Če sprašuješ za odsek CE-ZM, je razlogov precej.
Zaradi zelo zahtevnih terenskih razmer je bila posredovana vloga za izjemno soglasje pri določenih členih pravilnika:
-Minimalni premer krožnega loka, manj kot 300 metrov na odprti progi in manj kot 500 metrov na glavnih prevoznih tirih postaj
-Izjemna vrednost bočnega pospeška, 0,85 m/s2 za nenagibne vlake
-Nagib prehodne klančine strmejši od 35 mm/s
-zmanjšana medtirna razdalja na mestu kretnic GP tirov
-predpisana vrednost E (2v) na planumu, ki pa ni bila uresničljiva, saj bi to zahtevalo popolno zaporo proge.
Za predviden dvig hitrosti pa bi v okviru koridorja, ki jih v prvi vrsti določa meja JŽi in kot drugo koridor določen s položajem drogov vozne mreže in objektov na progi, bili potrebni določeni drugačni prijemi.
Če potegnem črto pod vse to. Obstoječi teren ni primeren za progp, ki bi ustrezala vsem sodobim standardom. Ali drugače povedano. v kavbojke, ki so ti bile prav 20 let nazaj, jih želiš ponovno obleči. Nekako tako je zgledalo vse tukaj.