Na tem mestu bi vprašal sledeče: ali je možno to novo luško premikalko upravljati daljinsko? V tem primeru bi namreč lahko strojevodja res naredil vse sam, kot sem to opazoval pri premikih žal pokojnih avtovlakov v Nemčiji (Hamburg Altona in Berlin Wannsee). Tu je strojevodja sam spel lokomotivo (z avtomatsko spenjačo), splezal na vagone in s pomočjo posebne konzole daljinsko upravljal lokomotivo, da je spremikal naložene vagone z avtomobili k potniškim.desiro napisal/-a: Premikači bi bili še vedno potrebni vlaki ki se premikajo v luki so pretežki da bi jih lokomotiva zavirala z neposredno zavoro, za delovanje posredne zavore pa je potrebno po mehanskem spetju ne glede na izbiro avtomatske ali vretenske spenjače vlak speti še zračno, to pa kolikor je meni znano še vedno opravi človek, če bi to opravljal strojevodja pa bi se najbrž delovni proces precej podaljšal.
Luka Koper d.d.
Re: Luka Koper d.d.
Re: Luka Koper d.d.
Omenjene spenjače se uporabljajo v mnogih članicah EU, in če so homologirane v njih, ne bi smelo biti problema s homologacijo v Sloveniji, ali se slučajno motim?Epilog avtomatska spenjača bi le olajšala delo premikaču ki nebi rabil nevem kolikokrat na izmeno mehansko spenjati vagonov, vprašanje pa je ali je spenjača sploh homologirana, torej ali je uporaba dovoljena ali ne.
LPL
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
TGV Lyria napisal/-a:
Na tem mestu bi vprašal sledeče: ali je možno to novo luško premikalko upravljati daljinsko? V tem primeru bi namreč lahko strojevodja res naredil vse sam, kot sem to opazoval pri premikih žal pokojnih avtovlakov v Nemčiji (Hamburg Altona in Berlin Wannsee). Tu je strojevodja sam spel lokomotivo (z avtomatsko spenjačo), splezal na vagone in s pomočjo posebne konzole daljinsko upravljal lokomotivo, da je spremikal naložene vagone z avtomobili k potniškim.
Pozdravljen,
Vossloh G6 se neda na noben način upravljati daljinsko,tudi če bi se jo dalo ti je znan vsaj približen postopek rinjenih premikalnih sestavov v Luko Koper?
Predvidevam da pojma nimaš,kot si napisal da bi lahko to strojevodja vse sam naredil. .. Se zavedas mogoče koliko železniških prehodov je v Luki Koper?
Nevem koliko si na tekočem glede zavarovanja železniških prehodov na industrijskih tirih ??
Tukaj v tvojem primeru govoriš o sestavljanju naloženih "lajk" z potniskimi vagoni? Se motim?
V vsakem primeru daljinsko vodenje v Luki Koper odpade
Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
Še vedno mora premikač speti glavni zavorni vod ter pipe odpreti. .. V vsakem primeru hrbet še vedno trpi..Epilog avtomatska spenjača bi le olajšala delo premikaču ki nebi rabil nevem kolikokrat na izmeno mehansko spenjati vagonov, vprašanje pa je ali je spenjača sploh homologirana, torej ali je uporaba dovoljena ali ne.
Spenjača je homologirana,uporaba je dovoljena
Ne motiš se "ljubitelj"Ljubitelj napisal/-a: Omenjene spenjače se uporabljajo v mnogih članicah EU, in če so homologirane v njih, ne bi smelo biti problema s homologacijo v Sloveniji, ali se slučajno motim?
LPL
Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
Vprašal sem samo glede lokomotive, če ima možnost daljinskega vodenja. Ni bilo treba takega izpada...Heisenberg napisal/-a: Pozdravljen,
Vossloh G6 se neda na noben način upravljati daljinsko,tudi če bi se jo dalo ti je znan vsaj približen postopek rinjenih premikalnih sestavov v Luko Koper?
