Obnova Celje-Zidani Most
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Vsekakor je pri razdelitvi na več manjših sklopov realno pričakovati večjo konkurenco med potencialnimi izvajalci, saj lahko kandidirajo tudi manjša podjetja, ki celotnega projekta ne bi zmogla. Je pa vedno vprašljivo ali se nižja cena tudi res doseže.
LP, Metod
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Kratek opis del v občini Laško, ukinili bodo vse nivojske prehode;
Vir-http://www.lasko.si/sl/projekti-kategor ... idani-mostModernizacija železniške proge Celje - Zidani Most
V zadnjem času potekajo intenzivne aktivnosti načrtovanja predvidenih ureditev, ki se bodo izvajale v sklopu modernizacije proge in ostalih pripadajočih železniških in cestnih objektov.
Modernizacija sodi k navezovanju na "TEN" evropsko infrastrukturno omrežje ter posodobitvi V. in X. panevropskega prometnega koridorja. Vsa načrtovana dela bodo osnova za dosego večjih hitrosti, nosilnosti in večje varnosti. Naročnik projekta je Republika Slovenija, Ministrstvo za infrastrukturo, Direkcija RS za infrastrukturo. Zaprla se bodo nivojska križanja na Trubarjevi ulici v Laškem, na Marija Gradcu pri teniških igriščih in pri Peklar ter v Rimskih Toplicah. Na celotni progi se bodo vgrajevale nove tirnice in betonski pragovi, kretnice bodo ogrevane.
Na železniški postaji v Laškem se bo zgradil podhod za pešce in kolesarje ter dostop potnikov na peron z dvigali. Star in dotrajan objekt skladišča bo porušen, namesto njega pa se bo uredilo parkirišče za 29 vozil in dve parkirni mesti za invalide. Na nasprotni strani bo parkirišče za 43 osebnih vozil in dve parkirišči za invalide. Ohranil se bo prehod za čas intervencij zaradi visokih voda in za čas prireditve Pivo in cvetje. Samo poslopje se bo preuredilo z avtomatskim javljanjem požara, protivlomnim sistemom, izvedle pa se bodo tudi notranje preureditve, ki jih pogojuje modernizacija proge.
Zaradi ukinitve obstoječih prehodov na območju Laškega se bo v Marija Gradcu zgradil nov cestni podvoz pod progo, dva mostova na Lahomnici, most čez Savinjo s pripadajočimi cestnimi navezavami in dostop do Radobelj.
V Rimskih Toplicah se bo prav tako zgradil izven nivojski podhod za potnike, ki bo vodil od postajnega poslopja do perona med tiroma. Nad peronom in stopniščem bo nadstrešek. V sklopu železniške postaje se bo uredilo 27 parkirnih mest in dve parkirni mesti za potrebe invalidov. Obnovili se bodo prepusti in nekateri oporni zidovi, na določenih mestih pa se bodo uredili novi. Ker se bo ukinil nivojski prehod železniška proga–cesta, bo treba zgraditi še določene navezovalne ceste na obstoječo cestno omrežje lokalnega in državnega pomena na območju Globokega.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Odpiranje ponudb za naročilo: »Nadgradnja železniških postaj Celje in Laško«
Dne 20.5.2016 je na Direkciji RS za infrastrukturo potekalo odpiranje prispelih ponudb za nadgradnjo železniških postaj Celje in Laško. Ponudbe so se odpirale po vrsti, glede na datum in uro prejema. Prejetih je bilo 6 ponudb s ponudbenimi cenami, kot so navedene v nadaljevanju (po vrstnem redu, kot so prispele)
Vir-http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5749/
Dne 20.5.2016 je na Direkciji RS za infrastrukturo potekalo odpiranje prispelih ponudb za nadgradnjo železniških postaj Celje in Laško. Ponudbe so se odpirale po vrsti, glede na datum in uro prejema. Prejetih je bilo 6 ponudb s ponudbenimi cenami, kot so navedene v nadaljevanju (po vrstnem redu, kot so prispele)
Vir-http://www.di.gov.si/si/medijsko_sredis ... 1328/5749/
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Odlično! Državna revizijska komisija že čaka !
