Tin€ napisal/-a:To je edinstveni signal na SŽ-ju, signalizira pa odprtost/neodprtost vrat Bohinskega predora (iz smeri Boh. Bistrica), drugi pa se nahaja v samem predoru iz smeri Podbrdo.
...to je le eden od načinov "Borbe proti zimi", ...
...bohinjski predor ima zaradi lege (primorski vlažen zrak na eni strani, gorenjska zima na drugi, pa še vdiranje vode od zgoraj) idealne pogoje za nastajanje ledenih sveč v predoru...
...
...eden od načinov kako preprečiti nastajanje ledenih sveč so tudi znamenita vrata v "Bohinjski predor", (polovica je stalno zaprta, druga po potrebi), jih je pa treba za vsak vlak tudi pravočasno odpreti...
..
...varovanje je sledeče (tudi določeno v Splošnih določilih - določbah).....
...vrata zapira in odpira progovni čuvaj, katerega predavizirata sosednji zasedeni postaji. Vsak vlak je obveščen (nalog, P-13), da se vrata zapirajo, da je Vmax na severnem portalu 20 km/h in da sme uvoziti/izvoziti v/iz predora le, če čuvaj daje ročni signalni znak "Naprej"....
...
...za vsak slučaj pa sta z obeh strani (p Bh in v predoru) namontirani še dodatni rdeči luči, ki sta vezani preko kontaktov z vrati in ki zagorita v trenutku, ko ni več prostega (zaradi zapiranja vrat) profila za vožnjo vlaka...
..in nista v nobeni povezavi s SVN p. Bh...
...zadeva se zadnje čase redko uporablja, ob izjemno neugodni zimi pa še pride v poštev...
...