Naradi se kakšno bolj izrazito nadvišanje tira in sicer na maksimalne vrednosti in ne na neke balkanske.Regan 664 napisal/-a:Od kje le pa naj se dvigne progovna hitrost, če pa so radiji krivin enaki kot pred remontom? Mogoče bo kakna počasna vožnja manj in to je to, za ta denar
Priznam meriti sam nisem šel prav tako nimam nikakršne dokumentacije ki bi moje trditve potrdila a če pogledamo čez mejo v sosednjo Avstrijo ali še višje Nemčijo, so na glavnih progah nadvišanja v krivinah večja kot pri nas, posledično je čez ovinke enakega radija hitrost občutno višja.
Primer Lj- Lj Zalog, ko je serja 310 pričela z vožnjo je zanjo na odseku veljala hitrost 145 km/h, čemu je sedaj ta hitrost 120 km/h in je enaka hitrosti lahkih vlakov?
Proga proti Brezovici in naprej proti Notranjim Goricam je ravna, čemu je omejitev 100 km/h (pustimo trenutno stanje proge, govorimo o radijih ki jih ni).
Hitrost čez predor Poganek je v smeri Lj npr. 90/70/70, hitrost v zavoju pod viaduktom Ravbarkomanda je 75/70/70, je mar za serjo 310 tam drugačen radij kot za ostale vlake? Ali je radij drugačen kot v tunelu Poganek?
Relacija Štore-Šentjur čemu je hitrost za nagibne vlake enaka tisti za lahke to je 140, na progi ni nobene večje krivine... in tako dalje bi lahko še in še naštevali....