RCA
Re: RCA
RCA na Solkanskem viaduktu. Foto: Luka Boltar
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: RCA
Lep prizor. Tale pošiljka (in gotovo še mnoge) nima nad 20t/os. Torej bi bilo možno tovrstne vlake preusmerjati po bohinjki in s tem razbremeniti notranjsko progo.RCA na Solkanskem viaduktu. Foto: Luka Boltar
lp
Re: RCA
RCA je peljal herkulersa na Hrvaško.
LP
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: RCA
Bača pri Modreju 5.7.2015
Re: RCA
Upam da bo še več RCA-jev na Bohinjki.
Re: RCA
Naš novo pridobljeni posel pred razkladanjem v luki Koper. Ali drugače rečeno Kitajci imajo denar.
Re: RCA
Super!
Čim več jih zvozite po Bohinjki, da se bodo Kitajci naužili še svežega alpskega zraka...
Čim več jih zvozite po Bohinjki, da se bodo Kitajci naužili še svežega alpskega zraka...
Re: RCA
Pa jih vozite od fabrike do luke, ali prevzamete vmes?
Re: RCA
Logist je ATG (Avto transport gesellschaft )prevoz pa je od tovarne pa do luke v okviru RCG (Rail cargo grup).Se pravi po Madžarski RCH,po Avstriji RCA in po Sloveniji RCC Slovenija (Rail cargo carrier Slovenija)kar je novi naziv firme ,ki ne bo več
podružnica ampar se bo preoblikovala v samostojni D.o.o.
podružnica ampar se bo preoblikovala v samostojni D.o.o.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: RCA
Mercedesi, in to S klasa, kar na odprtih vagonih in brez zaščite na avtomobilih... Zanimivo.
...
Re: RCA
Rad bi postavil sledeče vprašanje. Kot se vidi, je Bohinjka kar zanimiva za RCA za prevoz praznih vagonov. Uporabnina za progo je manjša, proga je krajša, vlaki so itak lahki. Kadar se dobi luknje v voznem redu (in teh je predvsem v nočnih luknjah veliko) so lahko tudi dolgi. Verjetno je bolje izkoristiti glavno progo za polne vlake, praznina pa je primerna tudi za Bohinjko.
Verjetno bi bilo razmerje še bolj ugodno, ko govorimo o vlakih, ki vozijo po Pontebani proti Trstu. Tam sicer v večini vozijo kontejnerski "shuttli", ki se polnijo v obe strani, verjetno pa je uporabnina proge še nekajkrat višja kot pri nas.
Je torej opcija, da bi praznino (če le ta sploh je) RCA vozil po cenejši varianti preko Sežane in Nove Gorice nazaj v Avstrijo ? Prihranki bi bili verjetno kar veliki.
Verjetno bi bilo razmerje še bolj ugodno, ko govorimo o vlakih, ki vozijo po Pontebani proti Trstu. Tam sicer v večini vozijo kontejnerski "shuttli", ki se polnijo v obe strani, verjetno pa je uporabnina proge še nekajkrat višja kot pri nas.
Je torej opcija, da bi praznino (če le ta sploh je) RCA vozil po cenejši varianti preko Sežane in Nove Gorice nazaj v Avstrijo ? Prihranki bi bili verjetno kar veliki.
Re: RCA
A ni bilo rečeno, da je uporabnina na Bohinjki višja?trocken napisal/-a:Uporabnina za progo je manjša,
Re: RCA
Gledal sem "akt o določitvi uporabnine za uporabo javne železniške infrastrukture v RS"LJ363 napisal/-a:A ni bilo rečeno, da je uporabnina na Bohinjki višja?trocken napisal/-a:Uporabnina za progo je manjša,
Re: RCA
V Koper se vse vozi z eloki in in za nazaj po Bohinjki nimaš dizlov.Bohinjka pride v poštev samo pri obvozih ko je že za dol splanirana mašina.trocken napisal/-a:Rad bi postavil sledeče vprašanje. Kot se vidi, je Bohinjka kar zanimiva za RCA za prevoz praznih vagonov. Uporabnina za progo je manjša, proga je krajša, vlaki so itak lahki. Kadar se dobi luknje v voznem redu (in teh je predvsem v nočnih luknjah veliko) so lahko tudi dolgi. Verjetno je bolje izkoristiti glavno progo za polne vlake, praznina pa je primerna tudi za Bohinjko.
Verjetno bi bilo razmerje še bolj ugodno, ko govorimo o vlakih, ki vozijo po Pontebani proti Trstu. Tam sicer v večini vozijo kontejnerski "shuttli", ki se polnijo v obe strani, verjetno pa je uporabnina proge še nekajkrat višja kot pri nas.
Je torej opcija, da bi praznino (če le ta sploh je) RCA vozil po cenejši varianti preko Sežane in Nove Gorice nazaj v Avstrijo ? Prihranki bi bili verjetno kar veliki.