Predvidevam da pojma nimaš,kot si napisal da bi lahko to strojevodja vse sam naredil. .. Se zavedas mogoče koliko železniških prehodov je v Luki Koper?
Nevem koliko si na tekočem glede zavarovanja železniških prehodov na industrijskih tirih ??
Tukaj v tvojem primeru govoriš o sestavljanju naloženih "lajk" z potniskimi vagoni? Se motim?
V vsakem primeru daljinsko vodenje v Luki Koper odpade
Lep večer,Dejan
V mojem primeru govorim samo moja opažanja glede premika na postajah v Nemčiji, točneje v Hamburgu s serijo DB 362 in v Berlinu z nekimi miniaturnimi premikalkami. In ja to sem opazoval ob sestavljanju avtovlaka.
pa še majhna pripomba, ne niso bile naložene "lajke" ker se z njimi nikoli ne opravlja promet v potniških avtovlakih. Lajke so vagoni za tovorne vlake. V potniških pa so DDm vagoni, ki imajo vso inštalacijo kot potniški vagoni (UIC kable, ogrevalne kable itd.).
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
TGV Lyria napisal/-a:
Vprašal sem samo glede lokomotive, če ima možnost daljinskega vodenja. Ni bilo treba takega izpada...
V mojem primeru govorim samo moja opažanja glede premika na postajah v Nemčiji, točneje v Hamburgu s serijo DB 362 in v Berlinu z nekimi miniaturnimi premikalkami. In ja to sem opazoval ob sestavljanju avtovlaka.
pa še majhna pripomba, ne niso bile naložene "lajke" ker se z njimi nikoli ne opravlja promet v potniških avtovlakih. Lajke so vagoni za tovorne vlake. V potniških pa so DDm vagoni, ki imajo vso inštalacijo kot potniški vagoni (UIC kable, ogrevalne kable itd.).
Ma ni noben izpad,sem samo realen in direkten.
No no ,super me veseli da opazuješ premik...še posebej pa na tako močnih postajah,katere si navedel..
.. Citiram tvoj stavek: "Tu je strojevodja sam spel lokomotivo (z avtomatsko spenjačo), splezal na vagone in s pomočjo posebne konzole daljinsko upravljal lokomotivo, da je spremikal naložene vagone z avtomobili k potniškim."
Si siguren,da se ne opravlja promet v potniških avtovlakih? ...Naloženi avtomobili se prevažajo po "lajkah" ....
... Ne me učit lepo prosim serijo vagonov,delam na premiku že lep čas...čisto informativno
Vem,so mi znani tudi potniški vagoni.. ...Aja pa še to bom dodal glede tega ko si napisal "spremikal naložene vagone z avtomobili k potniškim... na to sem mislil,ko sem omenil za sestavljanje "lajkic" s potnikom.
Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
Mislil sem direktno na takle način:Heisenberg napisal/-a: .. Citiram tvoj stavek: "Tu je strojevodja sam spel lokomotivo (z avtomatsko spenjačo), splezal na vagone in s pomočjo posebne konzole daljinsko upravljal lokomotivo"
Vossloh res nima te možnosti? Pravzaprav ne vidim, kje bi tu bile težave v Luki. Saj ali ne bi bilo še bolje, če bi bil strojevodja s svojo konzolo nekje ob vlaku, v "centru dogajanja", kot pa v kabini, kjer zagotovo slabše vidi, kam poriva vagone? Sklepam, da je sedaj situacija taka, da strojevodjo premikači po radiu obveščajo o stanju.
V tovornih vlakih so avtomobili naloženi na "lajke" (oznaka Laaers ali nekaj takega, od tod ime), ja. Za prevoz avtomobilov v potniških avtovlakih (ÖBB, EuroExpress, BTEX in drugi) pa se uporabljajo DDm vagoni. Razlog je čistno enostaven, če bi "lajke" vtaknili med lokomotivo in potniške vagone, bi ti ostali brez električnega napajanja in še česa. DDm-i imajo vse kable, kot jih imajo tudi potniški vagoni.Heisenberg napisal/-a: Si siguren,da se ne opravlja promet v potniških avtovlakih? ...Naloženi avtomobili se prevažajo po "lajkah" ....
