Etcs-a kolikor vem na avstrijskem koroškem sploh še ni, poleg tega pa je na progah v omeržju ÖBB (tam kjer je prisoten ETCS skoraj vedno tudi PZB to pa zaradi manj težav tako ob okvari ETCS kot v primeru da mora po progi voziti vozilo ki ETCSja nima vgrajenega. Izjema so novejši odseki "hitrih prog" (St. Pölten - Wien, Hall i. T. - Wörgl - Küfstein) .Žiga napisal/-a:Ena razlaga, ki sem jo slišal (ni nujno da je tudi prava) je ta, da so na mednarodnih vlakih lokomotive ÖBB 1216, ker SŽ 541 nimajo ETCS-ja. In, da ni potrebe po zamenjavi lokomotive na mejni postaji, vozi ÖBB lokomotiva celo pot. Me pa zanima, če je res kaj na tem.
Med vožnjo öbb lokomotiv pri nas pa je ETCS z stikalom motnje izključen, namreč na slovenskem omrežiju je postavljen baje delujoč ETCS. Ponavadi lokomotiva tako že pripelje iz Avstrije, kjer bi praviloma morala voziti z Vključenim ETCS-om v pripravljenosti na sprejem signala balize. (pasivni modus). Ampak strojevodja tako ve da lokomotiva ne bo zapeljala na odsek kjer je ETCS za to ga tudi za Avstrijo ne vklaplja posebaj, do Villacha ne vklapljajo. (Postopek ponovnega vklopa ni tako enostaven, oziroma recimo temu tako je lahko časovno zamuden, o postopku sicer nisem podučen saj pri nas ETCSja ne uporabljamo, vem kar vem iz kav z kolegi z öbb).