Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Prinesli ste nekaj rezultatov, toda ali je kdo videl na novi postaji na Dunaju kakšno parkirano garnituro, Na Brussels Central, tudi na Gare d'Lyon nisem kaj takega videl, še manj pa na kakšni postaji tipa Gare de Saint-Exupéry v lyonu. Tudi v Grenoblu na potniški postaji ni odstavnih tirov. In ne zamenjevati železniške infrastrukture s potniško postajo! Pri nas se pa zgradi nadvoz, da se na njem parkira garniture, no samo 1 od 4 tirov.... In potem se jamra da ni kapacitet!
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Dragi Ljubitelj...
ne vem, kdo od naju je slep, ampak čisto zraven glavne postaje, vidno z vzhodnega konca peronov, je cel kup odstavnih tirov zraven terminala za avtovlake. Tam parkira vsega boga; tako iz glave rečem da so vagoni "Dacie" za Bukarešto, na primer, vedno parkirani čez dan tam.
Poskusi ponovno, ker tole ni pilo vode
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Ko sem pred ene 3-4 leti bil zadnjič na Dunaju, sem videl samo postajo z lepimi peroni. In vlak protiMariboru/Zg je prispel na peron nekaj minut pred odhodom. Ne zamenjevati infrastrukture z razmerami na postaji. A ti mogoče govoriš o stari postaji SudBanhof, ko omenjaš vzhodni konec peronov? Ta je namreč res imela ločene tire na jug in ločene na vzhod.Dragi Ljubitelj...
ne vem, kdo od naju je slep, ampak čisto zraven glavne postaje, vidno z vzhodnega konca peronov, je cel kup odstavnih tirov zraven terminala za avtovlake. Tam parkira vsega boga; tako iz glave rečem da so vagoni "Dacie" za Bukarešto, na primer, vedno parkirani čez dan tam.
Poskusi ponovno, ker tole ni pilo vode
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Še enkrat:Ljubitelj napisal/-a: ↑04.02.2022, 9:59 Ko sem pred ene 3-4 leti bil zadnjič na Dunaju, sem videl samo postajo z lepimi peroni. In vlak protiMariboru/Zg je prispel na peron nekaj minut pred odhodom. Ne zamenjevati infrastrukture z razmerami na postaji. A ti mogoče govoriš o stari postaji SudBanhof, ko omenjaš vzhodni konec peronov? Ta je namreč res imela ločene tire na jug in ločene na vzhod.
Okrog 500 m jugovzhodno od postaje. Paralelno z "Wien Hbf Autoreisezuganlage"....čisto zraven glavne postaje ... zraven terminala za avtovlake.
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Nekaj foto utrinkov iz gradbisca Ljubljana - Brezovica... najprej datumsko v zacetku maja (10.5.2022)
Pri postajaliscu Tivoli
Podvoz pri Šestovi ulici
Pri Npr Gregorinova:
In se pri viski cesti.
Potem pa od danes, 31.5.2022
Pri postaji Brezovica, vlak s tolčencem...
Pogled proti LJ
Oba tira ze na mestu
S 160kmh proti Lj? Nekoc...?
Brizita
Vectron..
Potem pa premik proti Npr na Viski cesti.. predvideval sem da bodo tolcenec pripeljali sem...najprej je uletel tovorni vlak s kontejnerji, na koncu pa tale effishunter! Malo sem bil presenecen kaj dela na sklepu...
No, rundo tolcenca so skipali pomoje nekje bolj pri dolgem mostu, prisel je Stadler, jaz pa domov...
Pri postajaliscu Tivoli
Podvoz pri Šestovi ulici
Pri Npr Gregorinova:
In se pri viski cesti.
Potem pa od danes, 31.5.2022
Pri postaji Brezovica, vlak s tolčencem...
Pogled proti LJ
Oba tira ze na mestu
S 160kmh proti Lj? Nekoc...?
Brizita
Vectron..
Potem pa premik proti Npr na Viski cesti.. predvideval sem da bodo tolcenec pripeljali sem...najprej je uletel tovorni vlak s kontejnerji, na koncu pa tale effishunter! Malo sem bil presenecen kaj dela na sklepu...
No, rundo tolcenca so skipali pomoje nekje bolj pri dolgem mostu, prisel je Stadler, jaz pa domov...
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
@Anzee, hvala za te čudovite fotografije!
Ja, kolikor vem, naj bi lahko samo ICS vozil 160km/h, kar bi dosegli lahko tudi Stadlerji, bo pa njihova hitrost 140km/h, kolikor vem. Tudi tovorni vlaki bi lahko dosegli vsaj malo več, bojo pa lahko samo po mojem 120km/h, a ne?
