Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
andro43
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 73
Pridružen: 17.06.2021, 11:03

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a andro43 »

Regan 664 napisal/-a: 01.08.2021, 5:57 Dvomim, da bodo v roku enega leta prenovili še postaje Kranj, Podnart, Lesce in največji zalogaj - Jesenice.
Za postajo Kranj se na občini pripravlja projekt, ki vključuje odstranitev industrijskih tirov v Kranju in gradnjo avtobusne postaje na tem območju. To naj bi se zgodilo ob nadgradnji gorenjske proge, skupaj s prenovo železniške postaje. Industrijske tire pa naj bi prestavili v Naklo - koliko je to smiselno?

Tale slika prikazuje okvirni načrt projekta (vir: FB Janez Černe):
Slika
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Avtobusna postaja bi imela edini smisel, če bo tu prestop vlak - avtobus. Drugače je preveč odročna od središča mesta. Industrijski tiri niso več smiselni, kajti prostor za skladišča je omejen. V Naklu, ga je verjetno več.

LP Igor
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a miloš »

Projekt je že star,saj je bil pogoj Merkurju pred kakimi 30 leti,da morajo biti skladišča ob krožišču montažna,če bo prišlo do realizacije.Zadnji industrijski tir na tem območju so odstranili lani,ker je Merkurjeva skladišča odkupil zasebnik.Tiri 8,9 in 10 so skladiščni tiri,ki pa danes ne služijo nikomur-zelo prav so pa prišli sedaj ob prenavljanju proge za deponijo pragov in delavnih strojev.Drugače se te tire uporablja le za odlaganje nekaj vagonov za Naklo,če so viška.Namesto tega bi lahko usposobili tir 1-bi bilo 2x manj manipulacij z nabiralnikom.Nažalost tako situacijo gledam že 20 let.
Kranj in avtobusna postaja sta dva pojma že 50 let.Kjerkoli,če sploh gdaj bo,bo nova postaja izven ožjega dela mesta.Saj so lokalci povsod,pa tudi kolesa so se lepo prijela.
LP Miloš
The Fire Fighter
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 27.07.2021, 22:11

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a The Fire Fighter »

Živijo, a kdo ve koliko se je skrajžal potovalni čas Lj-Jesenice po obnovi? Lp
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a desiro »

The Fire Fighter napisal/-a: 23.08.2021, 22:05 Živijo, a kdo ve koliko se je skrajžal potovalni čas Lj-Jesenice po obnovi? Lp
zaenkrat je na + 15 min.... počasa vožnja Vmax 30 km/h, Lesce Bled - Jesenice
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči :D

Njega dni smo imeli na tej progi tudi postajo Žabnica (verjetno ukinjena v šestdesetih letih). Pri iskanju točnega datuma, sem naletel tudi na anketo, kjer bi si krajani želeli ponovnega odprtja. Najbližja postaja jim je tako Kranj ali Škofja Loka, kar je pa malce predaleč. Z vedno večjo vlogo javnega prometa, bi lahko začeli razmišljati tudi v to smer. Še posebej v povezavi kolo - vlak.

LP Igor
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a miloš »

Postaja Žabnica je bila ukinjena ob elektrifikaciji in rekonstrukciji Gorenjske proge okoli 1963 leta.Ne spomnim pa se,ali je bilo mogoče kasneje še nekaj časa postajališče.
LP Miloš
The Fire Fighter
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 27.07.2021, 22:11

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a The Fire Fighter »

desiro napisal/-a: 23.08.2021, 22:44
The Fire Fighter napisal/-a: 23.08.2021, 22:05 Živijo, a kdo ve koliko se je skrajžal potovalni čas Lj-Jesenice po obnovi? Lp
zaenkrat je na + 15 min.... počasa vožnja Vmax 30 km/h, Lesce Bled - Jesenice
Aha, hvala. Zakaj pa? Kdaj se pa pričakuje višje hitrosti in a je kje objavljeno koliko naj bi se potovalni čas skrajšal?
lp
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

The Fire Fighter napisal/-a: 24.08.2021, 9:19 ..... a je kje objavljeno koliko naj bi se potovalni čas skrajšal?
A misliš, da se bodo res skrajšali? (Tu mislim na odsek Kranj-Jesenice)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

The Fire Fighter napisal/-a: 24.08.2021, 9:19
Aha, hvala. Zakaj pa? Kdaj se pa pričakuje višje hitrosti in a je kje objavljeno koliko naj bi se potovalni čas skrajšal?
lp
Proga je še vedno eno samo gradbišče, tirnice so že zvarjene?, regulacija tira...
Višje hitrosti napram pred remontom, bodo prihodnji konec leta, mogoče... Bodo pa na določenih odsekih 10-20 % višje, vsaj računske so ponekod šle kar nekaj navzgor. To pomeni v teoriji nekje 5 minut krajši čas, če se bo birokracija strinjala, pa še kakšno minuto gor. Za kaj več, pa bo treba več € vložiti.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a desiro »

