Luka Koper d.d.

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a mkx »

kvak napisal/-a:ali lahko čez 20 let pričakujemo menjavo 643 za takega vossloha?
Glede na konfiguracijo podvozja je Đura (Bo'Bo') precej bolj primerna za vleko lahkih tovornih vlakov na odprti progi kot pa Vossloh G6 (C). Kot je že @Tono pripomnil je v resnici tale Vossloh dosti bolj podoben Jenbahu 732, samo po moči se lahko meri z Đuro. Druga težava (za naše izmučene tire) pa je ta, da ima podobno težo (okoli 65 ton) pri eni osi manj. Če ima Đura 642 osni pritisk 16t in je s tem primerna za čisto vse proge v Sloveniji, Đura 643 pa osni pritisk 16,5t in je s tem primerna skoraj za vse proge (razen za kategorijo A), pa ima G6 osni pritisk od 20 do 22,5t in torej ni primeren za bolj švohotne proge.
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Zahvaljujoč obvestilu
m&m napisal/-a:Pozdravljeni,
v naslednji uri vstopa na področje Slovenije (Spielfeld) nova lokomotova Luke Koper. Lokomotiva je pripeta kot hladna vlaku ADT iz Graza za Koper.
....je po skoraj treh mesecih čakanja v Gradcu, naposled le prišla v Koper:
Slika
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a cokla »

Si jo le dočakal... :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 476
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a EG 3100 »

Predlagam ime.... Gašperka. :mrgreen:
Uporabniški avatar
Igor T
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 320
Pridružen: 07.03.2009, 13:11
Kraj: Laze Hills, Borovnica Slovenija
Kontakt:

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Igor T »

Gašperka ne pali -- Gašperček bo bolje... Majhn pa dobr podkur ... Pa železničarji ga majo radi v zadnjem vagonu ...
Pa en lep pozdrav ...

YT: http://www.youtube.com/user/urednik123
Sini
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 242
Pridružen: 28.01.2010, 22:07

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Sini »

urednik napisal/-a:Gašperka ne pali -- Gašperček bo bolje... Majhn pa dobr podkur ... Pa železničarji ga majo radi v zadnjem vagonu ...
al pa po prekmursko "Furjanek"

LP Sini
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ali je ta lokomotiva v lasti Luke ali v najemu Luke? Če je prvo, kako da je registrirana v Nemčiji? Kaj je narobe pri nas, da razen SŽja nihče ne registrira tirnih vozil (birokracija?) ?
Goran
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Gorchi napisal/-a:Ali je ta lokomotiva v lasti Luke ali v najemu Luke? Če je prvo, kako da je registrirana v Nemčiji? Kaj je narobe pri nas, da razen SŽja nihče ne registrira tirnih vozil (birokracija?) ?
Zelo verjetno birokracija!

Poznam primere v avtoindustriji in predelavi vozil.

Predelave ki se naredijo pri nas v Slo se nato homologirajo v tujini (AUT/DEU) ker je manj težav!

Ta ista vozila nato vozijo v Slo oz. po celem svetu!

Pri tem ne gre za predelave v stilu: na avto nalimam spojler, razširitve, ..., pač pa: iz nedokončanega izdelka znanega Deu proizvajalca neredijo večje, širše, oz. specilano vozilo!!!

Že znotraj Slo so bile velike razlike. "Naliman" spojler si lažje homologiral pri LPP Lj kot pri RTI Mb!
:shock:

"Ne moreš da verjameš"!
:twisted:


A niso lokomotive "Adria transport" iz istega razloga registrirane v Aut, čeprav ima podjetje Slo solastnika oz. je registrirano v Slo?!?
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Gorchi napisal/-a:Ali je ta lokomotiva v lasti Luke ali v najemu Luke? Če je prvo, kako da je registrirana v Nemčiji? Kaj je narobe pri nas, da razen SŽja nihče ne registrira tirnih vozil (birokracija?) ?
Če bi bila Luka lastnica, zakaj bi se tega pri UIC oznaki sramovala? Še več, najbrž v tem primeru ne bi smela biti lokomotiva označena z D-VL.

Lokomotiva je definitivno registrirana v Nemčiji (UIC koda države 80), kot lastnik oziroma operater pa je napleskana oznaka D-VL (za to kodo se skriva Vossloh Locomotives GmbH). Nikjer torej omembe Luke. Je pa dostikrat tako, da je označen lastnik, ne pa operater ...

Malo sem brskal po internetu in zdi se, da je pri črkovni oznaki lastnika/operaterja prvi del (oznaka države) v glavnem država ista kot v številki UIC (D-80, F-87, ...). Če bi Luka želela svoje operaterstvo/lastništvo ustrezno označiti na tej lokomotivi, bi torej celotna oznaka (UIC skupaj z VKM) bila 98 80 0650 117 1 D-LKKP (zakaj je morala Luka svojo kodo LKKP v sistemu VKM registrirati v Bolgariji nekako ne razumem, še najbolj verjetni se mi zdijo monetarni razlogi ...).
LP, Metod
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

EG 3100 napisal/-a:Predlagam ime.... Gašperka. :mrgreen:
Jaz pa predlagam ime Gašpar Gašpar :mrgreen:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lokomotiva je definitivno registrirana v Nemčiji (UIC koda države 80), kot lastnik oziroma operater pa je napleskana oznaka D-VL (za to kodo se skriva Vossloh Locomotives GmbH). Nikjer torej omembe Luke. Je pa dostikrat tako, da je označen lastnik, ne pa operater ...
A ni to normalno, da jo registrira lastnik in ne najemnik? Tudi Displok-ove lokomotive, ki so vozile na SŽ so bile (verjetno, da ne grem gledat starih slik) registrirane v Nemčiji.

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ljubitelj napisal/-a:A ni to normalno, da jo registrira lastnik in ne najemnik? Tudi Displok-ove lokomotive, ki so vozile na SŽ so bile (verjetno, da ne grem gledat starih slik) registrirane v Nemčiji.
En Nizozemec je naredil dokaj kompleten spisek zgodovine večine (?) lokomotiv Vossloh G2000 LINK. Če mu gre verjeti, se je kar nekajkrat zgodilo da je bila lokomotiva registrirana na najemnika. Takšna je recimo že kar druga na spisku: lastnik naj bi bil LC/ATC[*], najemnik pa Kombiverkehr. Oznaka v času tega najema naj bi bila D-KOMBI.

[*] LC/ATC je oznaka za Locomotion Capital GmbH, od 2003 naprej Angel Trains Cargo NV/SA, od 2010 pa Alpha Trains Belgium NV ... skratka firma, ki oddaja lokomotive v najem.

Mimogrede: sem šel gledat fotografije in vsaj nekatere kažejo naslednje: Adriine lokomotive so registrirane v Avstriji, ampak očitno jih Adria Transport (ADT) najema. Tauruse od GKB, Herkulese pa od LTE.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ne bi bilo slabo, če bi na avte na lizing limali takšne oznake. Bi se kar nehalo šopirjenje raznih bleferčkov, ki se naokoli prevažajo v velikih limuzinah. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Regan 664 napisal/-a:
EG 3100 napisal/-a:Predlagam ime.... Gašperka. :mrgreen:
Jaz pa predlagam ime Gašpar Gašpar :mrgreen:
Bolj tehnično G3-G3 (skupaj ravno G6) :mrgreen:
LP, Metod
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tono napisal/-a:Ne bi bilo slabo, če bi na avte na lizing limali takšne oznake. Bi se kar nehalo šopirjenje raznih bleferčkov, ki se naokoli prevažajo v velikih limuzinah. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
To se ne bo zgodilo iz prav tega razloga ... obseg posla bi šel v klet.
LP, Metod
Odgovori