Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Pot do Graza preko Pivke je res krajša kot preko Dobove. Ko (če) bo Hrvaška gradila nižinsko progo jo bo gradila do Zagreba. Takrat bo pot do Graza preko Dobove logična izbira.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Le sanjaj, sladko sanjaj....
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

ledeni napisal/-a:Ko (če) bo Hrvaška gradila nižinsko progo jo bo gradila do Zagreba..
Hrvaška ne bo nič gradila. Ocena nižinske proge je približno 4 milijarde evrov. Hrvati, pa niso mogli izdati niti za milijardo evrov obveznic. Torej rešijo jih samo Kitajci. Pa še takrat, bi morali Hrvati prepustiti koncesijo za luko in vzdrževanje proge Kitajcem. Hrvatom pa ostane samo strošek vzdrževanja in gledanja kako tuji operaterji pobirajo tovor, dobiček pa Kitajcem.

Prvi pogoj za nižinsko progo pa je, da se luka Reka preseli na otok Krk. Za to pa se rabi spet zajeten kupček evrov.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pri vsej tej brezvezni debati o Logističnem centru v Mostah, privatni investiciji BTC, Mercatorja, SŽ(?) me čudi predvsem to, da bi nekateri radi imeli logistični center v bližini Pragerskega in se pet čutijo zapostavljenega s strani Ljubljane. Sledijo zanimivi logiki, da se naj privatnemu kapitalu zapove gradnja po nekih lokalnih željah. Ker smo se pred 25 leti pač zavzemali za kapitalizem, bo pač privatnik investiral tam, kjer se mu splača, se pravi v središču Slovenije.

Očevidno je njihov OREH oplel, ker pač niso zanimirali ustreznih zunanjih logistov, saj v tistih krajih nekako ni zaslediti kakšne pomebne logistične firme. Je pa bil ves projekt OREH utemeljen nekako na nivoju gradnje zabaviščnega parka, če se ne motim v Cirkulanah, gardnji Golega otoka v slovenskem morju in gradnji luškega terminala na Goričkem.....

LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Bojim se, da je Slovenija obsojena na večni destruktivizem. Ljubljanska potniška postaja je bila načrtovana že za časa Kavčiča, se spomnim projektnih predlogov, a so se zadeve oddaljevale in oddaljevale v nedogled, danes od realizacije nismo prav nič manj oddaljeni kakor pred 40 leti. Spomnite se samo cirkusa okoli mariborske zimske olimpijade, štajerska prestolnica s širšo okolico je zaradi tega ostal brez infrastrukture, ki bi tudi po končanem tekmovanju vabila tuje turiste in tudi športnike na vadbo, priprave itd. Pri nas skratka nekdo, neke skupine, s pomočjo nekaterih medije načrtno skrbe, da se vsaka zadeva, ki bi prinesla nek razvojni zagon že v kali zatre. Seveda ne trdim, da gre za teorijo zarote, a toliko bremzanja in nazadovanja kot smo ga v zadnjih 30. letih doživeli mi ga ni doživela večina tranzicijskih država. Pri nas se enostavno nič ne splača, če pa se že česa lotimo je to zgolj zaradi materialnega ali političnega profita skupine, lobija ali posameznika.
Simpl je tanartabul.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

