Luka Koper d.d.

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Tono napisal/-a:Ne bi bilo slabo, če bi na avte na lizing limali takšne oznake. Bi se kar nehalo šopirjenje raznih bleferčkov, ki se naokoli prevažajo v velikih limuzinah. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Se strinjam ;) Na tablice avtomobilov, katerih vozniki so bili zasačeni pijani, pa naj se doda ekstra nalepko za neko obdobje, kot v Avstriji (menda)... :)
Goran
hamer
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 21.03.2012, 13:44

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a hamer »

Pozdravljeni vsi.

To sem danes poslikal na vhodu v kontejnerski terminal v luki, slike so iz mobilnega aparata, zato malo slabše kvalitete!

Slika Slika Slika Slika

Lp iz Kopra
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Signal »

hamer napisal/-a:Pozdravljeni vsi.

To sem danes poslikal na vhodu v kontejnerski terminal v luki, slike so iz mobilnega aparata, zato malo slabše kvalitete!

Slika
...
Lp iz Kopra
Zanimive luči z belimi (matiranimi :?: ) filtri :roll:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Gledam slikice in vidim:

avtomatska spenjača je samo na dolgem koncu, na kratkem pa ne.

Kaj je razlog za nesimetrijo spenjač?

LPL
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a boris »

Signal napisal/-a:Zanimive luči z belimi (matiranimi :?: ) filtri :roll:
ma če se ne motim, so tisto LED žarometi, samo na tej sliki zgleda kot "matiran filter" ;o))
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a boris »

Ljubitelj napisal/-a:Gledam slikice in vidim:

avtomatska spenjača je samo na dolgem koncu, na kratkem pa ne.

Kaj je razlog za nesimetrijo spenjač?

LPL
še najbolj zanimimvo je to, da je sedaj vse skupaj narobe obrnjeno...
predpostavljam, da jo bodo obrnili na trikotu???
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

boris napisal/-a:
še najbolj zanimimvo je to, da je sedaj vse skupaj narobe obrnjeno...
predpostavljam, da jo bodo obrnili na trikotu???
HIhihi :lol: ...res je! Avtomatska spenjača je tistem koncu, kjer z njo nimajo kaj veliko počet.....že iz Nemčije dol so planirali da bo prišla neuporabno obrnjena....delo je treba čuvat :!:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Evo ekipca ena iz " NOVE OBALE " :mrgreen: :thumbupl

Slika


LP,DEJAN
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:Gledam slikice in vidim:

avtomatska spenjača je samo na dolgem koncu, na kratkem pa ne.

Kaj je razlog za nesimetrijo spenjač?

LPL
Pozdravljen "Ljubitelj".

Si se pozanimal mogoče čisto informativno koliko stane cenovno,točno ta avtomatska spenjača :?: :?: :?:

LP,DEJAN
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pozdravljen "Ljubitelj".

Si se pozanimal mogoče čisto informativno koliko stane cenovno,točno ta avtomatska spenjača :?: :?: :?:
Še koliko stane štruca kruha ne vem, kaj šele za nekakšno spenjačo. Končno sem samo ljubitelj železnic. Vsekakor pa ni tako draga, da je ne bi imela vgrajene večina premikalnih lokomotiv severneje od nas.

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
Še koliko stane štruca kruha ne vem, kaj šele za nekakšno spenjačo. Končno sem samo ljubitelj železnic. Vsekakor pa ni tako draga, da je ne bi imela vgrajene večina premikalnih lokomotiv severneje od nas.

LPL
:mrgreen: :mrgreen: Ponavadi lih taki "ljubitelji" znajo več kot bilo kateri drugi maj'str :thumbupr

O pa še kako draga.. :? #-o Okoli 80.000€ je ena taka avtomatska spenjača.Dodal bom le to da ostajam zvest navadni spenjalni napravi - "spenjača". :thumbupr

LP,
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ponavadi lih taki "ljubitelji" znajo več kot bilo kateri drugi maj'str :thumbupr

O pa še kako draga.. :? #-o Okoli 80.000€ je ena taka avtomatska spenjača.Dodal bom le to da ostajam zvest navadni spenjalni napravi - "spenjača". :thumbupr
To je samo 3x več, kot si povporečen slovenec privošči za bolj ali manj nepotreben avto. Koliko pa stanejo 4 delavci/premikači letno, če predpostavimo, da niso več potrebni? V tujini se za spenjanje pri premikanju ne zaposluje več ljudi. Strojevodje opravljao vse sami, tudi z daljninskim vodenjem lokomotive.