LP - Peter
LP - Peter
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Kje bi se dalo dobit kakšne načrte za ta projekt?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Finance poročajo, da je Bruselj odobril 132 N€ za naložbe v promet. Večina denarja bo šla, citiram Finance:
LPLKomisija je iz Slovenije prejela 16 upravičenih predlogov, med katerimi jih je nato izbrala 11. Skupna predlagana vrednost financiranja iz instrumenta za povezovanje Evrope znaša 132,6 milijona evrov. Največja naložba bo obnova 20-kilometrskega odseka železniške proge med Zidanim Mostom in Celjem ter posodobitev treh postaj. Predlagani prispevek iz instrumenta za povezovanje Evrope za ta projekt znaša dobrih 117 milijonov evrov.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Kolikšna je točna dolžina ž. odseka med Celjem in Zidanim Mostom? Na strani ministrstva piše da 25 km, v člankih pa različno od 20 do 15 km?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Celje - Zidani Most relacija je 25 km v relacijskem voznem redu Slovenskih Železnic tudi tako piše.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Kolikšna je točna dolžina ž. odseka med Celjem in Zidanim Mostom? Na strani ministrstva piše da 25 km, v člankih pa različno od 20 do 15 km?
Potrebno je payljivo branje, napisano je namreč:Celje - Zidani Most relacija je 25 km v relacijskem voznem redu Slovenskih Železnic tudi tako piše.
Ne moreš km obnove enkrat km štet dvojno, enkrat kot obnovo postaje in nato še kot obnovo odprte proge, vsaj tako se mi dozdeva, da je razlog za to diskrepanco. Sicer pa na nekaterih odsekih s stabilno zemljino naj ne bi bilo porebe po nekem silnem utrjevanju spodnjega ustroja. Menda so meritve na teh mestih pokazale do sedaj menda največje izmerjene vrednosti nosilnosti (MN/m2) na območju JŽI (info hišni geomehanik), sad dolgoletne uporabe in dobro izvedenih del pred dobrimi 40 leti.Največja naložba bo obnova 20-kilometrskega odseka železniške proge med Zidanim Mostom in Celjem ter posodobitev treh postaj.
LPL
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Od odpiranja ponudb za obnovo postaj bo minilo kmalu 30 dni. Na DKOM ni odprta nobena pritožba na omenjeni razpis. Je pritozbeni rok 30 dni ali vec? Glede na odobrena sredstva je verjetno tudi razpis za nadgradnjo proge blizu.
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Delovnih...ledeni napisal/-a:Je pritozbeni rok 30 dni ali vec?
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Za poredbo, komisija je Hrvaški odobrila 241 milijon evrov za projekt prigraditve drugega tira in modernizacijo obstoječeg od Križevcih skozi Koprivnico do madžarske meje v dolžini od 43 km, vključno z novim enotirnim mostom čez Dravo. Se pravi da je cena remonta obstoječe dvotirne proge (5,6 mil evrov na kilometer) povprečno enaka kot cena prigraditve novega tira in remonta obstoječeg tira (5,8 mil evrov na kilometer). Lahko sklepam da bi za Luko Koper bila najboljša prigraditev drugega tira ob obstoječem.Ljubitelj napisal/-a:Finance poročajo, da je Bruselj odobril 132 N€ za naložbe v promet. Večina denarja bo šla, citiram Finance:
LPLKomisija je iz Slovenije prejela 16 upravičenih predlogov, med katerimi jih je nato izbrala 11. Skupna predlagana vrednost financiranja iz instrumenta za povezovanje Evrope znaša 132,6 milijona evrov. Največja naložba bo obnova 20-kilometrskega odseka železniške proge med Zidanim Mostom in Celjem ter posodobitev treh postaj. Predlagani prispevek iz instrumenta za povezovanje Evrope za ta projekt znaša dobrih 117 milijonov evrov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Obnova Celje-Zidani Most
Vprašaj naravovarstvenike. Reka Rižana je že ali pa je še vedno na mizi kot oznaka ohranitveno območije (območje Natura 2000), od izvira do Portona.darko06 napisal/-a:Lahko sklepam da bi za Luko Koper bila najboljša prigraditev drugega tira ob obstoječem.
Ne vem če poznaš primer Volovja Rebra. In enako bi bilo tudi tukaj.
Sicer se pa je za vprašati, ali bi bila res najboljša prilagoditev na območju, ki oskrbuje s pitno vodo celotno Primorsko?