ASN, nadaljevanje...
Re: ASN, nadaljevanje...
Pogledam zadnjič v postu M-S link: http://en.wikipedia.org/wiki/Indusi
kaj bi naj bila auto stop naprava in najdem linke na evropski kontrolni sistem ETCS specificiran leta 1996 in na
GSM-R
Berem, da so Hrvati že aktivni na ETCS level 1 (Vinkovci-Tovarnik), Madžari imajo ETCS level 1 do Hodoša. Kakšno je pa stanje, oziroma kratkoročni plani v slovenski železniški infrastrukturi?
LPL
kaj bi naj bila auto stop naprava in najdem linke na evropski kontrolni sistem ETCS specificiran leta 1996 in na
GSM-R
Berem, da so Hrvati že aktivni na ETCS level 1 (Vinkovci-Tovarnik), Madžari imajo ETCS level 1 do Hodoša. Kakšno je pa stanje, oziroma kratkoročni plani v slovenski železniški infrastrukturi?
LPL
Re: ASN, nadaljevanje...
Imamo. Primer predsignalizacije "kratkega uvoza" je na Ptuju.Dolfe napisal/-a:Mislim, da nimamo nikjer predsignaliziranega "kratkega uvoza".
...
Vendar je "kratki uvoz" na Ptuju možen le v odklon, kajti na gl. prevoznem tiru (tir 3) ni MTS-a.
Zdi se mi, da pa je (bo) "kratki uvoz" predsignaliziran v Grobelnem iz smeri Rogatec (PB2).
Nekdo je že menda pisal o tem.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: ASN, nadaljevanje...
Če na predsignalu utripa rumen križ, potem predsignal obvezno kaže "pričakuj omejeno hitrost", neglede ali vlak uvaža v premo ali odklon.Signal napisal/-a:MMG, ali je baliza predsignala [preduvoznega, predkritnega signala] uglašena na 1000Hz, če kaže ta predsignal [preduvozni, predkritni signal] mirno zeleno luč ("Prosto") in utipajoči rumeni križ ("Pričakuj vožnjo do MTS, ki ni na zavorni razdalji")
Hvala, lep večer
Signal
In seveda balisa je aktivna.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ASN, nadaljevanje...
Ali v takšnem primeru tudi gl. signal kaže omejeno hitrost, čeprav je uvoz v premoigor72 napisal/-a:Če na predsignalu utripa rumen križ, potem predsignal obvezno kaže "pričakuj omejeno hitrost", neglede ali vlak uvaža v premo ali odklon.Signal napisal/-a:...
In seveda balisa je aktivna.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: ASN, nadaljevanje...
Seveda.Signal napisal/-a:Ali v takšnem primeru tudi gl. signal kaže omejeno hitrost, čeprav je uvoz v premoigor72 napisal/-a:Če na predsignalu utripa rumen križ, potem predsignal obvezno kaže "pričakuj omejeno hitrost", neglede ali vlak uvaža v premo ali odklon.Signal napisal/-a:...
In seveda balisa je aktivna.
Nekaj podobnega je tudi ko se uvaža v slepi tir do mejnega signala; npr. Koper.
Predsignal vedno utripa, uvozni pa kaže "omejena hitrost, pričakuj stoj" neglede ali uvoziš v premo ali odklon.
Izgleda malo zakomplicirano ampak ni tako hudo. Po starem je bila omejena hitrost le pri vožnji čez kretniško območje v odklon. Sedaj je ta pojem malo bolj dodelan in sicer:
"omejena hitrost" je hitrost ki je manjša od progovne hitrosti zaradi svaj enega od vzrokov:
-vožnje preko kretnic v odklon
-vožnje na prvi del deljenega tira do MTS, ki ni na zavorni razdalji
-vožnje v slepi tir do MTS
-uvoz na tir, kjer ni zagotovljena prepeljevalna pot.
In v vseh primerih mora glavni signal kazati omejeno hitrost, njegov predsignal pa pričakuj omejitev hitrosti, balisa ASN je zato aktivna.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: ASN, nadaljevanje...
Kateri pa je ta križ,ki naj bi utripal pri predsignalu?
Re: ASN, nadaljevanje...
Preberi 23. člen (predkazalo za uvoz do MTS) v Signalnem pravilniku.Tomaž97 napisal/-a:Kateri pa je ta križ,ki naj bi utripal pri predsignalu?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: ASN, nadaljevanje...
Ampak na koprskem predsignalu ni te luči oz. kazala
Re: ASN, nadaljevanje...
Ker ni potrebe po njem, saj je mejni tirni signal na zavorni razdalji od predsignala.Tomaž97 napisal/-a:Ampak na koprskem predsignalu ni te luči oz. kazala
Re: ASN, nadaljevanje...
Logično