Luka Koper d.d.

O drugih prevoznikih, ki uporabljajo slovensko železniško omrežje
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:Pri vsej tej debati kaj se da/sme in kaj ne imam eno laično vprašanje. V Nemčiji sem na čelnih postaja običajno videl da je recimo garnitura, ki je startala s postaje, prihajala na peron (seveda je sklepni vagon v tem primeru na čelu) z nakakšnim ”premikačem” stoječem pri varitih za prehod med vagoni in nekakšno ”krmilno” napravo okoli vratu. Je prcej večja od ”walki-tolki” naprave in z nekakšno tipkovnico. Ali gre za krmiljenje ali samo za sporazumevanje?

LPL
Ali ni to točno to, kar je na posnetku, ki sem ga objavil? To je naprava za daljinsko vodenje premikalke.
Je pa to od postaje do postaje odvisno, oz. najbolj od tega, koliko je depo za vagone oddaljen od postaje. Opisani način uporabljajo npr. v Stuttgartu in Frankfurtu, kjer je depo blizu. V Münchnu vagone vedno pripelje pomožni stroj, saj je depo v bližini postaje Pasing, torej kar precej daleč od glavne postaje. Svojevrsten primer je Hamburg Altona, kjer je depo Langenfelde kar precej oddaljen, a morajo vlake riniti do postaje zaradi natovarjanja avtomobilov preko ramp na "štucih". Tam običajno vlak rine kar vlakovna lokomotiva, premikač na sklepu pa ima v rokah "walki-talki".
Zgornji opis velja večinoma za nočne vlake in avtovlake, saj večino IC vlakov v Nemčiji vozijo "Wendezug" garniture s krmilnimi vagoni.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

TGV Lyria, saj na to sem namigoval, ko na vrli član Heisenberg govori o nujni prisotnosti premikača......., sam pa trdim da je bolje če vso stvar upravlja kar mašinfirer, po potrebi pač na mestu kjer ima pregled.

LPL

PS .: sem si pa ogledal tvojo pot iz Berlina in če izvzamem nekaj motnih slik zelo poučnna in zanima. Po svetu se pač hodi z odprtimi očmi. L
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:Pri vsej tej debati kaj se da/sme in kaj ne imam eno laično vprašanje. V Nemčiji sem na čelnih postaja običajno videl da je recimo garnitura, ki je startala s postaje, prihajala na peron (seveda je sklepni vagon v tem primeru na čelu) z nakakšnim ”premikačem” stoječem pri varitih za prehod med vagoni in nekakšno ”krmilno” napravo okoli vratu. Je prcej večja od ”walki-tolki” naprave in z nekakšno tipkovnico. Ali gre za krmiljenje ali samo za sporazumevanje? LPL
Ja najbrž gre za neko telekomando oziroma daljinsko vodeno napravco. :thumbupr
Nisem pristaš tega res ne,kajti premik ni mala stvar še posebej po industrijskih tirih,ranžirnih grupah etc,etc.... :| :roll: :!:
Preberi si malo signalni pravilnik..bo kr dovolj :wink: .. pa najdi kak pravilnik o premiku... :wink:

TGV Lyria napisal/-a:Ali ni to točno to, kar je na posnetku, ki sem ga objavil? To je naprava za daljinsko vodenje premikalke.
Je pa to od postaje do postaje odvisno, oz. najbolj od tega, koliko je depo za vagone oddaljen od postaje. Opisani način uporabljajo npr. v Stuttgartu in Frankfurtu, kjer je depo blizu. V Münchnu vagone vedno pripelje pomožni stroj, saj je depo v bližini postaje Pasing, torej kar precej daleč od glavne postaje. Svojevrsten primer je Hamburg Altona, kjer je depo Langenfelde kar precej oddaljen, a morajo vlake riniti do postaje zaradi natovarjanja avtomobilov preko ramp na "štucih". Tam običajno vlak rine kar vlakovna lokomotiva, premikač na sklepu pa ima v rokah "walki-talki".
Zgornji opis velja večinoma za nočne vlake in avtovlake, saj večino IC vlakov v Nemčiji vozijo "Wendezug" garniture s krmilnimi vagoni.

Res je "TGV Lyria" tu se bom strinjal s tabo...zelo je odvisno kje je depo za vagone. :wink: =D> :thumbupr ..Isto se dogaja v Luki Koper z avtovlaki.. :mrgreen: (rampe)..
Ljubitelj napisal/-a:TGV Lyria, saj na to sem namigoval, ko na vrli član Heisenberg govori o nujni prisotnosti premikača......., sam pa trdim da je bolje če vso stvar upravlja kar mašinfirer, po potrebi pač na mestu kjer ima pregled.

LPL

PS .: sem si pa ogledal tvojo pot iz Berlina in če izvzamem nekaj motnih slik zelo poučnna in zanima. Po svetu se pač hodi z odprtimi očmi. L

Ja dragi "ljubitelj" tako je,in tako bo dokler nebo drugačen tehnološki proces dela.Nevem kaj ti ni jasno? :mrgreen: :mrgreen:
Ti imaš neko svojo vizijo glede tega,js stojim za tem da je bolj varno in strokovno če je na terenu premikalna skupina v kateri dela vsak svoje delo. :thumbupr

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ja dragi "ljubitelj" tako je,in tako bo dokler nebo drugačen tehnološki proces dela.Nevem kaj ti ni jasno? :mrgreen: :mrgreen:
Ti imaš neko svojo vizijo glede tega,js stojim za tem da je bolj varno in strokovno če je na terenu premikalna skupina v kateri dela vsak svoje delo. :thumbupr
Veš to me spominja na moj obisk Steklarne Rogaška Slatina. Brez dvoma so mojstri steklo pihaštva (in brusaštva) bili in po nedavnem razgovoru z enim od upokojenih steklopihcev so tudi še danes. Načelno nimam pojma o steklopihaštvu, razen da sem si na praktičnih vajah pred 48 leti zadnjo uro vaj popekel prste z vročim steklom. V oči mi je padlo to, da mojster piha, ima pa pomočnika, ki mu odpre nekakšen kalup. Na mojo opombo, da vsak ulični muzikant uporablja roke za igranje na instrumente, noge za ritem in grlo za glas se je usula žolčna kritika, v smeri kako potreben je ročni poseg pomočnika in kako je nemogoče, da bi mojster s stopalom pritisnil na primeren pedal in kako to zahtevajo predpisi in...... No kmalu je šla steklarna v franže, sedaj spet obratuje, sem pa skoraj prepričan da mojstri pod novim vodstvom uporabljajo roke in usta za pihanje ter noge za odpiranje kalupa.....
Še tako slabo plačan pomočnik je hudičevo drag za vsako firmo. Pa brez zamere, včasih zunanji vidijo stvari bolje kot notranji opazovalci, o predpisih sem pa že mnogokrat napisal da so za to, da se spreminjajo.

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
Veš to me spominja na moj obisk Steklarne Rogaška Slatina. Brez dvoma so mojstri steklo pihaštva (in brusaštva) bili in po nedavnem razgovoru z enim od upokojenih steklopihcev so tudi še danes. Načelno nimam pojma o steklopihaštvu, razen da sem si na praktičnih vajah pred 48 leti zadnjo uro vaj popekel prste z vročim steklom. V oči mi je padlo to, da mojster piha, ima pa pomočnika, ki mu odpre nekakšen kalup. Na mojo opombo, da vsak ulični muzikant uporablja roke za igranje na instrumente, noge za ritem in grlo za glas se je usula žolčna kritika, v smeri kako potreben je ročni poseg pomočnika in kako je nemogoče, da bi mojster s stopalom pritisnil na primeren pedal in kako to zahtevajo predpisi in...... No kmalu je šla steklarna v franže, sedaj spet obratuje, sem pa skoraj prepričan da mojstri pod novim vodstvom uporabljajo roke in usta za pihanje ter noge za odpiranje kalupa.....
Še tako slabo plačan pomočnik je hudičevo drag za vsako firmo. Pa brez zamere, včasih zunanji vidijo stvari bolje kot notranji opazovalci, o predpisih sem pa že mnogokrat napisal da so za to, da se spreminjajo.