bisabre napisal/-a:Spomnite se samo cirkusa okoli mariborske zimske olimpijade, štajerska prestolnica s širšo okolico je zaradi tega ostal brez infrastrukture, ki bi tudi po končanem tekmovanju vabila tuje turiste in tudi športnike na vadbo, priprave.
Hehe, hoteli so imeti infrastrukturo, denar za infrastrukturo bi pa pokasirali od države, čeprav so zime vedno bolj mile. Dokaz, da se ne znamo iti noben projeket, tako kot bi se morali. Tudi z letališčem ni kaj prida. Celo tako sameva, da so neuradno Švicarji dobili termin kadar so hoteli, za učenje mladih pilotov. Pa da spomnim, letališče ni v državni lasti. Torej? Če lokalna skupnost ne zna pristopit, sej rajši naj ne gredo teh iger.
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Tako kot so ga pokasirali v Planici, ga je pokasiral Janković s svojim najlepšim mestom na svet, NLB, Stožice itd.. in še bi lahko našteval. Problem je, ker so za naštetimi projekti stali ljudje povezani z neko politično barvo, ki je bila na oblasti. Žal je tako že predolgo in ne kaže. da bo kdaj bolje. Cela severovzhodna regija je degradirana, Pomurka pa je posodobljena bolj zaradi evropskih interesov. Še pomurska avtocesta ni narejena skladno s prvotnimi načrti, ekspressno je bila dokončana zaradi politične nuje, ker je nekdo (zaradi političnih potreb) nekaj na hitro obljubil.
Sicer pa lahko zelo nazorno vidimo kako zadeve potekajo pri nas, županu MS (ker je prave barve) je bilo kar brez razpisa obljubljeno, da bo v dar prejel tisti znameniti paviljon iz EXPA, čeprav smo ga plačali vsi, ko so ostali zainteresirani pričeli vzdigovati glas pa so fantje na oblasti pričeli govoriti, da zadeva še ni dokončna. Veliko oblik pretakanja državnega denarja poznamo pri nas, a žal večinoma le v zasebne žepe, za skupno dobro zelo malo. Da je zadeva več kot očitna pa je seveda zelo dobro videti v MB kjer so prejšnjega župana zamenjali na silo čeprav je imel kar nekaj za pokazat, dobili pa so škisa, ki je mesto dobesedno ustavil.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tako kot so ga pokasirali v Planici, ga je pokasiral Janković s svojim najlepšim mestom na svet, NLB, Stožice itd.. in še bi lahko našteval.
Planica je stala 15,3 M€, drobiž v primerjavi z univerzijado. In stvar uspešno DELUJE
Koliko je Jankovič pokasiral z najlepšim mestom se da debatirat. Načelno vsaka občina kandidira za evropska sredstva, nerazvita lažje kot razvita, če jih MB ni pokasiral se vprašajte kakšne župane imate
NLB dolgovi s v glavnem kar vseslovesnki, sicer imate pa mariborčani tudi NKB Mb so podobnimi težavam
Stožice so stale okoli 100M€ za javni del. Ta del DELUJE in ni stran vržen denar.

Ljubi mariborčani ste pa hoteli imeti 350M€ za zimsko univerziado, ne OI, da bi razvili infrastrukturo v obliki igrišč za curlnig (kaj je to za en hudič), skakalnice, pa ste svojo na Pekerski gorci podrli, delali bi smučičša med vinogradi, sicer je pa vam tudi obstoječe smučišče odšlo v stečaj. Še vsa sreča, da se je odstopilo od univerziade, pol bi šele bilo dolgov. Sicer je pa lahko sanjariti, recimo bohinjci so se hoteli potegovati za OI. Pa je moj sin nekoč dejal, da bi otvoritev bila na B. jezeru, gledalci bi pa sedeli na skalcah pod Voglom.....

Sicer pa kot rečeno, česar se lotijo v Mb propade, se mi zdi, da bi še zlati rudnik vzel vrag pod Piramido.

LPL
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Ne spodobi se hvaliti s Stožicami, ki so bile ljubljanski projekt katerega so morali plačati vsi državljani. Dolg bi morala prevzeti MOL, konec koncev so oni bili tisti, ki so projekt forsirali. Velja pa spomniti, da je bila še leta 90 Ljubljana samo uradniški center medtem ko je bil Maribor industrijski center Slovenije. Potem pa so v MB poslali tovariša Tajnikarja, ki je pokopal TAM. Omenjeni profesor ljubljanske fakultete je sicer pokopal kar nekaj podjetij, še vedno pa nastopa v medijih kot kredibilen ekonomist. Če bi TAM takrat privatizirali tako kot so Čehi Škodo, bi bila situacija v MB danes drugačna.

O Ljubitelju pa ... v tej temi navija za logistični center znotraj LJ obroča, v drugi temi pa stresa svojo jezo nad dnevnimi migranti na obvoznici. Če ste si v LJ nagrebli vse službe in zdaj še logistični center, potem so dnevne migracije nekaj neizogibne, ane? :roll:
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Curling (Eisstockschiessen) je nekakšno balinanje na ledu.
LP - Peter
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne spodobi se hvaliti s Stožicami, ki so bile ljubljanski projekt katerega so morali plačati vsi državljani. Dolg bi morala prevzeti MOL, konec koncev so oni bili tisti, ki so projekt forsirali. Velja pa spomniti, da je bila še leta 90 Ljubljana samo uradniški center medtem ko je bil Maribor industrijski center Slovenije. Potem pa so v MB poslali tovariša Tajnikarja, ki je pokopal TAM. Omenjeni profesor ljubljanske fakultete je sicer pokopal kar nekaj podjetij, še vedno pa nastopa v medijih kot kredibilen ekonomist. Če bi TAM takrat privatizirali tako kot so Čehi Škodo, bi bila situacija v MB danes drugačna.