Bom pa podal eno malo smešno alternativo. Z zapornicami zavarovan cestni prehod preko železnice stane 10x več, nadomesti približno enako število, primerljivo plačanih delavcev, (pustimo varnost v nemar) in se veselo vgrajujejo. Po tvoje je to velik nesmisel. Še večji je po po moje trditi, da je neka splošno sprejeta naprava (sicer že nameščena na lokomotivi in tudi plačana) nepotrebna in predvsem neekonomična. Ker pa nisem samo "ljubitelj" ampak tudi vlagatelj se bo potrebno udeležiti naslednje Skupščine delničarjev LK in povprašati upravo o smotrnosti nakupov opreme. Bo še zanimivo.

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
To je samo 3x več, kot si povporečen slovenec privošči za bolj ali manj nepotreben avto. Koliko pa stanejo 4 delavci/premikači letno, če predpostavimo, da niso več potrebni? V tujini se za spenjanje pri premikanju ne zaposluje več ljudi. Strojevodje opravljao vse sami, tudi z daljninskim vodenjem lokomotive.

Bom pa podal eno malo smešno alternativo. Z zapornicami zavarovan cestni prehod preko železnice stane 10x več, nadomesti približno enako število, primerljivo plačanih delavcev, (pustimo varnost v nemar) in se veselo vgrajujejo. Po tvoje je to velik nesmisel. Še večji je po po moje trditi, da je neka splošno sprejeta naprava (sicer že nameščena na lokomotivi in tudi plačana) nepotrebna in predvsem neekonomična. Ker pa nisem samo "ljubitelj" ampak tudi vlagatelj se bo potrebno udeležiti naslednje Skupščine delničarjev LK in povprašati upravo o smotrnosti nakupov opreme. Bo še zanimivo.

LPL
Ah,glede teh avtomobilov se bom strinjal s tabo v popolnosti.Dosti jih ima avtomobile kateri niso iskoriščeni niti 20% glede na njegovo bom rekel predvsem uporabo. :? :shock:
Na katere delavce si mislil? :roll:
Premikačem kapo dol,tako da nobene pripombe ter komentarja nimam glede njih.Kdo pa je rekel da niso več potrebni?Premikačev iz dneva v dan vse več primanjkuje in so zelo ključnega pomena v železniškem prometu,predvsem v tovornemu prometu. :wink: :!:
Si se pozanimal malo kako je glede tehnološkega procesa v tujini,so na istem kot mi v Sloveniji? Sigurno niso,imam družinskega prijatelja kateri je nadzornik proge v Münchenu,sam mi je razložil kako potekajo tam stvari.Ti povem čisto iskreno in direktno so 10 let pred nami. :arrow:
Zanima me pa sledeča stvar in sicer,kaj sam počneš v življenju če si omenil da nisi samo "ljubitelj" temveč "vlagatelj"?

LP,
Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Zanima me pa sledeča stvar in sicer,kaj sam počneš v življenju če si omenil da nisi samo "ljubitelj" temveč "vlagatelj"?
O tem kaj bi naj bilo "Ljubitelj" ni dvoma. Z železnico nimam nič profesionalno razen da sem pred 52 v počitnicah začel popravljati vagone v TŽV BK v Mariboru (naj ti zaupam, tudi Maršal je zaupal mojim obnovljenim Ackermann pipam) in s tem nadaljeval vso gimnazijo. Tako sem nedvomno okužen z železnico, saj je tudi oče bil na raznih funkcijah v Kurilnici Mb, Tehnikumu, SZV etc.....

"Vlagatelj" pa preprosto pomeni, da vlagam kakšne odvečne peneze od moje javne plače, ki temelji na delu za privatne firme (dobro da jih nimam preveč, ker bi se še bolj sekiral, kar pa ne pomeni, da mi je sekira padla v med) v perspektivne firme. Pri nas so to poleg farmacije (Krka, Salus..., slednji ima ene najvišjih dividen ti zaupam, kakšni 10x večje od obresti v banki) še nekateri stebri naše ekonomije, med njimi tudi LK, če ne veš, je 16,27% procenta lastništva LK v lasti fizičnih oseb z domicilom v RS.

LPL
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1591
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a: Koliko pa stanejo 4 delavci/premikači letno, če predpostavimo, da niso več potrebni? L

Premikači bi bili še vedno potrebni vlaki ki se premikajo v luki so pretežki da bi jih lokomotiva zavirala z neposredno zavoro, za delovanje posredne zavore pa je potrebno po mehanskem spetju ne glede na izbiro avtomatske ali vretenske spenjače vlak speti še zračno, to pa kolikor je meni znano še vedno opravi človek, če bi to opravljal strojevodja pa bi se najbrž delovni proces precej podaljšal. Premikalna vožnja pa mora v luki tako ali tako imeti z zakonom zahtevano spremljavo, torej je premikač tam potreben.

Epilog avtomatska spenjača bi le olajšala delo premikaču ki nebi rabil nevem kolikokrat na izmeno mehansko spenjati vagonov, vprašanje pa je ali je spenjača sploh homologirana, torej ali je uporaba dovoljena ali ne.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori