Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
MB - Gradec že danes Emona prevozi v eni uri, s temi nadgradnjami pa bo čas vožnje popolnoma primerljiv vožnji po avtocesti. Zakaj za vraga Flirti ne vozijo čez mejo, kot je bilo obljubljeno ob nabavi?!?
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Daj povej mi koga boš vozil čez mejo? Dnevne migrante? Pozabi, oni se odpeljejo sami v Spilje in tam uporabijo storitev, ker Maribor te storitve ne bo omogocal še desetletje. Turistov ni da zapolnijo sedanje mednarodne vlake. Študente in dijake?
Aja, flirte damo sosedu da jo uničuje, domače pa vozimo z fijati ?
Kakšen je čas voznje v konjici v center Gradca ali iz njega? Kaj bo nadgradnja vplivala na čas vožnje?
Stalna praksa je,da pripelje mednarodni vlak iz Slo že v Mb in Spilje z zamudo, posedično tudi obicajno odpelje, v Slo se zaradi slabe infrastrukture ne zmore vzdrževati rednega voznega reda, kaj šele da bi kaj lahko optimatizirali.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
O tem ravno govorim, zakaj tega ne bi omogočali? Lahko bi se celo dogovorili z Avstrijci, da se njihov S5 podaljša do Maribora (z njihovimi garniturami), SŽ pa bi vozile s Flirti. S tem bi lahko še toliko bolj povečali frekvenco in zadevo naredili uporabno.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Res na kratko; njihove garniture ne gredo pod našo elektriko, Mb nima urejenega zanesljivega in zgodnjega javnega prevoza, ni zagotovljenih parkirišč za P+R, zakon o dohodnini z Aut nima sklenjenega dogovora, kot ga ima Ita...
Zastonj omenjaš dnevne migrante, njim je pomembna vsakodnevna prakticna pot in ne zgolj teoreticni vozni red.
Zastonj omenjaš dnevne migrante, njim je pomembna vsakodnevna prakticna pot in ne zgolj teoreticni vozni red.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
038 v nulo si napisal ampak nekomu, ki ni iz teh koncev tako ne moreš dopovedati tega
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Podaljšan S5 do Maribora bi bil odločen. 30 tisoč Slovencev se dnevno vozi v Avstrijo in prepričan sem, da bi se mnogi radi vozili z JPP. Vožnja do Špilja je sicer možna, ampak je za to še vedno potrebno kupiti avto, kar pa je lahko pri JPP največji prihranek.
Vprašanje, če se ne bi podaljšan S5 splačal že samo zaradi večje učinkovitosti uporabe garnitur (na strani SŽ). Vlaki LP iz Špilja čakajo v Mariboru po 30 minut in več na naslednjo vožnjo. V tem času bi lahko oddelal že polovico poti do Gradca oz. še eno vožnjo Maribor - Špilje.
Vprašanje, če se ne bi podaljšan S5 splačal že samo zaradi večje učinkovitosti uporabe garnitur (na strani SŽ). Vlaki LP iz Špilja čakajo v Mariboru po 30 minut in več na naslednjo vožnjo. V tem času bi lahko oddelal že polovico poti do Gradca oz. še eno vožnjo Maribor - Špilje.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Nekdo, ki živi v Juršincih, Svetem Tomažu, Destrniku Mali Nedelji, Lenartu itd in dela npr v Lidlovem skladišču v Wunschuju se zjutraj ne bo peljal najprej v Maribor,da tam parkira in gre s S5 do Werndorfa in nato še 45 minut pešači tako mimogrede pa še začne ob 4 zjutraj delati. To je samo en primer
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Pelji se zjutraj iz Lipnice v Gradec, vlak nabito poln. In ne samo dijaki in penzioniste. Ne, Lipnica nima nobenega javnega prevoza, in tudi do postaje v Lipnici rabiš avto ali kolo. Zakaj oni lahko, Mariborčani pa ne bi mogli (ob dobrih povezavah). Pri Slovencu pač velja, če ima avto, ne sede pod nobenem pogoju več na vlak, in mu je vsak izgovor dober, zakaj se ne vozi z vlakom. Maribor 5 00, Pesnica 5 06, Šentilj 5 13, Spielfeld 5 25, Werndorf 5 53, Lidl Logistikzentrum 6 07. Iz postaje Werndorf vozijo avtobusi na pol ure v Lidl Logistikzentrum, tako, da tu ni treba nobenemu pešačit. Pa tudi postaje Pesnica, Cirknica in Šentilj so lepo obnovili in opremili z zastonj parkirnimi mesti.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Najprej si poglej kjer so kraji, ki sem jih naštel na karti kot drugo lidlovem skladišču začnejo delati ob 4 zjutraj. Večina migrantov, ki dela v Avstriji ni iz Maribora in okolice.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Kaj ima Maribor, Pesnica, ali Cirknica takšno kapaciteto parkirišč kot jo ima samo Špilje. Lipnica, Wildon, Werndor koliko P+R mest? Si preštel parkirna mesta na eni strani kot na drugi? Slo ne ponudi 20 parkirnih mest, Mb niti enega.
Pesniški zupan ima tu vsaj malo pameti, ampak ne v sklopu P+R, kje so parkirišča v Mb? Kam boš dal 500 vozil od tistih nekaj tisoč migrantov.
Pa prenehaj govoriti zakaj avstric lahko, slovenec pa ne, če ne poznaš ali nočeš razumeti da imamo različne sisteme obdavčitve, oz stimulacije. Vsak gleda kar je boljše zanj. Zakaj imajo avstrici toliko registriranih vozil na osebo in zakaj ne slovenci?
Brez skrbi oba z @andre85 poznava zadeve iz prakse.
Pesniški zupan ima tu vsaj malo pameti, ampak ne v sklopu P+R, kje so parkirišča v Mb? Kam boš dal 500 vozil od tistih nekaj tisoč migrantov.
Pa prenehaj govoriti zakaj avstric lahko, slovenec pa ne, če ne poznaš ali nočeš razumeti da imamo različne sisteme obdavčitve, oz stimulacije. Vsak gleda kar je boljše zanj. Zakaj imajo avstrici toliko registriranih vozil na osebo in zakaj ne slovenci?
Brez skrbi oba z @andre85 poznava zadeve iz prakse.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Ne, ni vseh 30000 migrantov iz tistih par vasi, in tudi vsi ne začnejo delat ob 4 h zjutraj v omenjenem Lidlovem skladišču. Glavna os je Maribor - Gradec, in tukaj treba napravit boljše povezave. Marsikomu bi te boljše povezave prišle prav. Ker pa tistim tvojim par omenjenim primerom javni prevoz ne pride v poštev, spodbijaš kompletno izboljšavo, od katere bi marsikdo profitiral. Po principu, zakaj bi nekdo drug imel nekaj od tega, če jaz ne morem. Koralmbahn se gradi pred našimi vrati, na Koroški in na Štajerski strani. Namesto, da se povežemo, raje ustavimo celotno priključitev, ker se pač en ducent modelov iz nekih malih prleških vasi ne more ob 4 h zjutraj peljat z vlakom v Lidlovu skladišče. Pravo šank razmišljanje iz neke vaške gostilne.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
To je bil samo en primer in veliko več ljudi iz teh prleških in pomurskih vasi dela v Avstriji kot pa ti misliš in redko kdo začne delati ob 6. Če ze toliko nabijaš o Lipnici Umdasch začenja tudi ob 4 oziroma 5 zjutraj, Gremo više gor DHL ob 2, da o komedijah v Magni in njenih satelitih ne govorimo. Spar Puntigam med 2 in 3 zjutraj. Nihče ti nič ne spodbija samo pojma nimaš o delavcih migrantih.
Plus dokler se ne uredi P+R, obdavčitev ter Pendlerpauschale lahko ti o tej S5 samo sanjaš
Plus dokler se ne uredi P+R, obdavčitev ter Pendlerpauschale lahko ti o tej S5 samo sanjaš
Zadnjič spremenil andre85, dne 17.04.2023, 8:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
V šentilju in pesnici morda nimamo P+R, so pa druga parkirišča nabito polna delavcev migrantov ki se vozijo skupaj da zmanjšajo stroške, avto pa med šihtom pustijo pred trgovino/občino. Torej želja po skupnem ugodnem prevozu na liniji Maribor - Gradec je, ampak kot ste že eni omenili so na naši strani ne le infrastrukturne ampak tudi ekonomsko-birokratske ovire katere niso vsem tako poznane. In kot nekdo ki te ovire bolje pozna bi lahko zanje predlagal rešitev (tudi če ni realistična veš da je naši butli ne bi nikoli sprejeli), namesto da si samo "ja to ne bo nikoli šlo". In ne, ne sanjam o tem da bi Avstrijci do Maribora furali S5, ampak vsaj do špilja bi lahko v prometnih konicah meli LPV vsakih 30min.038 napisal/-a: ↑16.04.2023, 20:23 Kaj ima Maribor, Pesnica, ali Cirknica takšno kapaciteto parkirišč kot jo ima samo Špilje. Lipnica, Wildon, Werndor koliko P+R mest? Si preštel parkirna mesta na eni strani kot na drugi? Slo ne ponudi 20 parkirnih mest, Mb niti enega.
Pesniški zupan ima tu vsaj malo pameti, ampak ne v sklopu P+R, kje so parkirišča v Mb? Kam boš dal 500 vozil od tistih nekaj tisoč migrantov.
Pa prenehaj govoriti zakaj avstric lahko, slovenec pa ne, če ne poznaš ali nočeš razumeti da imamo različne sisteme obdavčitve, oz stimulacije. Vsak gleda kar je boljše zanj. Zakaj imajo avstrici toliko registriranih vozil na osebo in zakaj ne slovenci?
Brez skrbi oba z @andre85 poznava zadeve iz prakse.
Kar se pa tiče prometa na tej liniji, normalno da je nihče ne bo uporabljal če pa je na naši strani za teh piškavih 15km le nekaj vlakov na dan in tudi če ti povezava v eno smer ustreza, v drugo verjetno ne boš mel ustrezne, ali pa v primeru da zamudiš boš morda čakal ure v špilju. Pol pa uporabljaj javni prevoz če lahko. Potniki se na nekvalitetno storitev ne bodo sami od sebe pojavili ampak se bojo raje odločili za car-sharing pa čeprav bojo na avstrijski a9 stali v gužvi.
Re: Prenova železniške proge Maribor-Šentilj
Za birokratske ovire nobena vlada do sedaj ni ponudila rešitve