LPL

Lep primer "ljubitelj"... z veseljem sem ga prebral 2x.. =D> :D :thumbupr
Ja,tukaj se bom tudi strinjal s tabo...ampak bom malo zmodificiral stavek in sicer se glasi:zunanji vidijo stvari bolje kot nekateri opazovalci.... :wink: :!:
Tudi tukaj se strinjam s tabo,glede prepisov...zaenkrat je tako in tako bo še lep čas...

Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a: ... Pa brez zamere, včasih zunanji vidijo stvari bolje kot notranji opazovalci.....
LPL
Še večkrat pa je obratno, ko se zunanji vtikajo tam, kjer mislijo da vejo, in potem, recimo, nastane današnja koprska tovorna postaja, ki je neuporaben zmazek, en kup železja izgubljen v prostoru in času....

Trdiš da je bolje če vso stvar upravlja mašinfirer, pač na mestu, kjer ima pregled.....no pa pejmo v luko, tisto v Kopru:
Mašinfirer se zapelje na kompozicijo....takoj na začetku izločimo avtomatsko spenjačo, ker je v luki neuporabna, no mogoče za mikropremik, za naklad/razklad dveh treh vagonov, torej skoraj nikoli. Vsi vlaki so namreč precej težji, tudi nenaloženi, kot tistih par Lajk in pulmanov na potniških postajah, in zatorej zahtevajo spodobno zaviranje. Tega pa Nobena lokomotiva ni sposobna sama, zato je potrebno spenjanje zraka, najprej med lokomotivo in prvim vagonom, pa med prvim in drugim, pa tretjim in četrtim,....vse do sklepa. Ko mašinfirer to pokupla, zraven preveri še vsako ročno in/ali pritrdilno zavoro, preveri "šistočo" tira, kajti pod kolesi dobimo vseh sort improviziranih kajl, s katerimi si delavci v luki pomagajo pri nakladanju/razkladanju, premikanju vagonov; nadalje, seveda po preizkusu tesnosti, opravi skrajšani zavorni preizkus, seveda na sklepu (zadnjem vagonu) pri vlaku. Če vse štima se odpravi nazaj k svoji igrački, ker upam da se vsaj tu strinjamo, da bi bilo fajn da vidi kam se pelje. Končno povleče svoj vlak čez kretnico (najmilejša možna varianta), ker mora iz sosednjega tira vzeti še en kup vagonov. Tukaj predpostavimo da je mašinfirer zelo sposoben ali telelepat, zato zagotovo ustavi ravno v trenutku, ko je preko kretnice, če je na tem mestu še cestni prehod MORA sprostiti še prehod, tudi to zagotovo naredi v nulo, četudi je 200,300,400 ali več metrov oddaljen od tega mesta. Ko mu to vse rata se mora seveda ponovno sprehodit do sklepa vlaka, obrnit (ja, vse kretnice v luki so ročne) kretnico, če je prehod mora ustaviti in zavarovati promet na njem. Nato porine svoj vlak na te vagone, po katere je prišel; zapne in ponovi vse zgoraj našteto! Potem pa ponovno pot pod noge in nazaj k lokomotivi. Lahko da je zbiranja dovolj, lahko vajo ponovi še na kakšnih dveh, treh tirih, ki so, verjemi, razmetani po celi luki. Da ne govorimo o odstavljanju olistkanih vagonov, ranžiranju, zbiranju za delavnico/iz delavnice, čaka na razklad/naklad, vsaki na svoj tir, ozirom skupino tirov.....
...ne bom več v detajle, skušam dopovedati, da bi s takšnim premikom totalno odpovedala vsa logistika v luki, ne samo tista na tirih.

Kako pa to počnejo drugi?...imam to srečo, da sem si lahko pobližje ogledal terminologijo dela v Voest Alpine v Linzu, ki je eden največjih luških partnerjev.
SuperLokfirerji zares obstajajo :lol: , seveda samo pri mikropremiku (razklad posameznih ali manjših skupin vagonov) in premik že pripravljenih vagonov proti zbirni postaji, s tem da imajo čisto vse prehode zavarovane :shock: , in superFirer ima daljinca kot ugodnost, da lahko "vklopi" zavarovanje prehoda in mu ni treba tistih par korakov nazaj, oziroma to steče hitreje, potem pa nazaj v kabino. Na zbirni postaji so premikači.

Omenja se tudi, da se na prenekateri ranžirni postaji, menda celo takoj za mejo, premikalke v celoti krmili daljinsko verjetno iz centralne upravljalnice, kar seveda niti slučajno ni res!! Na premikalki je strojevodja, oni navadni, ne super ;) in niti daljinca nima, ampak lepo gleda signale, daje gas in zavira 8) .Ko pa pride na sestav, pripravljen za ranžiranje, se zapne, in potem, samo za čas ranžiranja prepusti uravnavanje hitrosti avtomatiki, vodeni iz CPja. Ravno tako pa so potrebni premikači, saj morajo vlak predčasno pripravit, se pravi, kompletnega izzračit, med vagoni ali skupinami vagonov rezati zračne cevi in odviti kuple, da potem lažje na drči, s KOLOM, vagon za vagonom odpenjajo! Ko zmanjak vagonov se lok ustavi in komando prevzame ponovno strojevodja...spet oni navadni :wink:

Pa še...tisti ki je kdaj sprobal daljinca, ve, da je to en kup sranja, napram kontrolerju v rokah! Pa naj bo to vlak ali kaj drugega, kar ni tako pomembno, da bi vanj vgrajevali "vesoljsko" tehnologijo. Gotovo se z mano strinja tudi žerjavist Jure, namreč tudi sam sem (bil) žerjavist in tudi delal z žerjavom na daljinsko vodenje, pri poskusu avtomatizacije, oziroma radiranje delovne sile, ko so nam ukinili mantista, to je tisti stric ki daje signale žerjavistu, kadar se iz kabine ni videlo v štivo na ladji...To je bilo pred skoraj 20.leti...naj dodam, da so še vedno vsa dvigala (obalna) v luki upravljana iz kabine, tega poizkusnega, pa že dolgo ni več!

Ljubitelj, pred tvojim zagotovim negiranjem vsega zgoraj napisanega, te prosim, naj tvoje ugotovitve zajemajo bolj domačo "politiko", z 42km morja, ne pa Ameriške nebuloze! hvala 8)
LEP DAN
Igor
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a desiro »

Dejstvo je da prometni pravilnik v VI. poglavju "Delo pri premiku" nikjer ne omenja dalinjskega vodenja lokomotive, le kaj bi se zgodilo ob takšni uporabi ko bi se pripetila nesreča? Res da če ni omenjeno, ni ne dovoljeno ne prepovedano, vendar se mora na železnici ravnati v duhu večje varnosti. Torej dokler postopki in navodila v zvezi z premikom lokomotiv ali premikalnih sestavov z pomočjo takoimenovanega "Fernsteuerung" niso jasno določeni in predpisani, se le to v Sloveniji najbrž ne bo uporabljalo.

Ljubitelj zate pa le tole:

Le čevlje sodi naj kopitar.
Namreč v marsikaterem tvojem postu čutim neko nastrojenost proti železnici in delovnemu procesu na njej, ker se jaz ne spuščam v tvoje delo bi cenil da se tudi ti ne v mojega.
Občutek imam namreč, da želiš dostikrat razvrednotiti moj poklic ali pa poklic kakšnega drugega sodelavca v drugi železniško izvršilni službi.

Me prav zanima ali imate v tvoji stroki s čimerkoli se že ukvarjaš vse zoptimizirano v nulo, da imaš čas in voljo se spuščat v druga področja? Oprosti če sem zadel mimo :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

igor72 napisal/-a:
Še večkrat pa je obratno, ko se zunanji vtikajo tam, kjer mislijo da vejo, in potem, recimo, nastane današnja koprska tovorna postaja, ki je neuporaben zmazek, en kup železja izgubljen v prostoru in času....

Trdiš da je bolje če vso stvar upravlja mašinfirer, pač na mestu, kjer ima pregled.....no pa pejmo v luko, tisto v Kopru:
Mašinfirer se zapelje na kompozicijo....takoj na začetku izločimo avtomatsko spenjačo, ker je v luki neuporabna, no mogoče za mikropremik, za naklad/razklad dveh treh vagonov, torej skoraj nikoli. Vsi vlaki so namreč precej težji, tudi nenaloženi, kot tistih par Lajk in pulmanov na potniških postajah, in zatorej zahtevajo spodobno zaviranje. Tega pa Nobena lokomotiva ni sposobna sama, zato je potrebno spenjanje zraka, najprej med lokomotivo in prvim vagonom, pa med prvim in drugim, pa tretjim in četrtim,....vse do sklepa. Ko mašinfirer to pokupla, zraven preveri še vsako ročno in/ali pritrdilno zavoro, preveri "šistočo" tira, kajti pod kolesi dobimo vseh sort improviziranih kajl, s katerimi si delavci v luki pomagajo pri nakladanju/razkladanju, premikanju vagonov; nadalje, seveda po preizkusu tesnosti, opravi skrajšani zavorni preizkus, seveda na sklepu (zadnjem vagonu) pri vlaku. Če vse štima se odpravi nazaj k svoji igrački, ker upam da se vsaj tu strinjamo, da bi bilo fajn da vidi kam se pelje. Končno povleče svoj vlak čez kretnico (najmilejša možna varianta), ker mora iz sosednjega tira vzeti še en kup vagonov. Tukaj predpostavimo da je mašinfirer zelo sposoben ali telelepat, zato zagotovo ustavi ravno v trenutku, ko je preko kretnice, če je na tem mestu še cestni prehod MORA sprostiti še prehod, tudi to zagotovo naredi v nulo, četudi je 200,300,400 ali več metrov oddaljen od tega mesta. Ko mu to vse rata se mora seveda ponovno sprehodit do sklepa vlaka, obrnit (ja, vse kretnice v luki so ročne) kretnico, če je prehod mora ustaviti in zavarovati promet na njem. Nato porine svoj vlak na te vagone, po katere je prišel; zapne in ponovi vse zgoraj našteto! Potem pa ponovno pot pod noge in nazaj k lokomotivi. Lahko da je zbiranja dovolj, lahko vajo ponovi še na kakšnih dveh, treh tirih, ki so, verjemi, razmetani po celi luki. Da ne govorimo o odstavljanju olistkanih vagonov, ranžiranju, zbiranju za delavnico/iz delavnice, čaka na razklad/naklad, vsaki na svoj tir, ozirom skupino tirov.....
...ne bom več v detajle, skušam dopovedati, da bi s takšnim premikom totalno odpovedala vsa logistika v luki, ne samo tista na tirih.

Kako pa to počnejo drugi?...imam to srečo, da sem si lahko pobližje ogledal terminologijo dela v Voest Alpine v Linzu, ki je eden največjih luških partnerjev.
SuperLokfirerji zares obstajajo :lol: , seveda samo pri mikropremiku (razklad posameznih ali manjših skupin vagonov) in premik že pripravljenih vagonov proti zbirni postaji, s tem da imajo čisto vse prehode zavarovane :shock: , in superFirer ima daljinca kot ugodnost, da lahko "vklopi" zavarovanje prehoda in mu ni treba tistih par korakov nazaj, oziroma to steče hitreje, potem pa nazaj v kabino. Na zbirni postaji so premikači.

Omenja se tudi, da se na prenekateri ranžirni postaji, menda celo takoj za mejo, premikalke v celoti krmili daljinsko verjetno iz centralne upravljalnice, kar seveda niti slučajno ni res!! Na premikalki je strojevodja, oni navadni, ne super ;) in niti daljinca nima, ampak lepo gleda signale, daje gas in zavira 8) .Ko pa pride na sestav, pripravljen za ranžiranje, se zapne, in potem, samo za čas ranžiranja prepusti uravnavanje hitrosti avtomatiki, vodeni iz CPja. Ravno tako pa so potrebni premikači, saj morajo vlak predčasno pripravit, se pravi, kompletnega izzračit, med vagoni ali skupinami vagonov rezati zračne cevi in odviti kuple, da potem lažje na drči, s KOLOM, vagon za vagonom odpenjajo! Ko zmanjak vagonov se lok ustavi in komando prevzame ponovno strojevodja...spet oni navadni :wink:

Pa še...tisti ki je kdaj sprobal daljinca, ve, da je to en kup sranja, napram kontrolerju v rokah! Pa naj bo to vlak ali kaj drugega, kar ni tako pomembno, da bi vanj vgrajevali "vesoljsko" tehnologijo. Gotovo se z mano strinja tudi žerjavist Jure, namreč tudi sam sem (bil) žerjavist in tudi delal z žerjavom na daljinsko vodenje, pri poskusu avtomatizacije, oziroma radiranje delovne sile, ko so nam ukinili mantista, to je tisti stric ki daje signale žerjavistu, kadar se iz kabine ni videlo v štivo na ladji...To je bilo pred skoraj 20.leti...naj dodam, da so še vedno vsa dvigala (obalna) v luki upravljana iz kabine, tega poizkusnega, pa že dolgo ni več!

Ljubitelj, pred tvojim zagotovim negiranjem vsega zgoraj napisanega, te prosim, naj tvoje ugotovitve zajemajo bolj domačo "politiko", z 42km morja, ne pa Ameriške nebuloze! hvala 8)

Objasnu si Igor.. =D> =D> =D>
Tu bi se dalo še marsikaj razložit "ljubitelju" in ostalim glede daljinskega krmiljenja po Luki Koper,ampak si razložil natančno tehnološki proces dela kar je najbolj pomembno. :thumbupr :wink:


Lep večer,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pa še...tisti ki je kdaj sprobal daljinca, ve, da je to en kup sranja, napram kontrolerju v rokah! Pa naj bo to vlak ali kaj drugega, kar ni tako pomembno, da bi vanj vgrajevali "vesoljsko" tehnologijo. Gotovo se z mano strinja tudi žerjavist Jure, namreč tudi sam sem (bil) žerjavist in tudi delal z žerjavom na daljinsko vodenje, pri poskusu avtomatizacije, oziroma radiranje delovne sile, ko so nam ukinili mantista, to je tisti stric ki daje signale žerjavistu, kadar se iz kabine ni videlo v štivo na ladji.
Jaz se na delo v luki ne spoznam nič. lastnoročno sem pa videl precej žerjavistov, ki je tovor prekladalo z daljincem iz mesta kjer so kaj videli. To je vse kar lahko povem.
Še večkrat pa je obratno, ko se zunanji vtikajo tam, kjer mislijo da vejo, in potem, recimo, nastane današnja koprska tovorna postaja, ki je neuporaben zmazek, en kup železja izgubljen v prostoru in času....
Na žalost pa prenekatera ideja zunanjega opazovalca naleti na apriorno zavračanje v smislu "Ti boš meni pamet solil, ko tako delam že 30 let". In nekoč je obstajalo v RS industrijsko mesto, kjer se je to reklo pogosto uporabljalo. Na žalost to mesto danes hitro nazaduje in v njem propadajo tako zelo velike vinske kleti kot farmacevtska podjetja.