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
TGV Lyria napisal/-a:
Mislil sem direktno na takle način:
Vossloh res nima te možnosti? Pravzaprav ne vidim, kje bi tu bile težave v Luki. Saj ali ne bi bilo še bolje, če bi bil strojevodja s svojo konzolo nekje ob vlaku, v "centru dogajanja", kot pa v kabini, kjer zagotovo slabše vidi, kam poriva vagone? Sklepam, da je sedaj situacija taka, da strojevodjo premikači po radiu obveščajo o stanju.
Nima ne. ...Naštej mi vsaj eno prednost tega ... .. Težave bi bile ko bi zablokiralo kej na konzoli pa bi pobrali kako čistilko na železniškem prehodu..
Strojevodja nima kaj biti v "centru dogajanja"...zato je tukaj premikalni vodja oziroma vodja premika,kateri je na takem mestu da opazuje celoten premikalni sestav,ponekod to ni možno,kajti premik je zanimiva stvar.
Pravi strojevodja ne vidi slabše,in točno zna kam poriva vagone...ima sliko v glavi,tukaj mislim na dolžine tirov,kake vagone poriva(naložene/prazne),prehode,vozno pot..itd itd.. ....Res je .. UKV postaja zakon,čeprau sem pristaš RDZ-ja
Glede "lajkic" s potnikom pa sem imel v mislih nekaj takega...Na začetku videa,si poglej kaj pride za potniškimi vagoni.. ..So to mogoče DDm-i ..Mislim da niso
Se strinjam s tabo,to absolutno da bi ostali brez električnega napajanja.. ...Imamo različne "lajke"...nebi zdej našteval saj ni tema o seriji vagonov,temveč o Luki Koper.. js sem ti hotel samo povedat,da sem mislu da ti imas u mislih v tem tvojem primeru ko si rekel za sestavljanje "lajk" na potnika.. da si videl kako so naslonili "lajke" na potniške vagone...to sem imel u glavi .. toliko o temu
Čisto informativno posebej dragocen tovor se je prevažal v seriji vagonov Hcceerrs 330,kateri so bili posebej razviti za Daimler-Chrysler.
Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
Pa smo spet tam, kot smo bili. Nič se ne sme spremenit. In to v času ko se uvajajo samovozeči avtomobili nekdo nasprotuje daljinskemu upravljanju premikalne lokomotive s strani strojevodje na mestu dogajanja. In ne mi govorit, da strojevodja preko dolgega konca lokomotive vidi stvari bolj pregledno kot na licu mesta. Žerjavist Jurij bi se verjetno strinjal, da je včasih primerneje upravljati dvigalo ne iz odmaknjene kabine temveč od tam kjer se kaj vidi.Nima ne. ...Naštej mi vsaj eno prednost tega ... .. Težave bi bile ko bi zablokiralo kej na konzoli pa bi pobrali kako čistilko na železniškem prehodu..
Strojevodja nima kaj biti v "centru dogajanja"...zato je tukaj premikalni vodja oziroma vodja premika,kateri je na takem mestu da opazuje celoten premikalni sestav,ponekod to ni možno,kajti premik je zanimiva stvar.
Pravi strojevodja ne vidi slabše,in točno zna kam poriva vagone...ima sliko v glavi,tukaj mislim na dolžine tirov,kake vagone poriva(naložene/prazne),prehode,vozno pot..itd itd.. ....Res je .. UKV postaja zakon,čeprau sem pristaš RDZ-ja
Kolikor jaz vem, se na prenekateri ranžirni postaji, menda celo takoj za mejo, premikalke v celoti krmili daljinsko verjetno iz centralne upravljalnice. In tudi sicer imajo prenekateri vlaki (zlasti podzemski) strojevodjo bolj zaradi dobrega občutka potnikov kot iz realne potrebe. In ker nasprotuješ vsaki spremembi v smislu racionalizacije,ti je verjetno tudi tuja misel na vleko tovornih vlakov z distribuiranim pogonom, etc.....
