izobraževanje strojevodij
Re: izobraževanje strojevodij
Jodlar naj odpre denarnico,plača predavatelje,pa kandidate.Pa imate jutri poln razred podmladka.Samo je lepš in bolj pocen pobirat že narejene,pa jamrat.
Jaz delam v enem enoumju,vi ste pa po drugi strani nadrkani.Kako misliš,da nam je še do včeraj sodelavcem zaradi takih pompačev pr srcu.
Jaz delam v enem enoumju,vi ste pa po drugi strani nadrkani.Kako misliš,da nam je še do včeraj sodelavcem zaradi takih pompačev pr srcu.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: izobraževanje strojevodij
Ne vem če sploh kdaj prebereš vsebino in smisel mojega sporočila. Pri sedanji organiziranosti lahko trosiš denar po cesti pa ti nič ne pomaga in si prisiljen kadrovati na tak način.
Ker se pa iskreno bojim za tvoje srce bom v bodoče pošteno razmislil predno bom še kaj napisal in delil svoje mnenje z forumaši.Pompač kaj ali kdo je to .Mi je neznana beseda tudi v pravopisu je ne najdem.
Ker se pa iskreno bojim za tvoje srce bom v bodoče pošteno razmislil predno bom še kaj napisal in delil svoje mnenje z forumaši.Pompač kaj ali kdo je to .Mi je neznana beseda tudi v pravopisu je ne najdem.
Re: izobraževanje strojevodij
Kje bi se pa kaj več zvedlo o tem šolanju kot so potek šolanja,cene(par strani nazaj je napisano da si obicajen clovek ne more privosciti ) ipd.Dolfe napisal/-a:V bistvu je plačljiva šola za strojevodje tudi pri nas. Pravzaprav, plačljivo je šolanje za celoten asortiman izvršilnih delavcev na SŽ, kakor tudi za tuje interesente.
Kolikor vem, če bi se zbrala skupina kandidatov, (pa tudi kašnega posameznika lahko uturijo v že obstoječo skupino), ne bi bil noben problem jih izobraziti.
V preteklosti so tako šolali Adriine strojevodje, kateri pa potem, iz neznanih razlogov, niso nikoli vozili.
Re: izobraževanje strojevodij
razmisli,razmisli dobro!1216-001 napisal/-a:Ne vem če sploh kdaj prebereš vsebino in smisel mojega sporočila. Pri sedanji organiziranosti lahko trosiš denar po cesti pa ti nič ne pomaga in si prisiljen kadrovati na tak način.
Ker se pa iskreno bojim za tvoje srce bom v bodoče pošteno razmislil predno bom še kaj napisal in delil svoje mnenje z forumaši.Pompač kaj ali kdo je to .Mi je neznana beseda tudi v pravopisu je ne najdem.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: izobraževanje strojevodij
Ne zameri, tole si malce slabo zapisal. Lufthansin šolski center velja za enega največjih v Evropi s precejšnjim številom simulatorjev in se pri njih šolajo piloti (verjetno tudi kako drugo osebje) raznoraznih letalskih družb od drugod. Kar je pa res pa je, da če uspeš priti do t.im. frozen ATPL licence (do sem pa rabiš cca 80.000 EUR), potem skoraj lahko izbiraš, v kateri letalski družbi bi se zaposlil. Kako pa do te točke prideš je pa problem posameznika. In tu so železnice nekaj svojevrstnega. Izobraževanje za pilota, voznika cestnega vozila, morebiti tudi kapitana ladje, je bolj ali manj standardizirano, ravno tako so tudi predpisi globalno standardizirani, pri železnicah pa je vse skupaj stvar posamezne države. Vsaj tako mi deluje...?1216-001 napisal/-a:Tudi Lufthansa ne izobražuje sama za pilotski poklic ali pa Splošna plovba kapitana palube.
