Metod, to sta dva ločena vlaka. Tisti iz Kopra je bil res le enkratna pomoč Adrii, ta na zgornji sliki pa vozi med Opčinami in Dobovo. Pri nas ga vozijo strojevodje ADT, čigav je vlak pa ne vem.mkx napisal/-a:V temi o ADT je bilo zapisano, da gre za InRail-ovo pomoč ADT/LTE. Se pravi da vlak ni InRail-ov, je pa v Sloveniji (med Koprom in Jesenicami).
InRail (privat - Italija)
Re: InRail (privat - Italija)
LEP DAN
Igor
Igor
Re: InRail (privat - Italija)
Ah, ja, res je, prav imaš.igor72 napisal/-a:Metod, to sta dva ločena vlaka. Tisti iz Kopra je bil res le enkratna pomoč Adrii, ta na zgornji sliki pa vozi med Opčinami in Dobovo. Pri nas ga vozijo strojevodje ADT, čigav je vlak pa ne vem.mkx napisal/-a:V temi o ADT je bilo zapisano, da gre za InRail-ovo pomoč ADT/LTE. Se pravi da vlak ni InRail-ov, je pa v Sloveniji (med Koprom in Jesenicami).
V oni temi je bilo govora tudi o "Adrijinem" vlaku med Opčinami in Dobovo. Vsaj tako je napisal Cokla, m&m nekaj postov kasneje pa tega ni zanikal (med tem ko je komentiral govorice o tovoru). Je pa napisal tole:
m&m napisal/-a:Če bo vse Ok z InRail lokomotivo - bo vozil Taurus InRail.
LP, Metod
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: InRail (privat - Italija)
danes sem mimo vlak in vidim tam Cd Moste je pusti 190-301 "FUC" , zakaj nevem ali mogoče bo vozni park v sloveniji ali drugo samo poprav e.lokomotiva?
lp,miro
lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: InRail (privat - Italija)
Fin video
Dugače pa je nekaj šibkejši od Reganov, po moči je bolj primerljiv Špankam, po namenu (težki premik in lahki tovorni vlaki) pa Đuram.
Gre za Vossloh G1000 BB ... in je kar nekaj mesecev navejši kot naši Regani. Po letu izdelave kakšnih 20 let, po konstrukciji motorja pa ... ah, ni za govorit . Vgrajeni motor je, mimogrede, bratranec tistega v Herculesu (MTU 4000; v Herculesu je 16-valjni, v temle pa 8-valjni).Čufarca napisal/-a:Je pa tale dizelček veliko bolj tih kot naši regani...
Dugače pa je nekaj šibkejši od Reganov, po moči je bolj primerljiv Špankam, po namenu (težki premik in lahki tovorni vlaki) pa Đuram.
LP, Metod
Re: InRail (privat - Italija)
naj bo bratranec Svetega Petra če je treba.Enkrat sem ga šel jaz iskat z Đuro,še kdaj pa sodelavci. Đura zakon!!!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: InRail (privat - Italija)
Ta lokomotiva je bila v sredo prvič na ŽP Nova Gorica
vir: facebook skupina Bohinjska proga
vir: facebook skupina Bohinjska proga
Re: InRail (privat - Italija)
Tale ni od InRail, temveč od FS; goriška premikalka serije D145. Nadomešča običajne D345, ki so se očitno pokvarile.gorican napisal/-a:Ta lokomotiva je bila v sredo prvič na ŽP Nova Gorica
vir: facebook skupina Bohinjska proga
Re: InRail (privat - Italija)
Italjani, ki dajo toliko na videz in dizajn, ampak lokse imajo pa obupne!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Res me spomni na drvarnico za vsako primorsko kučo. So pa Italijani kar se dizajna tiče vizionarji..., kdo ve...?
preglednik
Re: InRail (privat - Italija)
Saj razumem, da je lepše pogledati neko lepo oblikovano zadevo kot tole, ampak meni se zdi da ker gre tu za delovni stroj se mora oblika podrediti funkciji.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Zanimivo, da so električne lokomotive že od "krokodilov" dalje težile k nekemu modernemu dizajnu, dizelske pa šele v novejšem obdobju. Če samo pogledaš tiste ameriške škatle, kjer je vsak vogal prilagojen po neki notranji potrebi.
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: InRail (privat - Italija)
Tudi meni se zdi, da je ameriški dizajn po elegantnih streamlinerjih iz 40.tih in 50.tih let nazadoval na "škatle".Če samo pogledaš tiste ameriške škatle, kjer je vsak vogal prilagojen po neki notranji potrebi.
lp
Re: InRail (privat - Italija)
Američani zelo ločijo tovorne od potniških lokomotiv. Njihove potniške lokomotive so čisto dobro "speglane", primerljivo evropskim univerzalnim lokomotivam.
Kenediji, Regani in kar je še (bilo) sestričen po naših krajih, so pač tovorne lokomotive. Prav tako tiste kadeče se in glasno ropotajoče počasi vzpenjajoče se sprege množice lokomotiv, o katerih je polno filmčkov na youtube in jih tako radi gledamo z zvočniki na največjo jakost Ja, pri teh je pač funkcija pred šminko.
Kenediji, Regani in kar je še (bilo) sestričen po naših krajih, so pač tovorne lokomotive. Prav tako tiste kadeče se in glasno ropotajoče počasi vzpenjajoče se sprege množice lokomotiv, o katerih je polno filmčkov na youtube in jih tako radi gledamo z zvočniki na največjo jakost Ja, pri teh je pač funkcija pred šminko.
LP, Metod
Re: InRail (privat - Italija)
"Streamlinerji" so bili stranpot oblikovanja, kot tedanji avtomobili s plavutmi etc. To ni imelo nobene zveze z zračnim uporom, čista fikcija v času, ko so letala prevzemala daljinski promet.Tudi meni se zdi, da je ameriški dizajn po elegantnih streamlinerjih iz 40.tih in 50.tih let nazadoval na "škatle".
Sicer so pa današnje potniške lokomotive na oni strani luže všečno oblikovane, običajno se skladajo s priklopljeno garnituro in kot italijanske za regionalne vlake "push-pull" so samo "enosmerne".
Ko se pa toliko kritizira italijanski dizajn, njihove push-pull vlake kot rečeno vozijo posebne lokomotive. Zanimivo, medtem ko po Avstriji in še kje rijejo po progah z velikimi hitrostmi lokomotive z 22,5 t/os so namenske italijanske precej lažje, samo 18 t/os. Že vedo, kaj dela škodo progi. In predvidevam, da bo Avstrijce kmalu začela boleti glava z njihovimi težkimi lokomotivami in hitrostjo 200-230 km/h. Končno za potniški vlak s 5-9 vagoni (200-350 ton) res ne potrebuješ ne vem kakšne vlečne sile.....