Vagoni za prevoz spremljanih vozil v potniških vlakih pa niso preveč podobni navadnim tovornim (alias lajke) za prevoz vozil, bodisi odprtim, bodisi zaprtim vagonom. Poleg opreme značilne za potniške vagone je velika razlika v zavorah in predvsem so to 4-osni vagoni s podstavki jako podobnim onim na potniških in posledično so deklarirani za hitrosti vsaj 140-160 km/h.
LPL
Re: Luka Koper d.d.
Čudi me, da nove premikalke tega nimajo. DB 363 so že veteranke, pa imajo to...
Prednost tega? Na postajah gotovo to, da vse dela en sam človek. No v Luki to očitno ne gre.
Skozi Baško grapo se najdražji Mercedesi, taki z oznako "S-Maybach", prevažajo na navadnih "lajkah" v RCC vlakih!
Prednost tega? Na postajah gotovo to, da vse dela en sam človek. No v Luki to očitno ne gre.
To so DDm 915, kakršne so originalno uporabljali DB in ÖBB. Druga verzija so belgijsko-francoski DDm 916, kakršni so vozili v Koper pred nekaj leti z Autoslaaptrein.Heisenberg napisal/-a: Glede "lajkic" s potnikom pa sem imel v mislih nekaj takega...Na začetku videa,si poglej kaj pride za potniškimi vagoni.. ..So to mogoče DDm-i ..Mislim da niso
Hmm, kaj pa je posebej dragocen tovor?Heisenberg napisal/-a: Čisto informativno posebej dragocen tovor se je prevažal v seriji vagonov Hcceerrs 330,kateri so bili posebej razviti za Daimler-Chrysler.
Skozi Baško grapo se najdražji Mercedesi, taki z oznako "S-Maybach", prevažajo na navadnih "lajkah" v RCC vlakih!
Re: Luka Koper d.d.
Zakaj v Kopru to ni mogoče? Nekdo bi ostal brez službe, pa strojevodja bi moral malo več premikati svojo rit.TGV Lyria napisal/-a:Mislil sem direktno na takle način:Heisenberg napisal/-a: .. Citiram tvoj stavek: "Tu je strojevodja sam spel lokomotivo (z avtomatsko spenjačo), splezal na vagone in s pomočjo posebne konzole daljinsko upravljal lokomotivo"
Vossloh res nima te možnosti? Pravzaprav ne vidim, kje bi tu bile težave v Luki. Saj ali ne bi bilo še bolje, če bi bil strojevodja s svojo konzolo nekje ob vlaku, v "centru dogajanja", kot pa v kabini, kjer zagotovo slabše vidi, kam poriva vagone? Sklepam, da je sedaj situacija taka, da strojevodjo premikači po radiu obveščajo o stanju.
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
...in pol boš omenjal čemu tak izpadLjubitelj napisal/-a:
Pa smo spet tam, kot smo bili. Nič se ne sme spremenit. In to v času ko se uvajajo samovozeči avtomobili nekdo nasprotuje daljinskemu upravljanju premikalne lokomotive s strani strojevodje na mestu dogajanja. In ne mi govorit, da strojevodja preko dolgega konca lokomotive vidi stvari bolj pregledno kot na licu mesta. Žerjavist Jurij bi se verjetno strinjal, da je včasih primerneje upravljati dvigalo ne iz odmaknjene kabine temveč od tam kjer se kaj vidi.
Kolikor jaz vem, se na prenekateri ranžirni postaji, menda celo takoj za mejo, premikalke v celoti krmili daljinsko verjetno iz centralne upravljalnice. In tudi sicer imajo prenekateri vlaki (zlasti podzemski) strojevodjo bolj zaradi dobrega občutka potnikov kot iz realne potrebe. In ker nasprotuješ vsaki spremembi v smislu racionalizacije,ti je verjetno tudi tuja misel na vleko tovornih vlakov z distribuiranim pogonom, etc.....
Vagoni za prevoz spremljanih vozil v potniških vlakih pa niso preveč podobni navadnim tovornim (alias lajke) za prevoz vozil, bodisi odprtim, bodisi zaprtim vagonom. Poleg opreme značilne za potniške vagone je velika razlika v zavorah in predvsem so to 4-osni vagoni s podstavki jako podobnim onim na potniških in posledično so deklarirani za hitrosti vsaj 140-160 km/h.
LPL
Ti je znan postopek kako se porivajo vlaki v Luko Koper? ..Strojevodja je zadolžen za svoje komande na lokomotivi in da posluša komande...tu se konča glede strojevodje...Omenjaš lice mesta??? Na kaj misliš tukaj..morebiti na sklep premikalnega sestava? Za to je zadolžen sklepni premikač..
Odvisno kako dvigalo...
Ma si ena komedija ti ej... oprosti ampak meni si resnično smešen... ...Povej ti meni hitrosti rinjenega premikalnega sestava daljinsko vodene lokomotive in to iz centralne postavljalnice bom spremenil "upravljalnica" je čisto nekaj drugega...
Ma kolikor ti veš,to je tvoja stvar...in spoštujem to da govoriš o nekih stvareh katere niso vsem znane.. ...To pa da takoj za mejo,premikalke krmili iz CP-ja,to je njihov tehnološki proces dela..in so testirali in jim "laufa" in to je to...
Js ti pa povem kako se dela v Kopru in nemoreš mi trditi drugače...ni šans ..Vsaka postaja ima svoj tehnološki proces dela,kar je najbolj važno za vsako posamezno postajo.
Najdi in pripokaj slikco od vagonov za prevoz spremljanih vozil v potniških vlakih ter mi jo posreduj na moj email: d3an.lg@gmail.com
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
Kar semle skoči, jih je cel kup na sliki. Oba modela, DDm 915 in 916.Heisenberg napisal/-a: Najdi in pripokaj slikco od vagonov za prevoz spremljanih vozil v potniških vlakih ter mi jo posreduj na moj email: d3an.lg@gmail.com
Ali pa tule, kjer sem objavil svoj potopis vožnje s takim vlakom. In glej ga zlomka, tudi daljinsko vodeno premikalko...
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Luka Koper d.d.
Nima G6 tega,sigurno..Sam jo vozim že dobre 2 leti in jo imam naštudirano u nulo..TGV Lyria napisal/-a: Čudi me, da nove premikalke tega nimajo. DB 363 so že veteranke, pa imajo to...
Prednost tega? Na postajah gotovo to, da vse dela en sam človek. No v Luki to očitno ne gre.
Ja ma govorimo o kakih postajah? Z dvema tiroma dolžine 600m? ..V Luki je nemogoče izvajati nekaj takega..
Aha super,hvala na infoTGV Lyria napisal/-a: To so DDm 915, kakršne so originalno uporabljali DB in ÖBB. Druga verzija so belgijsko-francoski DDm 916, kakršni so vozili v Koper pred nekaj leti z Autoslaaptrein.
na navadnih "lajkah" ter tako imenovanih "harmonikah"TGV Lyria napisal/-a: Hmm, kaj pa je posebej dragocen tovor?
Skozi Baško grapo se najdražji Mercedesi, taki z oznako "S-Maybach", prevažajo na navadnih "lajkah" v RCC vlakih!
Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Luka Koper d.d.
Pri vsej tej debati kaj se da/sme in kaj ne imam eno laično vprašanje. V Nemčiji sem na čelnih postaja običajno videl da je recimo garnitura, ki je startala s postaje, prihajala na peron (seveda je sklepni vagon v tem primeru na čelu) z nakakšnim ”premikačem” stoječem pri varitih za prehod med vagoni in nekakšno ”krmilno” napravo okoli vratu. Je prcej večja od ”walki-tolki” naprave in z nekakšno tipkovnico. Ali gre za krmiljenje ali samo za sporazumevanje?
LPL
LPL