O Ljubitelju pa ... v tej temi navija za logistični center znotraj LJ obroča, v drugi temi pa stresa svojo jezo nad dnevnimi migranti na obvoznici. Če ste si v LJ nagrebli vse službe in zdaj še logistični center, potem so dnevne migracije nekaj neizogibne, ane? :roll:
S Stožicami se res ne gre hvaliti. Mogoče bi bile celo uspešne, če se ne bi zgodila kriza. Tako so pač šle po poti kakšnih 8 milijard in še več povečanega javnega dolga.

V mnenju, da je Ljubljana leta 1990 bila samo uradniški center, Maribor pa industrijski velikan je pa skrita bolečina Mariborčanov, katerih najboljši kadri so pač odšli za boljšim kruhom v prestolnico. Pa ne med uradnike, sam sem kar lepo delal v tehnološko napredni industriji. In v tem je jedro problema, Mb se je oklepal stare industrije, v Ljublani pa je pognalo tudi kaj modernega. In sedaj smo tam kjer smo. Največja ovira za privatizacijo/prodajo TAMA so bili pa kar sami mariborčani. Zgrozili so se ob napovedi, da bi ob morebitnem prevzemu IVECO odpustil kakšnih 40% zaposlenih in so verjeli lažnim prerokom. Rezultat je znan, službo so zgubili VSI. In podobno vse, nekoč ponosne a tehnološke zaostale firme, razen bivšega Zlatoroga, sedaj Henkla.

Jaz nič ne navijam za logistični center, nekaj od tega sicer na istem mestu že obstaja. To je stvar lastnika, in ta se je odločil., da bo logistični center pač tam, kjer so stranke in ne tam, kjer bi si želel kakšen Štajerc z nekimi psevdo prednostmi a z malo klienti. Sicer ste pa imeli načrt, od njega pa ni bilo . Kja hočemo, edino mesto, ki nazaduje v številu prebivalcev daleč naokoli je pač Maribor, ki ob nadaljevanj trendov kmalu ne bo imel več niti 90.000 duš.

LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Ljubitelj napisal/-a:
Tako kot so ga pokasirali v Planici, ga je pokasiral Janković s svojim najlepšim mestom na svet, NLB, Stožice itd.. in še bi lahko našteval.
Planica je stala 15,3 M€, drobiž v primerjavi z univerzijado. In stvar uspešno DELUJE
Koliko je Jankovič pokasiral z najlepšim mestom se da debatirat. Načelno vsaka občina kandidira za evropska sredstva, nerazvita lažje kot razvita, če jih MB ni pokasiral se vprašajte kakšne župane imate
NLB dolgovi s v glavnem kar vseslovesnki, sicer imate pa mariborčani tudi NKB Mb so podobnimi težavam
Stožice so stale okoli 100M€ za javni del. Ta del DELUJE in ni stran vržen denar.

Ljubi mariborčani ste pa hoteli imeti 350M€ za zimsko univerziado, ne OI, da bi razvili infrastrukturo v obliki igrišč za curlnig (kaj je to za en hudič), skakalnice, pa ste svojo na Pekerski gorci podrli, delali bi smučičša med vinogradi, sicer je pa vam tudi obstoječe smučišče odšlo v stečaj. Še vsa sreča, da se je odstopilo od univerziade, pol bi šele bilo dolgov. Sicer je pa lahko sanjariti, recimo bohinjci so se hoteli potegovati za OI. Pa je moj sin nekoč dejal, da bi otvoritev bila na B. jezeru, gledalci bi pa sedeli na skalcah pod Voglom.....

Sicer pa kot rečeno, česar se lotijo v Mb propade, se mi zdi, da bi še zlati rudnik vzel vrag pod Piramido.

