Bohinjska proga - postaje in postajališča

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Tin€ napisal/-a:To je edinstveni signal na SŽ-ju, signalizira pa odprtost/neodprtost vrat Bohinskega predora (iz smeri Boh. Bistrica), drugi pa se nahaja v samem predoru iz smeri Podbrdo.
Mislim pa, da se zadnje čase vrata niti ne zapirajo več :roll:
Kaj je dejansko res bo pa Nurmi povedal... [-o<
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

O namenu teh vrat je bilo na tem forumu že kar nekaj povedanega, pa vendar le malo za osvežitev spomina. Vrata so namenjena preprečevanju prepiha (pozimi) in s tem posledično zmanševanju možnosti nastajanja ledenih sveč.

To, da vrat ne zapirajo več je pa znano, verjetno so zarjaveli tečaji (panti) in se jih ne da več premakniti :lol: :oops:
Tine
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Signal »

Tin€ napisal/-a:To je edinstveni signal na SŽ-ju, signalizira pa odprtost/neodprtost vrat Bohinskega predora (iz smeri Boh. Bistrica), drugi pa se nahaja v samem predoru iz smeri Podbrdo.
Na zavorni razdalji?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Regan 664 napisal/-a:
Tin€ napisal/-a:To je edinstveni signal na SŽ-ju, signalizira pa odprtost/neodprtost vrat Bohinskega predora (iz smeri Boh. Bistrica), drugi pa se nahaja v samem predoru iz smeri Podbrdo.
Mislim pa, da se zadnje čase vrata niti ne zapirajo več :roll:
Kaj je dejansko res bo pa Nurmi povedal... [-o<

Vrata se ne zapirajo več.Sicer je to predvideno v vseh bojnih načrtih za borbo proti zimi,ampak se tega ne prakticira več.
Vrata so v času nostalgično polnozasedenih postaj redno zapirali.Z ukinjanjem delavnih mest pa so mislim vsaj 2-krat prešla na pol-avtomatsko delovanje.Kar pomeni, da so jih delavci zaprli,odprl pa jih je vlak. :lol:
Tako recimo deluje avtomatika in pol-avtomatika na lesenem APB,da ne boste iskali po učbenikih.

Mislim da to ni signal,ampak bolj "opozorilnik".
Naj bi bila zavorna razdalja,ja!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nurmi, pa si siguren, da je to le opozorilnik.

Ali je na zavorni razdalji iz smeri Boh. Bistrica ne vem, čeprav bi morda znalo biti, je pa znotraj postaje in je verjetno vezan tudi na izvozni signal. Itak pa mimo rdeče ne smeš, pa magari ti jo kaže obhodnik. V predoru pa je zagotovo znotraj zavorne poti in tudi znotraj uvoznih signalov (PS, US), tako da je verjetno tudi tu "pokrit".
Tine
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Uff tu se pa naše poznavanje konča.Jaz še nisem doživel zaprtih,pa tudi moja generacija železničarjev verjetno malo kdo.Ta signal,ali opozorilnik sicer stoji za zadnjo izvozno kretnico,ne verjamem pa da je vezan v varnostno napravo,ali da so vrata vezana v varnostno napravo.Če povem po pravici niti ne vem kaka luč sveti rdeča ali rumena.Pa tudi prepričan sem,da v kolikor bi svetila že toliko časa ni v uporabi,da bi jo pol strojevodij prevozilo,ker ga enostavno nimajo za mar.
Zato kar koli več bi napisal,bi pisal bedarije,ker enostavno ne vem. :oops:
Pač ta zadeva tam stoji,uporablja se ne in je več ali manj sebi namen.
Mogoče je kdo drug bolj načitan,ali pa ima vpogled v postajni poslovni red p.Podbrdo ali Bohinjska Bistrica.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

To "čudo" SŽ-ja stoji ob zadnji izvozni kretnici oz. vzporedno z izvoznim signalom, tako da je verjetno "znotraj" postaje. V dokaz tej moji trditvi še video posnetek, kateri pa ni ravno najboljše kvalitete, tista tamala škatlica vžigalic ni vžgala tako kot bi morala.

Povezava na video



Signal odprtosti/zaprtosti predorskih vrat je v "temi" med tiroma.
Tine
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Signal »

Tin€ napisal/-a:O namenu teh vrat je bilo na tem forumu že kar nekaj povedanega, pa vendar le malo za osvežitev spomina. Vrata so namenjena preprečevanju prepiha (pozimi) in s tem posledično zmanševanju možnosti nastajanja ledenih sveč.

