Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Dragi @taurus, par ducat modelov iz prleških vasi? Kaj pa prekmurje, podravje, in smer celja...
Druga parkirišča so namenjena svojemu namenu. Malo prej si zapisal da jih Pesnica , Cirknica...ima, a očitno terena ne poznaš.
Ti pričakuješ da si bo delavec migrant plačeval parkirnino brez zagotovitve parkirnega mesta, vozovnico za Slo in potem še za Aut, v dohodnino pa se mu kot olajšava šteje samo najkrajša cestna povezava in ne dejanska po kateri hodi. Odrasti!
Midva ti govoriva samo, da kljub urnemu taktu bodo vlaki prazni brez stimulacije. O dohodninski zadevah delavcev migrantov se ti ocitno sanja ne...
Predloge pa le podajajte na prave naslove.
Druga parkirišča so namenjena svojemu namenu. Malo prej si zapisal da jih Pesnica , Cirknica...ima, a očitno terena ne poznaš.
Ti pričakuješ da si bo delavec migrant plačeval parkirnino brez zagotovitve parkirnega mesta, vozovnico za Slo in potem še za Aut, v dohodnino pa se mu kot olajšava šteje samo najkrajša cestna povezava in ne dejanska po kateri hodi. Odrasti!
Midva ti govoriva samo, da kljub urnemu taktu bodo vlaki prazni brez stimulacije. O dohodninski zadevah delavcev migrantov se ti ocitno sanja ne...
Predloge pa le podajajte na prave naslove.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Ah dajta no nehat... Celo Slovenijo (oz. Štajersko) ne sestavljajo delavci v Lidlu. Celo Štajersko ne sestavlja Sveti Tomaž. Izdal vama bom tudi skrivnost, da se iz Mariborske glavne postaje včasih izplača tudi ICS in "nekaj" medkrajevnih in mednarodnih avtobusov.andre85 napisal/-a: ↑16.04.2023, 17:00 Nekdo, ki živi v Juršincih, Svetem Tomažu, Destrniku Mali Nedelji, Lenartu itd in dela npr v Lidlovem skladišču v Wunschuju se zjutraj ne bo peljal najprej v Maribor,da tam parkira in gre s S5 do Werndorfa in nato še 45 minut pešači tako mimogrede pa še začne ob 4 zjutraj delati. To je samo en primer
V Gradcu je tudi nezanemarljivo št. študentov, dijakov po raznih srednjih šolah (Kaindorf) in delavcev, ki ne delajo v Lidlu. @038 je sploh smešen, citiram: "Pozabi, oni se odpeljejo sami v Špilje in tam uporabijo storitev" Torej hkrati slovenski potniki so, ampak se hkrati se jih ne splača iti na vlak že v Sloveniji. Neumnost! Resnično upam, da ne delata na železnici, ker tako razmišlja samo tehnični višek.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
@038 boš pa težko povedal kakšno skrivnost iz mariborske postaje.urban120 napisal/-a: ↑17.04.2023, 12:27
Ah dajta no nehat... Celo Slovenijo (oz. Štajersko) ne sestavljajo delavci v Lidlu. Celo Štajersko ne sestavlja Sveti Tomaž. Izdal vama bom tudi skrivnost, da se iz Mariborske glavne postaje včasih izplača tudi ICS in "nekaj" medkrajevnih in mednarodnih avtobusov.
V Gradcu je tudi nezanemarljivo št. študentov, dijakov po raznih srednjih šolah (Kaindorf) in delavcev, ki ne delajo v Lidlu. @038 je sploh smešen, citiram: "Pozabi, oni se odpeljejo sami v Špilje in tam uporabijo storitev" Torej hkrati slovenski potniki so, ampak se hkrati se jih ne splača iti na vlak že v Sloveniji. Neumnost! Resnično upam, da ne delata na železnici, ker tako razmišlja samo tehnični višek.
Za drugi odstavek, je pa na začetku ravno @038 vse pojasnil:
Mb nima urejenega zanesljivega in zgodnjega javnega prevoza, ni zagotovljenih parkirišč za P+R, zakon o dohodnini z Aut nima sklenjenega dogovora, kot ga ima Ita. ..
