Vlak Ljubljana - Turčija
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Tale i je nekako " ušla "... paše pa v kontekst
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Kdo je pripeljal vlak v Ljubljano? SŽ, ÖBB s pilotom ali RCA?
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Verjetno Dispolokov strojevodja z SŽ pilotom.Kakor vem bo tudi na področjih drugih uprav enako.Glede ogledal pa je verjetno vzrok slovenska zakonodaja,ki predpisuje ogledala na vseh vlečnih vozilih in zato so tudi vse brižite ,mehi itd... dobili razna oslovska ušesa.
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
1216-001 napisal/-a:Verjetno Dispolokov strojevodja z SŽ pilotom.Kakor vem bo tudi na področjih drugih uprav enako.Glede ogledal pa je verjetno vzrok slovenska zakonodaja,ki predpisuje ogledala na vseh vlečnih vozilih in zato so tudi vse brižite ,mehi itd... dobili razna oslovska ušesa.
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Eno vprašanje, za kaj pa služi povezava s kablom med lokomotivo in naslednjim vagonom? Podobno kot sta povezani lokomotivi, je tale Hercules povezan s prvim vagonom, vendar le z enim kablom. A gre za kakšno spremljanje diagnostike iz vagona, oz. a je to opcija za vodenje lokomotive, če bi bil na drugi strani vagon s krmilno kabino?
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Verjetno imaš v mislih kabel za ogrevanje vagona?
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
To je energetski kabel za klimatizacijo,ogrevanje-hlajenje. krmiljenje poteka po drugih dveh kablih med lokomotivama,/zgoraj na čelu med lučmi / kar se lepo vidi na ostalih slikah.LJ363 napisal/-a:Eno vprašanje, za kaj pa služi povezava s kablom med lokomotivo in naslednjim vagonom? Podobno kot sta povezani lokomotivi, je tale Hercules povezan s prvim vagonom, vendar le z enim kablom. A gre za kakšno spremljanje diagnostike iz vagona, oz. a je to opcija za vodenje lokomotive, če bi bil na drugi strani vagon s krmilno kabino?
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Gre za tale kabel:
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
A ni za zapiranje vrat?
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
To je UIC zveza, preko katere je mogoca radio zveza lokomotiva-vagon in obratno...
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Ne, čaki malo, če je "radio" zveza, potem kaj ji rabi kabel?
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Tu gre za povezavo med lokomotivo in vagoni s kablom po UIC standardu. Obstajata UIC12 pin in UIC18 pinski kabel.LJ363 napisal/-a:Eno vprašanje, za kaj pa služi povezava s kablom med lokomotivo in naslednjim vagonom? Podobno kot sta povezani lokomotivi, je tale Hercules povezan s prvim vagonom, vendar le z enim kablom. A gre za kakšno spremljanje diagnostike iz vagona, oz. a je to opcija za vodenje lokomotive, če bi bil na drugi strani vagon s krmilno kabino?
Preko te povezave je možna komunikacija med strojevodjo in vlakospremniki in celo tudi s potniki. Ravno tako je možen prenos telefonske zveze preko lokomotivske RDZ naprave. Poleg tega je možno iz lokomotive upravljati z vrati ali pa kompletno krmiljenje lokomotive s krmilnim vagonom. Gre za takoimenovan UIC standard, ki omogoča marsikaj in še ni v celoti izkoriščen. Za primerjavo: kot SCART vtičnica na domačem TV-ju, video pleyerju, rekorderju, .....
Nekaj funkcij 12 pinske UIC povezave:
1. Prenos avdio signala: napoved, glazba, komunikacija med osebjem v vagonih, komunikacija med strojevodjo in vlakospremnim osebjem med samo vožnjo.
2. Daljinsko zapiranje vrat vlaka s četvorko. (sprevodnik zapre vsa vrata, razen svojih pred odhodom vlaka.)
3. Daljinsko prižiganje in ugašanje razsvetljave po vlaku iz enega mesta.
4. Če je ustrezna vlakovna kompozicija je možno EP zaviranje/odviranje vlaka. Se pravi, krmiljenje EP (elektropnevmatske) zavore.
5. Zahteva po zaviranju v sili. Signal o potegu zasilne zavore se prenese strojevodji, ki nato odredi mesto ustavitve.
Vse pogosteje se pojavlja povezava z UIC 18 pinskim kablom. Ta poleg ostalega omogoča še:
1. Sprostitev levih/desnih vrat.
2. Povratna informacija o zaprtosti vrat.
3. Prenos digitaliziranih podatkov (diagnostika, krmiljenje, .....)
To je to in še kaj, ter pika. press
lp
Dolfe
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Dispolok Bosphorus (in še ena črna lokomotiva)
Danes zjutraj okoli 8:45 ure sem na postaji Laze videl 2 lokomotivi, ena črna dispolok, in ena črna (raje ne bi napisal, pa bom, da bo jasno) Živa. Vlekli sta 2 potniška vagona DB in nekaj tovornih. Ve kdo kaj več o tem? Škoda da nisem imel fotoaparata s seboj.
Re: Dispolok Bosphorus (in še ena črna lokomotiva)
Iz teme Vlak Ljubljana - GrčijaBrižitka 363 napisal/-a:Danes zjutraj okoli 8:45 ure sem na postaji Laze videl 2 lokomotivi, ena črna dispolok, in ena črna (raje ne bi napisal, pa bom, da bo jasno) Živa. Vlekli sta 2 potniška vagona DB in nekaj tovornih. Ve kdo kaj več o tem? Škoda da nisem imel fotoaparata s seboj.
Vse slikovno in besedno opisano.
Re: Vlak Ljubljana - Grčija
Post Brižitke 363 in Nejca združen v pravo temo. Nima smisla še enkrat odpirati temo...
Mod. Gorchi
Mod. Gorchi