

Če kdo kaj več ve, naj napiše! Lp
Kam pa je vodil tretji tir? Torej ta, ki je bil v neuporabi 30 let.Kanarček715 napisal/-a:Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
V preteklosti so na prvem tiru nakladali, toda ne vem točno kaj. Kamnik Graben je daljinsko voden s postaje Kamnik. Tovora na samem nakladišču že dolgo ni bilo. So pa tovorni vagoni 300 metrov naprej na območju industrijskega tira KIK.sraka1 napisal/-a:Kam pa je vodil tretji tir? Torej ta, ki je bil v neuporabi 30 let.Kanarček715 napisal/-a:Ker kamniško progo poznam zelo dobro, lahko kaj napišem. Prenova železniškega nakladišča (to ni postaja) Kamnik Graben se je začela oktobra in bo zaključena do konca tega meseca. Pred prenovo so bili tu trije tiri. Prvi ni bil v uporabi že več kot 30 let. Po novem sta tu dva tira, desni na sliki je industrijski tir za KIK. Trenutno potekajo le še zaključna dela. Ne vem 100 %, ampak sem slišal, da naj bi bila kretnica električna.
EDIT: Že vidim, da se je zaključil ob cesti, tako da zgleda ni imel posebnega namena? Kje pa bi potemtakem naj bila postaja, če je tukaj le nakladišče? Torej po obnovi na postajo ne bosta mogla sočasno nabiralnik/tovor ter potniški vlak? (kar se glede na prejšnji zapis sicer ni zgodilo že 30 let?)
Tovorni vlaki za KIK vozijo zelo neenakomerno. Dostikrat več mesecev nič, je bilo pa tudi že dvakrat na teden. Pred petimi leti pa se spominjam, da so tja vozili skoraj vsak dan.gorican napisal/-a:Kako pogosto pa se vozi po industrijskem tiru do KIKa?
Tako kot na sliki, namesto dvigala, klančina do pločnika.prometnik 54 napisal/-a:Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Govora je o medtirnem oz otočnem peronu, ne oDtočnem.prometnik 54 napisal/-a:Grega kako pa izgleda odtočni peron ?
Pri tem bi se lahko naši projektanti morda zgledovali po velikih čelnih železniških psotajah po Evropi. Tam tipično vlak zapelje skoraj do konca tira (ustavi kakšen meter prej), ki se zaključuje na "trgu" pred tiri. Tako imajo potniki zelo kratko pot do najbližjih vrat vlaka. Pri nas pa ... tabla za ustavljanje 20 metrov pred tirnim zaključkom, pot okoli tirov pa še kakšnih 10 metrov dalje. In to samo zato, ker ne naredijo poti okoli tirov v nivoju perona, ampak v nivoju tirov (ali pa še nižje, odvisno od tega, kakšen je okoliški teren).Regan 664 napisal/-a: Vsaka končna-čelna postaja ne potrebuje izvennivojskega prehoda na peron, ker zadostuje pot okoli tirov.
V kakšnem času pričakuješ da bi se poplačala? Da bo lažje računati vzemi kar cene predorov drugega tira in pozabi na vzdrževanje.bisabre napisal/-a:Malo za kibicarje. Kaj, ko bi kamniško progo naredili dvotirno, jo elektrificirali in jo podaljšali skozi goro do Avstrije? Seveda v dogovoru z Avstrijci? Povezava bi bila ekonomsko zagotovo zanimiva. Nekakšna oddaljenejša vzporednica s karavanško progo. Po moje bi bila propustnost zaradi navedenega večja, saj ne bi vse potekalo v smeri Lj-Jesenice-Lj. Navezava v Borovlje ali Pliberk pa zagotovo odpira dodatne opcije.