Pa brez zamere L
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lep primer "ljubitelj"... z veseljem sem ga prebral 2x.. =D> :D :thumbupr
Ja,tukaj se bom tudi strinjal s tabo...ampak bom malo zmodificiral stavek in sicer se glasi:zunanji vidijo stvari bolje kot nekateri opazovalci.... :wink: :!:
Tudi tukaj se strinjam s tabo,glede prepisov...zaenkrat je tako in tako bo še lep čas...
Glede da je tvoj nik Heisenberg enak priimku utemeljitelja kvantne mehanike Wernerja Heisenberga bi pričakoval več neortodoksnega razmišljanja in ne skrivanje za predpisi. Pravi izziv je namreč predpise spreminjati v skladu z razvojom tehnologij in okoliščin in ne njihovega pokornega izvajanja, ki je sicer potrebno, seveda dotlje dokler se naredi bolj relevantnega.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ljubitelj napisal/-a:
Glede da je tvoj nik Heisenberg enak priimku utemeljitelja kvantne mehanike Wernerja Heisenberga bi pričakoval več neortodoksnega razmišljanja in ne skrivanje za predpisi.
Au, Heisenberg je pa še kaj drugega, kot samo fizik. :D

Da malo pomagam. Walter Hartwell White Sr., breakin bad, say my name... No pa spet 9/10 ljudi ne bo razumelo . :roll:
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:

Glede da je tvoj nik Heisenberg enak priimku utemeljitelja kvantne mehanike Wernerja Heisenberga bi pričakoval več neortodoksnega razmišljanja in ne skrivanje za predpisi. Pravi izziv je namreč predpise spreminjati v skladu z razvojom tehnologij in okoliščin in ne njihovega pokornega izvajanja, ki je sicer potrebno, seveda dotlje dokler se naredi bolj relevantnega.

LPL

Skrivanje za predpisi???? :roll:
Zame so predpisi bog in batina. :!: :!: :!:

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Da malo pomagam. Walter Hartwell White Sr., breakin bad, say my name... No pa spet 9/10 ljudi ne bo razumelo .
Ne me fopat z izmešljenimi karakteriji,
Walter Hartwell White Sr. (also known by his clandestine alias Heisenberg) is a fictional character and the main protagonist of Breaking Bad,.....


Samo en Nobelov nagrajenec je Werner Heisenberg in to šteje za vse izmišljene like pa še kaj, naprej in nazaj. In ni samo Nobelov nagrajebnec, on je eden od utemeljiteljev moderne fizike v prvi polovici 20 stoletja. In brez pionirjev moderne fizike ne bi bilo današnjih polprevodniških naparvic, ki omogočajo tudi spremljanje takšnih izmišljenih likov..... Seveda pa priljublenost ljudi ni nikakor sorazmerna z njihovo pomembnostjo človeštvo, saj ne v najširših krogih.

LPL
Uporabniški avatar
Heisenberg
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 201
Pridružen: 14.07.2014, 3:22
Kraj: Koper

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a Heisenberg »

Ljubitelj napisal/-a:
Samo en Nobelov nagrajenec je Werner Heisenberg in to šteje za vse izmišljene like pa še kaj, naprej in nazaj. In ni samo Nobelov nagrajebnec, on je eden od utemeljiteljev moderne fizike v prvi polovici 20 stoletja. In brez pionirjev moderne fizike ne bi bilo današnjih polprevodniških naparvic, ki omogočajo tudi spremljanje takšnih izmišljenih likov..... Seveda pa priljublenost ljudi ni nikakor sorazmerna z njihovo pomembnostjo človeštvo, saj ne v najširših krogih.

LPL

Dragi "ljubitelj" tema je Luka Koper d.d. :wink: :!:

Lep dan,Dejan
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
BigBrother
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 18.11.2010, 16:42

Re: Luka Koper d.d.

Odgovor Napisal/-a BigBrother »

Danes sem opazil, da so delavci umikali loparje za prepovedano vožnjo z ele.loko.na Gpp ju. Ali to pomeni da bomo vlake iz smeri Rižane lahko uvozili do "vrat" Luke? Oziroma bodo vlaki lahko izvažali direkt iz GPp ja na odprto progo? Napetost je menda v RG ju Vkljucena!! Ve kdo kako je s tem?
Odgovori