LPL
Kako deluje lopovluk po slovensko ti lahko razložim na zadnjem več kot očitnem primeru. Prejšnja ptujska garnitura je želela soorganizirati EP v košarki, zato si je omislila celo gradnjo dvorane s 5000 (!!!) sedeži. Seveda so že v naprej vedeli, da ne bodo našli bebota, ki bo sofinanciral gradnjo takšnega objekta v neki regijski "prestolnici", saj je še v Ljubljani težko napolniti manjše dvorane. Ampak to ni bil point natege, kavelj se skriva v pogodbeni klavzuli med KZS ter MO Ptuj, ki mora v primeru odstopa od pogodbe oz. neizpolnitve zaveze (izgrdnje dvorane) plačati penale KZS v višini več kot 70000 EUR. In prav to je mestni svet na eni prejšnjih sej tudi požegnal. Vidiš tako se javni (v tem primeru občinski) denar transplantira v razne kao športne zveze in drugim njihovim prisklednikom. Samo malce bolj se je treba spoznati na politiko pa razumeš kako vse skupaj gre.
Planica je povsem podoben projekt, forsiran s strani OKS (smučarskega botra Kocjančiča), nordijskega lobija in seveda nekaterih gorenjskih prisklednikov. Prav zato Štajerci danes tudi nimajo ne skakalnic, ne smukaške, ne sankaške proge, nimajo niti bob steze in še ene ledene dvorane, niti nastanitvenih kapacitet, ki bi ostale po olimpijadi. Gre za infrastrukturni kapital, ki se ga nihče ne bi branil, saj tudi po koncu iger posredno ali neposredno prinaša denar. Glede na to, da je blizu še mariborsko letališče bi zadeva v nekaj letih lokalnim skupnostim pa tudi državi prinesla prepotrebni novec. Kdor je malo hodil po svetu ve kako se takšni objekti dajo tržiti (treningi, tekmovanja, priprave itd.).
Pri nas je žal tako, če nisi NAŠ bomo stvar zminirali, za vsako ceno. Od Planice ne bo država imela nič, je le pomagala zgraditi sicer impozantni objekt, na katerem pa bomo še dolgo čakali kakšnega Štajerca, saj na tem koncu ni ravno omembe vrednega skakalnega centra, ali vsaj objekta, razen v Ljubnem kjer vse stavijo na ženske skoke.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Primer Ptuja poznam samo toliko, da so šli v neko poravnavo zaradi nerealiziranega posla.
Planica je povsem podoben projekt, forsiran s strani OKS (smučarskega botra Kocjančiča), nordijskega lobija in seveda nekaterih gorenjskih prisklednikov.
Planica ni nikaršen zavožen projekt, tudi smučarski boter Kocijančič ni imel pri tem kaj prida zraven. Je pa prekrasen objekt, ki služi aktivnim športnikom
(skaklcem, kombinatorcem, tekačem) kakor tudi rekreativcem in ne nazadnje tudi firbcem. Če dvomiš o Planici si jo prosim oglej in ne boš več blebetal. Kapo dol neumornemu direktorju J. Grosu in njegovemuvodji NC, bivšemu županu KG, Juretu Žerjavu.
Prav zato Štajerci danes tudi nimajo ne skakalnic, ne smukaške, ne sankaške proge, nimajo niti bob steze in še ene ledene dvorane, niti nastanitvenih kapacitet, ki bi ostale po olimpijadi.
Kateri osel bi pa financiral smuk progo med vinogradi in podobne oslarije. Kakor Gorenjci (Zg. Savska dolina) tudi nimajo vinarske infrastrukture! In nehaj ga že SRAT (sem te že opozoril!) o olimpijskih igrah, šlo je za nekakšno zimsko univerziado in nič več.
Gre za infrastrukturni kapital, ki se ga nihče ne bi branil, saj tudi po koncu iger posredno ali neposredno prinaša denar. Glede na to, da je blizu še mariborsko letališče bi zadeva v nekaj letih lokalnim skupnostim pa tudi državi prinesla prepotrebni novec. Kdor je malo hodil po svetu ve kako se takšni objekti dajo tržiti (treningi, tekmovanja, priprave itd.).
Kolikor vem je mariborski ziumsko smučarski center končal v stečlaju in je prinesel predvsem veliko luknjo v državni bilanci! In ne mi omenjat mariborskega letališča, nanj sem alergičen še iz časov, ko so ga gradili iz šenkanega denarja.
Od Planice ne bo država imela nič, je le pomagala zgraditi sicer impozantni objekt, na katerem pa bomo še dolgo čakali kakšnega Štajerca, saj na tem koncu ni ravno omembe vrednega skakalnega centra, ali vsaj objekta, razen v Ljubnem kjer vse stavijo na ženske skoke.
Koliko bo država imela od Planice je ravno tako umestno vprašanje kakor, koliko ima država od drugih športnih objektov. Lahko mnogo ali malo, predvsem pa je odvisno s kakšnimi merili to meriš. V Mariboru ste imeli skakalnico, pa ste jo podrli, sicer so pa se Mariborčani, še zlasti nobel levobrežani, stalno delali norca iz smučarjev tekačev, še v mojih mladih letih (sem namreč Mariborčan in celo levobrežan) in so vse stavili na "nobel" alpsko smučanje, pri katerem izgleda potegnejo največji dobiček zaradi preštevilnih poškodb ortopedi.
Ljubenčanom pa kao dol, našli so nišo. Vprašanje pa je, kako deluje klub na vzgojnem področju. Ni vse v tekmovanjih. Sicer pa tam živijo pridni in sposobni ljudje, ki ne jamrajo kot mariborčani in začuda mnogo ustvarijo, kljub dokajšni prometni osamitvi.