To, da vrat ne zapirajo več je pa znano, verjetno so zarjaveli tečaji (panti) in se jih ne da več premakniti :lol: :oops:
Kaj pa ledene sveče :?:

Lp
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Kar jih ne potolčejo klime na lokomotivah in motornikih,jih sklatijo na roke.
Tako spoznaš Goriškega regana,brez da se piflaš cifre na pamet.Na klimi ima pleh. :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nurmi napisal/-a:Tako spoznaš Goriškega regana,brez da se piflaš cifre na pamet.Na klimi ima pleh. :lol:
Aaaaaa, zato so plehi na elektrolokomotivah...če slučajno na goriško progo zaidejo... :mrgreen:


Mal heca....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

cokla napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Tako spoznaš Goriškega regana,brez da se piflaš cifre na pamet.Na klimi ima pleh. :lol:
Aaaaaa, zato so plehi na elektrolokomotivah...če slučajno na goriško progo zaidejo... :mrgreen:


Mal heca....

Tudi to se dogaja,zato preventiva ni odveč. 8)
Drugače se pa Nurmi ne zajebava.Naj si pogledajo slike Reganov.
Me čudi da profesionalna očesa že niso tega zvohala.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a holding »

Tin€ napisal/-a:To je edinstveni signal na SŽ-ju, signalizira pa odprtost/neodprtost vrat Bohinskega predora (iz smeri Boh. Bistrica), drugi pa se nahaja v samem predoru iz smeri Podbrdo.

...to je le eden od načinov "Borbe proti zimi", ...

...bohinjski predor ima zaradi lege (primorski vlažen zrak na eni strani, gorenjska zima na drugi, pa še vdiranje vode od zgoraj) idealne pogoje za nastajanje ledenih sveč v predoru... :o ...
...eden od načinov kako preprečiti nastajanje ledenih sveč so tudi znamenita vrata v "Bohinjski predor", (polovica je stalno zaprta, druga po potrebi), jih je pa treba za vsak vlak tudi pravočasno odpreti... :D ..

...varovanje je sledeče (tudi določeno v Splošnih določilih - določbah).....
...vrata zapira in odpira progovni čuvaj, katerega predavizirata sosednji zasedeni postaji. Vsak vlak je obveščen (nalog, P-13), da se vrata zapirajo, da je Vmax na severnem portalu 20 km/h in da sme uvoziti/izvoziti v/iz predora le, če čuvaj daje ročni signalni znak "Naprej".... :idea: ...
...za vsak slučaj pa sta z obeh strani (p Bh in v predoru) namontirani še dodatni rdeči luči, ki sta vezani preko kontaktov z vrati in ki zagorita v trenutku, ko ni več prostega (zaradi zapiranja vrat) profila za vožnjo vlaka... :roll: ..in nista v nobeni povezavi s SVN p. Bh...

...zadeva se zadnje čase redko uporablja, ob izjemno neugodni zimi pa še pride v poštev... :lol: ...
Uporabniški avatar
Aleš664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 536
Pridružen: 27.11.2006, 20:38

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Aleš664 »

Nurmi napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Tako spoznaš Goriškega regana,brez da se piflaš cifre na pamet.Na klimi ima pleh. :lol:
Tudi to se dogaja,zato preventiva ni odveč. 8)
Drugače se pa Nurmi ne zajebava.Naj si pogledajo slike Reganov.
Me čudi da profesionalna očesa že niso tega zvohala.
No podcenjevati pa nas ni treba. Sam sem že zdavnaj opazil to, da imajo goriški Regani pokrite klime. Sicer pa a ni potem bolj v nevarnosti kaka antena za RDZ, da jo ne zbije dol.
LP

Slika
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:mrgreen:
Letelo je predvsem na Štajerce.Če slučajno srečajo kake Regane s pločevino na klimi,ta niti slučajno ne spada tja.
Lessi se vrne,ma Regan nikoli. :lol:

PS: RDZ antena na lesenem APB-ju je irelevantna škoda.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Bohinjska proga - postaje in postajališča

Odgovor Napisal/-a dingo »

@Nurmi mogoče pa nekoč elektrificirajo progo do Hodoša pa ne bodo imeli več razlogov, da jih zadržujejo. No edino če naraste promet proti koroški :lol:
Odgovori