Obnova Celje-Zidani Most

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Signal »

:shock: me, da niso ploščadi pred postajnim poslopjem RT uporabili za prvi peron ter vgradili drugi peron med tira 2 in 3.
Tako bi dobili peronizirane vse tri glavne tire kot, npr., Laško.
Zadnjič spremenil Signal, dne 06.12.2020, 21:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Prijeten preostanek dneva
Signal
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a cokla »

Signal napisal/-a::shock: me, da niso ploščadi pred postajnim poslopjem RT uporabili za prvi peron ter vgradili drugi peron med tira 2 in 3.
Tako bi dobili peronizirane vse tri glavne tire, kot, npr., Laško.

Saj ni potrebe.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Signal napisal/-a::shock: me, da niso ploščadi pred postajnim poslopjem RT uporabili za prvi peron ter vgradili drugi peron med tira 2 in 3.
Tako bi dobili peronizirane vse tri glavne tire, kot, npr., Laško.
Če je postaja začetna/končna za nekaj potniških vlakov, potem je še smiselno imeti tri peronizirane tire, poleg dveh prevoznih še odkonskega za obračanje garnitur. Npr. Sevnica, Borovnica, Poljčane, Litija (ga še čaka)..... V Rimskih Toplicah bi peron št. 2 prišel prav le ob kakšnih zaporah, sicer pa bi bil neuporabljan.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

bisabre napisal/-a:Gledam fotografije postaje Rimske Toplice in se čudim, da na peronu ni niti metra nadstreška. V čem je problem? Je to tako strošek? Nadstrešek bi lahko bil dolg vsaj 6 metrov, da se potniki ob čakanju na vlak niso izpostavljeni padavinam. Nekateri imajo tudi prtljago, ki ni ravno vodotesna. Zakaj mora biti pri nas vse narejeno pomanjkljivo, kar je v razvitem svetu samoumevno? Sem se vozil po progi Pragersko-Hodoš in ugotovim, da imajo mnoga postajališča, ne le postaje, tudi nadstreške.
Mene pa bolj moti to, da na postajališču Rimske Toplice ne dajo digitalnih napisov kateri vlaki pride in kam gre. Pa to me ne moti samo tukaj ampak na vseh postajah in postajališčih, ki tega nimajo (razen nekatere). Drugače pa nadstrešek bolj potrebujejo kakšne druge železniške postaje, npr. Hrpelje-Kozina, Poljčane... Drugače pa nimam nič proti, če zgradijo nadstrešek tudi na tej postaji.
kitak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 130
Pridružen: 30.08.2017, 11:32
Kraj: celje

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a kitak »

vidkrt napisal/-a: Mene pa bolj moti to, da na postajališču Rimske Toplice ne dajo digitalnih napisov kateri vlaki pride in kam gre. Pa to me ne moti samo tukaj ampak na vseh postajah in postajališčih, ki tega nimajo (razen nekatere).
Digitalni zasloni bodo nameščeni ko se bo celotna proga Zidani Most-Šentilj posodobila z daljinskim vodenjem prometa.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

kitak napisal/-a:Digitalni zasloni bodo nameščeni ko se bo celotna proga Zidani Most-Šentilj posodobila z daljinskim vodenjem prometa.
In kdaj bo to?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Končno je urejen še zadnji odsek proge ZM-MB (razen Pragerskega) in kakšen je efekt na vozni red?

Ne boste verjeli, ampak po za dragi denar obnovljeni progi vozi ICS dalj časa kot pred 20 leti. Takrat je iz CE v ZM potreboval 18 minut, sedaj po obnovljeni progi pa samo 19 minut. Za celo relacijo MB-LJ pa je nekoč potreboval celih 1:45 (no, ni imel postankov v ZM in PT) sedaj, ko je proga obnovljena po vsej dolžini pa potrebuje samo 1:53. Ni kaj, še ena obnova, pa bodo vozni časi enaki kot za presvitlega cesarja Franca Jožefa.
Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

Ljubitelj napisal/-a:Končno je urejen še zadnji odsek proge ZM-MB (razen Pragerskega) in kakšen je efekt na vozni red?

Ne boste verjeli, ampak po za dragi denar obnovljeni progi vozi ICS dalj časa kot pred 20 leti. Takrat je iz CE v ZM potreboval 18 minut, sedaj po obnovljeni progi pa samo 19 minut. Za celo relacijo MB-LJ pa je nekoč potreboval celih 1:45 (no, ni imel postankov v ZM in PT) sedaj, ko je proga obnovljena po vsej dolžini pa potrebuje samo 1:53. Ni kaj, še ena obnova, pa bodo vozni časi enaki kot za presvitlega cesarja Franca Jožefa.
Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
#-o Saj imaš prav, glede na leto 2020, se pa vidi, da si komaj čakal spremembo VR, da se izpostaviš tu gor. In uspelo ti je! =D>
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ljubitelj napisal/-a: Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Sicer je tole izven te teme, Ljubitelj zopet ocenjuješ nekaj čez prst. Vsak zakaj ima svoj zato. Da ti bo jasneje, trenutno imajo na SŽ le 5 garnitur 610/615 in vozni red je težko (ne bom rekel nemogoče) prilagoditi tem garnituram, v kolikor ne moreš zagotoviti njihove pokritosti. Kanarček bi delal zamudo v kolikor bi vozil po trasi Stadlerja.