Projekterane hitrosti so drastično višje le na odseku Žirovnica - Lesce Bled in sicer 140 km/h na ravnem delu ter 120 km/h v krivini pred Lescami. Omenjeno velja za Lahke vlake.
Re 4/4 napisal/-a: 24.08.2021, 11:00
The Fire Fighter napisal/-a: 24.08.2021, 9:19
Aha, hvala. Zakaj pa? Kdaj se pa pričakuje višje hitrosti in a je kje objavljeno koliko naj bi se potovalni čas skrajšal?
lp
Proga je še vedno eno samo gradbišče, tirnice so že zvarjene?, regulacija tira...
Višje hitrosti napram pred remontom, bodo prihodnji konec leta, mogoče... Bodo pa na določenih odsekih 10-20 % višje, vsaj računske so ponekod šle kar nekaj navzgor. To pomeni v teoriji nekje 5 minut krajši čas, če se bo birokracija strinjala, pa še kakšno minuto gor. Za kaj več, pa bo treba več € vložiti.
Se da kje videti računske max hitrosti za celotno območje JŽI?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
taurus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 31.01.2008, 18:10

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a taurus »

Kako je z nočnim vlakom EN 498 / EN 499 v München po 2.10.2021, očitno se ukinja, ali se je našla kakšna druga rešitev ?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a andre85 »

taurus napisal/-a: 24.08.2021, 16:35 Kako je z nočnim vlakom EN 498 / EN 499 v München po 2.10.2021, očitno se ukinja, ali se je našla kakšna druga rešitev ?
HŽ je podpisal pogodbo s Flixem,kar pomeni,da bodo polnili Flixeve nočne linije iz Zagreba za München
http://www.hzpp.hr/uz-zajednicku-kartu- ... cija?p=271
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Proga je še vedno eno samo gradbišče, tirnice so že zvarjene?, regulacija tira...
Višje hitrosti napram pred remontom, bodo prihodnji konec leta, mogoče... Bodo pa na določenih odsekih 10-20 % višje, vsaj računske so ponekod šle kar nekaj navzgor. To pomeni v teoriji nekje 5 minut krajši čas, če se bo birokracija strinjala, pa še kakšno minuto gor. Za kaj več, pa bo treba več € vložiti.
Obnova proge Lesce-Jesenice je živ primer kako se ne sme delat. V potniškem prometu je namreč prava štala, vlaki pridelajo na tej relaciji kakšnih 20 min zamude in to se prenese naprej.... V promet dati progo na dolžini 15 km s hitrostjo 30 km/h in ne spremeniti ustrezno vozni red je vzorčen primer nekompetentnosti. Vprašanje pa je, zakaj omejitev 30 km/h, res tirnice vsaj ponekod še niso zvarjene, toda pred 50 leti je vlak na takih odsekih med remontom vozil 50 km/h. Obnova tunela pod avstrijci je živo nasprotje, zgornji ustroj so položili takorekoč preko noči, takoj po otvoritvi tunela ne tako dolgo zatem je skozenj stekel promet z omejitvijo. Ampak 100 km/h namesto predvidenih 120 km/h. Pri nas bomo pa še mesece imeli nemogoče stanje. Bolje zapret za kratek čas in uredit z delom 24/7 kot pa trpeti tako šlamastiko, ko nikoli ne veš kdaj boš kam prišel in povzročati zamude v vsej regiji.
Uporabniški avatar
mario
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 952
Pridružen: 03.04.2007, 13:13
Kraj: Na pravi strani Alp

Re: Obnova - nadgradnja gorenjske prog

Odgovor Napisal/-a mario »

Ljubitelj napisal/-a: 30.08.2021, 9:05
Proga je še vedno eno samo gradbišče, tirnice so že zvarjene?, regulacija tira...
Višje hitrosti napram pred remontom, bodo prihodnji konec leta, mogoče... Bodo pa na določenih odsekih 10-20 % višje, vsaj računske so ponekod šle kar nekaj navzgor. To pomeni v teoriji nekje 5 minut krajši čas, če se bo birokracija strinjala, pa še kakšno minuto gor. Za kaj več, pa bo treba več € vložiti.
Obnova proge Lesce-Jesenice je živ primer kako se ne sme delat. V potniškem prometu je namreč prava štala, vlaki pridelajo na tej relaciji kakšnih 20 min zamude in to se prenese naprej.... V promet dati progo na dolžini 15 km s hitrostjo 30 km/h in ne spremeniti ustrezno vozni red je vzorčen primer nekompetentnosti. Vprašanje pa je, zakaj omejitev 30 km/h, res tirnice vsaj ponekod še niso zvarjene, toda pred 50 leti je vlak na takih odsekih med remontom vozil 50 km/h. Obnova tunela pod avstrijci je živo nasprotje, zgornji ustroj so položili takorekoč preko noči, takoj po otvoritvi tunela ne tako dolgo zatem je skozenj stekel promet z omejitvijo. Ampak 100 km/h namesto predvidenih 120 km/h. Pri nas bomo pa še mesece imeli nemogoče stanje. Bolje zapret za kratek čas in uredit z delom 24/7 kot pa trpeti tako šlamastiko, ko nikoli ne veš kdaj boš kam prišel in povzročati zamude v vsej regiji.
A še ni voznoredna na celotnem odseku Kranj - jesenice ???
+
Odgovori