LPL
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 663
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a bisabre »

Glede na jedek ter vzvišen odgovor se vidi, da si levo brežen. :lol: Pa mi povej no, kaj se pa po tvojem na Štajerskem koncu sploh splača, ko je pa vse tako brez veze? Mogoče NK Maribor, ki ga je pomagala reševati tudi mariborska oblast, da ne bo kdo mislil, da je za vse zaslužen Zaho, on se je v Ljudski vrt fsral na čisto, ko je bilo že vse lepo spedenano in se potem skozi športni rezultat prišlepal do tega kar imajo danes, saj mu ni bilo težko, ker v slovenskem prostoru preprosto ni imel konkurence, Olimpija pa se je dvignila šele letošnjo sezono.
Kar se pa Planice tiče pa ti lahko povem, da sem bil tam prvič leta 1962 in potem še kar nekajkrat, zato njeno zgodbo dobro poznam. Prav tako sem se kotalkal na bivšem kotalkališču za OŠ Toneta Čufarja v Lj (nasproti sedanje RTV SLO), ko je tam kot velik zanesenjak deloval Stanko Bloudek in nam "šraufal" kotalke, če kje komu kaj odletelo.
Jaz sicer nisem Mariborčan ampak rojen Ljubljančan, vendar sem bil vedno za uravnotežen regijski razvoj. Žal nas že vseskozi obvladuje pokvarjena politika, ki kroji usodo ostalih regij, glede na politično barvo tamkajšnjih županov in ne s srčno željo po celostnem napredku države. Žal mi je, ker so Štajerci (sploh pa Mariborčani) tako provincialno zagovedeni, da se ne zmorejo upreti temu destruktivizmu, da ne rečem še kaj hujega in kot ovce slede razno raznim nategurovičem, saj je iz vesolja vidno, kam psi in kuzle taco mole.
Mimogrede pa ti lahko navržem podatek, da je Janković v Ljubljani dal postaviti golf igrišče, čeprav je pravih golfistov v glavnem mestu bolj kot ne za vzorec, v bližnjim in daljnim okolici pa je ogromno zelo urejenih golf igrišč. Ampak očitno se njemu splača, le levo brežnim se očitno nič. :twisted:
Toliko o mojem pogledu na to kaj se kje splača in kaj ne.
Simpl je tanartabul.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Intermodalni logistični terminal Ljubljana (ILT)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Mimogrede pa ti lahko navržem podatek, da je Janković v Ljubljani dal postaviti golf igrišče, čeprav je pravih golfistov v glavnem mestu bolj kot ne za vzorec, v bližnjim in daljnim okolici pa je ogromno zelo urejenih golf igrišč. Ampak očitno se njemu splača, le levo brežnim se očitno nič. :twisted:
Debata je že čisto brezvezna in s temle končujem.
Ja, Jankovič je zgradil golf igrišče, za kolkor je že golf igralcev v prestolnici, seveda jih je na štajerskem obubožanem koncu mnogo več, saj so reveži brezposelni in se ukvarjajo z najbolj razširjenim športom na svetu. Še na UNI je bil pred leti organiziran začetni golf tečaj in kadarkoli grem mimo, je igrišče živo. Če že toliko pišeš proti nekaterim politikom pa še povej to, da je zgrajeno na bivšem smetišču (med drugim v Mariboru skladiščite smeti, v Ljublani se predelujejo za kakšno 1/2 Slovenije), in ne na provrstnem kmetijskem zemljišču kot ostala doma in po svetu in kjer ste tudi hoteli zgraditi logistični center OREH.

KONEC in brez LP

L.
Odgovori