V dneh od 5. 2. do 8. 2. 2022 je bila štiri dnevna zapora. Med tem časom so po postaji postorili marsikaj. Predvsem je bil namen dokončati tirno shemo na A strani postaje (proti Kočevju in Novemu Mestu), skupaj z izgradnjo in pričetkom uporabe devijacije proge med USA1 in uvozno kretnico N1.
Nekaj fotografij stanja na tretji dan zapore v ponedeljek 7. 2. 2022:
1. tir med potnim prehodom na Cesti na Krko (pri pokopališču oz. mizarstvu) ter uvozno kretnico je bil odstranjen, na delu od tu do začetka opornega zidu (večkrat fotografiran v prejšnjih reportažah) je bil spodnji ustroj že zamenjan, tolečnec se nasiplje in poravnava v manjši debelini, toliko da se lahko položi pragove in montira tirnice. Dodatno nasutje tolčenca se potem izvede iz vagonov.
2. Uvozni signal US A1 je potrebno zamakniti na desno, dobil bo nov temelj.
3. Tolčenec na trasi deviacije se nasiplje v smeri od postaje proti predsignalu, nasuti tolčenec sproti poravnava finišer.
4. Večja ekipa progovnih delavcev med tem dela v okolici kretnice N2. Pred začetkom zapore je bil tukaj še anglež (resda že odrezan od Kočevske proge in tira 2), vmes so angleža izgradili in sanirali spodnji ter zgornji ustroj. Kretnica je povezana tako na kretnico N1 kot na kretnico N3, tudi povezava na kretnico N6 je v izgradnji.
5. Pa še pogled od zgoraj.
6. Tudi dela na glavnem podhodu napredujejo, v teku je še zadnja betonaža - strop podhoda med tiroma 3 in 4, vključno s peronom, je zbetoniran v enem kosu. Betoniranje je nekoliko oteženo, saj je provizorij na tiru 3 še na svojem mestu.
7. Temelj peronskih elementov prvega perona ob 2. tiru je končan, kmalu bodo lahko dokončali peron in s tem omogočili izgradjo 2. tira.
8. Med tem so pripravili trojnik Kanarčkov v sestavi 713-124/102/108, ki je odpeljal proti Ljubljani kot LP3288.