Je to težko razumeti? Preberi 3x, 4x, pa boš skapiral. In potem tisti citat ne bo več smešen, ampak povsem realen. Ni problem da ne obstaja S5, ampak da ne moreš normalno priti in uporabiti S5. Klimaticket na naši strani tudi ne velja!
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Saj parkirišča ni tudi za potnike ostalih vlakov in za potnike mariborske avtobusne postaje. Pa to sploh ni bistveno. Potniki se do železniške postaje pripeljejo tudi z mestnim avtobusom, peš oz. s kolesom. Če lahko Lipnica napolne cel vlak (direkten!), potem lahko tudi Maribor napolni garnituro toliko, da je rentabilno. Nekaj potnikov se že tako vozi do Šentilja.
Glede Klimaticket pa vem, kako je, ker ga imam in se na S5 redno vozim. Največja žalost so v resnici podaljšani ICS, ki se jih študenti iz Maribora izogibajo. Pri LPjih se itak zaračuna karta iz Šentilja.
Če se bomo nekoč v prihodnosti dogovorili za skupni S5, se lahko verjetno dogovorimo tudi za skupno tarifo.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
@urban120, očitno te skrbi kakšna bo pot s finančnega vidika v Aut ko izgubiš status študenta.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Glede na to,da se v Grazu nekateri zelo trudijo ukiniti Regio AS dvomim, da bo kdaj sploh prišlo do skupne tarife.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Skrbi me, da se bo še to, kar je ukinilo. Skrbi me, ker Mariborski študenti ne uporabljajo hitrih povezav ICS 30, zaradi norih dodatkov, ki so sami sebi namen.
Meni osebno ni hudega. Že zdaj imam Klimaticket Steirmark po redni ceni. Kako priti skozi na slovenski strani za minimalno cena pa tudi vem. Ampak s tem odnosom, ki je trenutno, se bo vse skupaj ukinilo. Ne more bit letna mesečna Maribor – Šentilj 425€ in letni Klimaticket Steirmark za 468€.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Končni tvoj pameten odgovor.
Življenje je sranje, znajdi se, kot smo se mogli mi, tehnični viški.
Življenje je sranje, znajdi se, kot smo se mogli mi, tehnični viški.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
@038 točno tako, znašli smo se kot smo se pač znašli. Nobeni strani pa nikoli ni bilo v interesu, da delavcem migrantom vsaj malo pomaga
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Če bi vsi razmišljali na tak način kot vidva, ne bi nikamor prišli. Konstantni negativizem in navijanje ob piškovih zmagah čš: "saj sem ti rekel, da bo propadlo". Stanje je mnogo slabše še kot je bilo pred desetletjem in še slabše kot je bilo pred tem. Železnica v Sloveniji je že dolgo v stagnaciji in od ljubiteljev železnic bi pričakoval, da zagovarjajo rešitve, razvoj in ne propad.
Res upam, da ne delata na železnici, ker še nekaj vajinih zmag, in bomo stagnirali do te točke, da bosta ostala brez služb.
Res upam, da ne delata na železnici, ker še nekaj vajinih zmag, in bomo stagnirali do te točke, da bosta ostala brez služb.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Vklopi si train simulator, občuduj FURS-ovo virtualno davčno svetovalko in drkaj mariborskega župana, direktorja SŽ in prometnega ministra.
Ja, res delava na železnici. Eden čisti stranišca, drugi koše za smeti, živiva pa pri mami.
Ja, res delava na železnici. Eden čisti stranišca, drugi koše za smeti, živiva pa pri mami.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Torej, če človek pove kot je realno stanje je takoj označen za škodljivca. A misliš, da je Öbbju mar za vse kar je južno od Karavank/Pliberka/Špilja? Odgovor je ne.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Lepo narejeno in kvalitetno in obenem velika pridobitev. Obširno še tu https://sobotainfo.com/novica/lokalno/v ... -bomo-prej