerji na dolenjki je drugačno kot je bilo včerajšnje, no vsaj do tega trenutka Edino RG 602 je bil oba dneva Stadler.
Glede hitrosti na novem odseku ZM - Celje pa se je že @desiro nekaj jezil. In ima prav.
Tine
Re: Obnova Celje-Zidani Most
To mi je nekako jasno, ampak opomba o novih vlakih je bila samo tako mimogrede, saj niti ne spada v temo obnove štajerske proge. Definitivno se pa časi vožnje med ZM in MB po kompletnem remontu niso skrajšali niti za minuto, oziroma so 8 minut daljši kot pred slabimi 20 leti, ko je bil obnovljen le odsek CE-GR in PR-TE. Še kompletna obnova TE-MB in mostu čez Dravo, in sprememba progovne hitrosti iz 35 na 70/50(odklon) na postaji ni pustila sledi, kakor se še vedno vozi od useka Križni vrh med km 566,9 in 568,2 po ravni obnovljeni progi s hitrostjo 80/100/120 km/h. Na postaji (LA) pa nenadoma v isti premi daj gas miško na 120.Ni mi poznano ali so bile kakšne spremembe pri progovnih hitrostih. Ne moreš pa zanikati vsebine/razlage mojega odgovora njemu, saj on navaja da se niso vozni časi spremenili zaradi nakupa (njegov tekst katerega sem odebelil), Vozni časi se bodo spremenili ko bo na voljo dovolj garnitur.
Ni zaman napisal danes v Dnevniku eden od bralcev, da pričakuje, da se bo z remontom med KR in JE zmogljivost proge pravzaprav poslabšala, kar sklepa na osnovi občutno daljših voznih časov vlaka ICS na med LJ in MB po končanem remontu. In prav to pismo bralca me je prepričalo, da sem se še enkrat oglasil in zapis 025 me je ponovno preričal, da forum ne prenese kritičnega zapisa.
LPL in ostanite zdravi v kronanih časih
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Od kje le pa naj se dvigne progovna hitrost, če pa so radiji krivin enaki kot pred remontom? Mogoče bo kakna počasna vožnja manj in to je to, za ta denar
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Pa tu je treba dodati še eno stvar, da se progovna hitrost, razlikuje od računske (teoretične mogoče), ker se hitrost na odseku lahko spreminja samo po prevoženem enem kilometru dolžine. Pa še to bi bilo idotsko, da se hitrost vsak kilometer spreminja. Če določenih radijev ni mogoče popraviti, bo hitrost na delu trase pač ostala enaka. Spreminjanje radijev v teh koncih je pa lahko pregrešno drago.... ampak to bralcem dnevnika razlagati, kakšni tereni so v laških koncih...Regan 664 napisal/-a:Od kje le pa naj se dvigne progovna hitrost, če pa so radiji krivin enaki kot pred remontom?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
In vendar je ostala hitrost 80 km/h pri vožnji v premo od Križnega vrha proti Sl. Bistrici kakor pred 45 leti. od LA pa nenadoma v isti premi 120 km/h.Od kje le pa naj se dvigne progovna hitrost, če pa so radiji krivin enaki kot pred remontom? Mogoče bo kakna počasna vožnja manj in to je to, za ta dena