Ja, kolikor vem, naj bi lahko samo ICS vozil 160km/h, kar bi dosegli lahko tudi Stadlerji, bo pa njihova hitrost 140km/h, kolikor vem. Tudi tovorni vlaki bi lahko dosegli vsaj malo več, bojo pa lahko samo po mojem 120km/h, a ne?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Vprašanje, če bo odsek s povišano progovno hitrostjo dovolj dolg, da bi se izplačalo. Malce izračuna: sorazmerno lahek tovorni vlak z bruto težo 1000 ton (vključno z lokomotivo) za pospeševanje s hitrosti 100km/h na 120km/h pri moči lokomotive 6MW porabi vsaj 28 sekund (pri tem zanemarimo vse izgube: trenje koles, zračni upor, v realnosti torej še več) in med tem prevozi okoli 900 metrov. Od tam naprej za vsak kiloneter prevožene poti prihrani 6 sekund. In potem potrebuje nekaj dodatne zavorne poti, kar lahko pomeni tudi povečano obrabo zavor. Na odseku, ki ima progovno hitrost 120km/h namesto 100km/h, in je dolg približno 22km se torej prihrani manj kot dve minuti. Za tovorni vlak je to precej nepomembno.
Pri težjih vlakih je pospeševanje še počasnejše in je potem časovni prihranek na istem odseku še manjši.
LP, Metod
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Ne po ravni progi lahko vsi vlaki vozijo 160 km/h. Razlike v hitrosti so nastale ker enostavno nismo imeli vozil, ki bi dosegala to hitrost, ter zato ker so se porogovne hitrosti postavljale na maksimalno hitrost posameznih vozil in ne glede na stanje proge....vidkrt napisal/-a: ↑01.06.2022, 17:03 @Anzee, hvala za te čudovite fotografije!
Ja, kolikor vem, naj bi lahko samo ICS vozil 160km/h, kar bi dosegli lahko tudi Stadlerji, bo pa njihova hitrost 140km/h, kolikor vem. Tudi tovorni vlaki bi lahko dosegli vsaj malo več, bojo pa lahko samo po mojem 120km/h, a ne?
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Morda neumno vprašanje pa vendar. Pri obnovi železniške proge se obnavlja zgolj stanje ali tudi zviševanje hitrosti? se bo kaj ravnal potek proge tam okol verda? bo potem proga primerna za napovedano frecciarosso nikoli v sloveniji videno? hvala za pojasnilo. lp
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Proga do Borovnice se dela za načeloma Vmax 160 km/h ampak je dejstvo da gre za ravninsko progo, medtem ko se pri remontih progovna hitrost v ovinkih načeloma ne dvigne, morda tisti odsek med Verdom in AC iz 70 km/h na 75 km/h to je pa vse....IggyAUT napisal/-a: ↑03.06.2022, 15:09 Morda neumno vprašanje pa vendar. Pri obnovi železniške proge se obnavlja zgolj stanje ali tudi zviševanje hitrosti? se bo kaj ravnal potek proge tam okol verda? bo potem proga primerna za napovedano frecciarosso nikoli v sloveniji videno? hvala za pojasnilo. lp
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
To je za mene isto, kot se proga sploh ne bi posodobila. Samo videz je "sodobnejši", ampak to ni glavno pri posodabljanju proge. Jaz bi povsod, kjer bi posodabljal proge, dvignil hitrosti za najmanj 20km/h, to pa je že nekaj.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Če bi bilo ravnanje ovinkov tako enostavno, potem Avstrijci ne bi gradili baznega tunela Semmering, ampak bi poravnali staro traso. Povečevanje hitrosti za 20 km/h navadno pomeni bistveno spremembo trase, to pa za sabo potegne vse postopke umeščanja v prostor. Se kdo še spomni, koliko časa je trajalo umeščanje 2TDK? (Seveda se da mnogo hitreje če je resna volja, ampak ni pa trivialno).
LP, Metod
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Naj spomnim, da so avstrijci poravnali celotni južni pristopni del Turske proge (do Turskega predora). Ta odsek omogoča hitrosti do 120 km/h. Odsek s samo dvema predoroma (Kaponig: 5 km, Ochenig: 690 m) nadomešča staro traso z 10 krajšimi predori. V 35 km se povzpne iz 544 (Špital ob Dravi) na 1182 m n.m.v. (Mallnitz-Obervellach). Se pravi da se da, tudi brez pretiravanja s predori in to so naredili že davnega leta 1999…
Menda se pogovarjajo o podobni varianti, namreč ravnanju za 120 km/h med Borovnico in Logatcem?
Pa še vir:
https://www.dokumentationszentrum-eisen ... _suedrampe
PS - ena najlepših voženj z vlakom
Menda se pogovarjajo o podobni varianti, namreč ravnanju za 120 km/h med Borovnico in Logatcem?
Pa še vir:
https://www.dokumentationszentrum-eisen ... _suedrampe
PS - ena najlepših voženj z vlakom
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Ampak Borovnica je že sama po sebi ovinek.
preglednik
Re: Prenova železniške proge Divača -Ljubljana
Nova trasa, ki v glavnem sledi poteku trenutne proge, je bila sprojektirana že dobrih 20 let nazaj (rjava varianta v diplomski nalogi). Ta je v diplomski nalogi sicer le predloga za izboljšavo, avtor pa je danes kot inženir zaposlen na SŽ-projektivnem podjetju Ljubljana.
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument. ... 9&lang=slv
https://repozitorij.uni-lj.si/Dokument. ... 9&lang=slv
Pa lep pozdrav