Se strinjam Na tablice avtomobilov, katerih vozniki so bili zasačeni pijani, pa naj se doda ekstra nalepko za neko obdobje, kot v Avstriji (menda)...Tono napisal/-a:Ne bi bilo slabo, če bi na avte na lizing limali takšne oznake. Bi se kar nehalo šopirjenje raznih bleferčkov, ki se naokoli prevažajo v velikih limuzinah.
Luka Koper d.d.
Re: Luka Koper d.d.
Goran
Re: Luka Koper d.d.
Gledam slikice in vidim:
avtomatska spenjača je samo na dolgem koncu, na kratkem pa ne.
Kaj je razlog za nesimetrijo spenjač?
LPL
avtomatska spenjača je samo na dolgem koncu, na kratkem pa ne.
Kaj je razlog za nesimetrijo spenjač?
LPL
Re: Luka Koper d.d.
ma če se ne motim, so tisto LED žarometi, samo na tej sliki zgleda kot "matiran filter" ;o))Signal napisal/-a:Zanimive luči z belimi (matiranimi ) filtri
Re: Luka Koper d.d.
še najbolj zanimimvo je to, da je sedaj vse skupaj narobe obrnjeno...Ljubitelj napisal/-a:Gledam slikice in vidim:
avtomatska spenjača je samo na dolgem koncu, na kratkem pa ne.
Kaj je razlog za nesimetrijo spenjač?
LPL
predpostavljam, da jo bodo obrnili na trikotu???
Re: Luka Koper d.d.
HIhihi ...res je! Avtomatska spenjača je tistem koncu, kjer z njo nimajo kaj veliko počet.....že iz Nemčije dol so planirali da bo prišla neuporabno obrnjena....delo je treba čuvatboris napisal/-a:
še najbolj zanimimvo je to, da je sedaj vse skupaj narobe obrnjeno...
predpostavljam, da jo bodo obrnili na trikotu???
LEP DAN
Igor
Igor
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
Pozdravljen "Ljubitelj".Ljubitelj napisal/-a:Gledam slikice in vidim:
avtomatska spenjača je samo na dolgem koncu, na kratkem pa ne.
Kaj je razlog za nesimetrijo spenjač?
LPL
Si se pozanimal mogoče čisto informativno koliko stane cenovno,točno ta avtomatska spenjača
LP,DEJAN
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
Še koliko stane štruca kruha ne vem, kaj šele za nekakšno spenjačo. Končno sem samo ljubitelj železnic. Vsekakor pa ni tako draga, da je ne bi imela vgrajene večina premikalnih lokomotiv severneje od nas.Pozdravljen "Ljubitelj".
Si se pozanimal mogoče čisto informativno koliko stane cenovno,točno ta avtomatska spenjača
LPL
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
Ponavadi lih taki "ljubitelji" znajo več kot bilo kateri drugi maj'strLjubitelj napisal/-a:
Še koliko stane štruca kruha ne vem, kaj šele za nekakšno spenjačo. Končno sem samo ljubitelj železnic. Vsekakor pa ni tako draga, da je ne bi imela vgrajene večina premikalnih lokomotiv severneje od nas.
LPL
O pa še kako draga.. Okoli 80.000€ je ena taka avtomatska spenjača.Dodal bom le to da ostajam zvest navadni spenjalni napravi - "spenjača".
LP,
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
To je samo 3x več, kot si povporečen slovenec privošči za bolj ali manj nepotreben avto. Koliko pa stanejo 4 delavci/premikači letno, če predpostavimo, da niso več potrebni? V tujini se za spenjanje pri premikanju ne zaposluje več ljudi. Strojevodje opravljao vse sami, tudi z daljninskim vodenjem lokomotive.Ponavadi lih taki "ljubitelji" znajo več kot bilo kateri drugi maj'str
O pa še kako draga.. Okoli 80.000€ je ena taka avtomatska spenjača.Dodal bom le to da ostajam zvest navadni spenjalni napravi - "spenjača".
Bom pa podal eno malo smešno alternativo. Z zapornicami zavarovan cestni prehod preko železnice stane 10x več, nadomesti približno enako število, primerljivo plačanih delavcev, (pustimo varnost v nemar) in se veselo vgrajujejo. Po tvoje je to velik nesmisel. Še večji je po po moje trditi, da je neka splošno sprejeta naprava (sicer že nameščena na lokomotivi in tudi plačana) nepotrebna in predvsem neekonomična. Ker pa nisem samo "ljubitelj" ampak tudi vlagatelj se bo potrebno udeležiti naslednje Skupščine delničarjev LK in povprašati upravo o smotrnosti nakupov opreme. Bo še zanimivo.