Goran
Re: izobraževanje strojevodij
S tem simulatorjem sem pa tudi jaz "letel"
Re: izobraževanje strojevodij
Gorchi govorimo o osnovni izobrazbi npr. pilota ali v našem primeru strojevodje nadgradnja ali trening je nekaj drugega. Tudi mi smo se za serijo 2016 morali šolati v Avstriji pri OBB Trakcion.Se pa popolnoma strinjam z zadnjima dvema stavkoma.Gorchi napisal/-a:Ne zameri, tole si malce slabo zapisal. Lufthansin šolski center velja za enega največjih v Evropi s precejšnjim številom simulatorjev in se pri njih šolajo piloti (verjetno tudi kako drugo osebje) raznoraznih letalskih družb od drugod. Kar je pa res pa je, da če uspeš priti do t.im. frozen ATPL licence (do sem pa rabiš cca 80.000 EUR), potem skoraj lahko izbiraš, v kateri letalski družbi bi se zaposlil. Kako pa do te točke prideš je pa problem posameznika. In tu so železnice nekaj svojevrstnega. Izobraževanje za pilota, voznika cestnega vozila, morebiti tudi kapitana ladje, je bolj ali manj standardizirano, ravno tako so tudi predpisi globalno standardizirani, pri železnicah pa je vse skupaj stvar posamezne države. Vsaj tako mi deluje...?1216-001 napisal/-a:Tudi Lufthansa ne izobražuje sama za pilotski poklic ali pa Splošna plovba kapitana palube.
Re: izobraževanje strojevodij
kako pa prideš do izpita? Kje poteka šolanje za dizel in motorno vleko? A so za to tudi potrebne veze?
Lp Andraž
Lp Andraž
LP Andraž
Re: izobraževanje strojevodij
Ja, za motorno vleko rabis boljse veze kot za dizel.
Re: izobraževanje strojevodij
Pretiravati pa tudi ni treba. Na faksu ti tudi ne more bit dipl. inž. mentor na magisteriju al pa bit predavatelj....pa ima lahko nevem kake izkušnje in vedenja.Nurmi napisal/-a: Primerna izobrazba razen na papirju in nekem blesavem normativu sploh ni tehten pogoj,da lahko uspešno izobražuješ ljudi.Največji dokaz vam je diplomska naloga v eni od tem,da se raznim magistrom in inžinirjem niti približno ne bliska o železnici.In samo titulo si lahko zataknejo v nebeška vrata na njihovi zadnji plati.Predavatelj mora imeti določeno kilometrino,predvsem praktično v "fohtu",ki ga predava.Mora imeti žilico za tutorstvo,željo po tem delu in konec koncev mora biti za to ustrezno plačan.
Največji udarec bodo dobile SŽ,ko bo zmanjkalo ljudi,kot so tisti,ki so učili mene.Čeprav niso magistri,doktorji,..... so pa živa enciklopedija izkušenj in vedenja o ajzenponu.
Re: izobraževanje strojevodij
Seveda da so potrebni ti nazivi,ampak podprti z teoretičnim znanjem.Kus napisal/-a:Pretiravati pa tudi ni treba. Na faksu ti tudi ne more bit dipl. inž. mentor na magisteriju al pa bit predavatelj....pa ima lahko nevem kake izkušnje in vedenja.Nurmi napisal/-a: Primerna izobrazba razen na papirju in nekem blesavem normativu sploh ni tehten pogoj,da lahko uspešno izobražuješ ljudi.Največji dokaz vam je diplomska naloga v eni od tem,da se raznim magistrom in inžinirjem niti približno ne bliska o železnici.In samo titulo si lahko zataknejo v nebeška vrata na njihovi zadnji plati.Predavatelj mora imeti določeno kilometrino,predvsem praktično v "fohtu",ki ga predava.Mora imeti žilico za tutorstvo,željo po tem delu in konec koncev mora biti za to ustrezno plačan.
Največji udarec bodo dobile SŽ,ko bo zmanjkalo ljudi,kot so tisti,ki so učili mene.Čeprav niso magistri,doktorji,..... so pa živa enciklopedija izkušenj in vedenja o ajzenponu.
Ker pa je važno da imaš papir z mag.mig...ne se čudit kaj imamo....
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: izobraževanje strojevodij
Pri teh nazivih je problem ravno to, da je preveč teorije in premalo prakse. Po drugi strani, ti pa praksa ne pomaga prav nič, če ni teorije in papirja.
Re: izobraževanje strojevodij
No tako ali tako sem bol pristaš naših dizlc.Ja, za motorno vleko rabis boljse veze kot za dizel.
Regan pa itak zažiga
Re: izobraževanje strojevodij
Eno vprašanje, ker mi še ni čist vse jasno.
Najprej se je treba na raspis prijavit. Če te sprejmejo, pa še izpot narediš. Če sm se kej zmotu me prosim pošravite. Ali je strojna smer izobrazde primerna tudi za električne lokomotive.
LP Andraž
Najprej se je treba na raspis prijavit. Če te sprejmejo, pa še izpot narediš. Če sm se kej zmotu me prosim pošravite. Ali je strojna smer izobrazde primerna tudi za električne lokomotive.
LP Andraž
LP Andraž
Re: izobraževanje strojevodij
Za začetek vsaj pismeni....
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!