Današnje pokritje s Stadlerji na dolenjki je drugačno kot je bilo včerajšnje, no vsaj do tega trenutka Edino RG 602 je bil oba dneva Stadler.
Tine
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tin€ napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a: Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Sicer je tole izven te teme, Ljubitelj zopet ocenjuješ nekaj čez prst. Vsak zakaj ima svoj zato. Da ti bo jasneje, trenutno imajo na SŽ le 5 garnitur 610/615 in vozni red je težko (ne bom rekel nemogoče) prilagoditi tem garnituram, v kolikor ne moreš zagotoviti njihove pokritosti. Kanarček bi delal zamudo v kolikor bi vozil po trasi Stadlerja.

Današnje pokritje s Stadlerji na dolenjki je drugačno kot je bilo včerajšnje, no vsaj do tega trenutka Edino RG 602 je bil oba dneva Stadler.
@Ljubitelj je govoril o progovni hitrosti, ki bi morala biti zdaj prilagojena tudi za t.i. "lahke vlake". Upam da se bo to popravilo v 2 letih, da bodo potem lahko Stadlerji - ko bodo imeli svoj vozni red - hitreje vozili.
Glede hitrosti na novem odseku ZM - Celje pa se je že @desiro nekaj jezil. In ima prav.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

TGV Lyria napisal/-a:
Tin€ napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a: Tudi nakup novih garnitur ni nič vplival na vozne čase, progovne hitrosti na progi LJ-Kamnik so še vedno samo za navadne vlake, podobno tudi v NM in Kočevje....
Sicer je tole izven te teme, Ljubitelj zopet ocenjuješ nekaj čez prst. Vsak zakaj ima svoj zato. Da ti bo jasneje, trenutno imajo na SŽ le 5 garnitur 610/615 in vozni red je težko (ne bom rekel nemogoče) prilagoditi tem garnituram, v kolikor ne moreš zagotoviti njihove pokritosti. Kanarček bi delal zamudo v kolikor bi vozil po trasi Stadlerja.

Današnje pokritje s Stadlerji na dolenjki je drugačno kot je bilo včerajšnje, no vsaj do tega trenutka Edino RG 602 je bil oba dneva Stadler.
@Ljubitelj je govoril o progovni hitrosti, ki bi morala biti zdaj prilagojena tudi za t.i. "lahke vlake". Upam da se bo to popravilo v 2 letih, da bodo potem lahko Stadlerji - ko bodo imeli svoj vozni red - hitreje vozili.
Glede hitrosti na novem odseku ZM - Celje pa se je že @desiro nekaj jezil. In ima prav.
Ni mi poznano ali so bile kakšne spremembe pri progovnih hitrostih. Ne moreš pa zanikati vsebine/razlage mojega odgovora njemu, saj on navaja da se niso vozni časi spremenili zaradi nakupa (njegov tekst katerega sem odebelil), Vozni časi se bodo spremenili ko bo na voljo dovolj garnitur.
Tine
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ni mi poznano ali so bile kakšne spremembe pri progovnih hitrostih. Ne moreš pa zanikati vsebine/razlage mojega odgovora njemu, saj on navaja da se niso vozni časi spremenili zaradi nakupa (njegov tekst katerega sem odebelil), Vozni časi se bodo spremenili ko bo na voljo dovolj garnitur.
To mi je nekako jasno, ampak opomba o novih vlakih je bila samo tako mimogrede, saj niti ne spada v temo obnove štajerske proge. Definitivno se pa časi vožnje med ZM in MB po kompletnem remontu niso skrajšali niti za minuto, oziroma so 8 minut daljši kot pred slabimi 20 leti, ko je bil obnovljen le odsek CE-GR in PR-TE. Še kompletna obnova TE-MB in mostu čez Dravo, in sprememba progovne hitrosti iz 35 na 70/50(odklon) na postaji ni pustila sledi, kakor se še vedno vozi od useka Križni vrh med km 566,9 in 568,2 po ravni obnovljeni progi s hitrostjo 80/100/120 km/h. Na postaji (LA) pa nenadoma v isti premi daj gas miško na 120.
Ni zaman napisal danes v Dnevniku eden od bralcev, da pričakuje, da se bo z remontom med KR in JE zmogljivost proge pravzaprav poslabšala, kar sklepa na osnovi občutno daljših voznih časov vlaka ICS na med LJ in MB po končanem remontu. In prav to pismo bralca me je prepričalo, da sem se še enkrat oglasil in zapis 025 me je ponovno preričal, da forum ne prenese kritičnega zapisa.

LPL in ostanite zdravi v kronanih časih
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Od kje le pa naj se dvigne progovna hitrost, če pa so radiji krivin enaki kot pred remontom? Mogoče bo kakna počasna vožnja manj in to je to, za ta denar :-)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Regan 664 napisal/-a:Od kje le pa naj se dvigne progovna hitrost, če pa so radiji krivin enaki kot pred remontom?
Pa tu je treba dodati še eno stvar, da se progovna hitrost, razlikuje od računske (teoretične mogoče), ker se hitrost na odseku lahko spreminja samo po prevoženem enem kilometru dolžine. Pa še to bi bilo idotsko, da se hitrost vsak kilometer spreminja. Če določenih radijev ni mogoče popraviti, bo hitrost na delu trase pač ostala enaka. Spreminjanje radijev v teh koncih je pa lahko pregrešno drago.... ampak to bralcem dnevnika razlagati, kakšni tereni so v laških koncih... :roll:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova Celje-Zidani Most

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Od kje le pa naj se dvigne progovna hitrost, če pa so radiji krivin enaki kot pred remontom? Mogoče bo kakna počasna vožnja manj in to je to, za ta dena
In vendar je ostala hitrost 80 km/h pri vožnji v premo od Križnega vrha proti Sl. Bistrici kakor pred 45 leti. od LA pa nenadoma v isti premi 120 km/h.
Odgovori