LPL
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
Ah,glede teh avtomobilov se bom strinjal s tabo v popolnosti.Dosti jih ima avtomobile kateri niso iskoriščeni niti 20% glede na njegovo bom rekel predvsem uporabo.Ljubitelj napisal/-a:
To je samo 3x več, kot si povporečen slovenec privošči za bolj ali manj nepotreben avto. Koliko pa stanejo 4 delavci/premikači letno, če predpostavimo, da niso več potrebni? V tujini se za spenjanje pri premikanju ne zaposluje več ljudi. Strojevodje opravljao vse sami, tudi z daljninskim vodenjem lokomotive.
Bom pa podal eno malo smešno alternativo. Z zapornicami zavarovan cestni prehod preko železnice stane 10x več, nadomesti približno enako število, primerljivo plačanih delavcev, (pustimo varnost v nemar) in se veselo vgrajujejo. Po tvoje je to velik nesmisel. Še večji je po po moje trditi, da je neka splošno sprejeta naprava (sicer že nameščena na lokomotivi in tudi plačana) nepotrebna in predvsem neekonomična. Ker pa nisem samo "ljubitelj" ampak tudi vlagatelj se bo potrebno udeležiti naslednje Skupščine delničarjev LK in povprašati upravo o smotrnosti nakupov opreme. Bo še zanimivo.
LPL
Na katere delavce si mislil?
Premikačem kapo dol,tako da nobene pripombe ter komentarja nimam glede njih.Kdo pa je rekel da niso več potrebni?Premikačev iz dneva v dan vse več primanjkuje in so zelo ključnega pomena v železniškem prometu,predvsem v tovornemu prometu.
Si se pozanimal malo kako je glede tehnološkega procesa v tujini,so na istem kot mi v Sloveniji? Sigurno niso,imam družinskega prijatelja kateri je nadzornik proge v Münchenu,sam mi je razložil kako potekajo tam stvari.Ti povem čisto iskreno in direktno so 10 let pred nami.
Zanima me pa sledeča stvar in sicer,kaj sam počneš v življenju če si omenil da nisi samo "ljubitelj" temveč "vlagatelj"?
LP,
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
O tem kaj bi naj bilo "Ljubitelj" ni dvoma. Z železnico nimam nič profesionalno razen da sem pred 52 v počitnicah začel popravljati vagone v TŽV BK v Mariboru (naj ti zaupam, tudi Maršal je zaupal mojim obnovljenim Ackermann pipam) in s tem nadaljeval vso gimnazijo. Tako sem nedvomno okužen z železnico, saj je tudi oče bil na raznih funkcijah v Kurilnici Mb, Tehnikumu, SZV etc.....Zanima me pa sledeča stvar in sicer,kaj sam počneš v življenju če si omenil da nisi samo "ljubitelj" temveč "vlagatelj"?
"Vlagatelj" pa preprosto pomeni, da vlagam kakšne odvečne peneze od moje javne plače, ki temelji na delu za privatne firme (dobro da jih nimam preveč, ker bi se še bolj sekiral, kar pa ne pomeni, da mi je sekira padla v med) v perspektivne firme. Pri nas so to poleg farmacije (Krka, Salus..., slednji ima ene najvišjih dividen ti zaupam, kakšni 10x večje od obresti v banki) še nekateri stebri naše ekonomije, med njimi tudi LK, če ne veš, je 16,27% procenta lastništva LK v lasti fizičnih oseb z domicilom v RS.
LPL
Re: Luka Koper d.d.
Ljubitelj napisal/-a: Koliko pa stanejo 4 delavci/premikači letno, če predpostavimo, da niso več potrebni? L
Premikači bi bili še vedno potrebni vlaki ki se premikajo v luki so pretežki da bi jih lokomotiva zavirala z neposredno zavoro, za delovanje posredne zavore pa je potrebno po mehanskem spetju ne glede na izbiro avtomatske ali vretenske spenjače vlak speti še zračno, to pa kolikor je meni znano še vedno opravi človek, če bi to opravljal strojevodja pa bi se najbrž delovni proces precej podaljšal. Premikalna vožnja pa mora v luki tako ali tako imeti z zakonom zahtevano spremljavo, torej je premikač tam potreben.
Epilog avtomatska spenjača bi le olajšala delo premikaču ki nebi rabil nevem kolikokrat na izmeno mehansko spenjati vagonov, vprašanje pa je ali je spenjača sploh homologirana, torej ali je uporaba dovoljena ali ne.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER