InRail (privat - Italija)
Re: InRail (privat - Italija)
V teh treh videih je tudi InRail:
https://youtu.be/LpD_VGfeqYE
https://youtu.be/fSOvWqxZAFs
https://youtu.be/1lkCnGZ2yLc
https://youtu.be/LpD_VGfeqYE
https://youtu.be/fSOvWqxZAFs
https://youtu.be/1lkCnGZ2yLc
Re: InRail (privat - Italija)
Včeraj je InRail v Novo Gorico pripeljal posebno gostjo, električno lokomotivo Siemens Vectron DC (serija 191) z "last mile" pomožnim dizelskim motorjem. Vožnja žal ni bila pretirano uspešna - več bodo povedali tisti, ki so to videli in fotografirali.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Zakaj ne? Saj je potem v Italijo zvlekel tiste vagone. Problem je bil, da je Vectron dvakrat odpovedal poslušnost. Sedaj pa so že dovolj dolgo na svetu, da že vrabci čivkajo, da je Vectron samo povprečni izdelek. Ajde, sej je močan v svojem segmentu, ampak o zanesljivosti bi se pa dalo debatirati.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Trajna rešitev bi bila elektrifikacija odseka med Gorico in Novo Gorico, vključno z postajnimi tiri.
preglednik
Re: InRail (privat - Italija)
A se res izplača elektrifikacija za 3 pare tovornih vlakov dnevno? Mislim, da ne. Obstaja graf, kjer se sekata premici za vrsto vleke. In to pri nekajmilijonih brutoton. Vsekakor pa je bila elektrifikacija Pragersko-Hodoš glede na tisti graf zelo upravičena.preglednik napisal/-a: ↑12.05.2021, 20:32 Trajna rešitev bi bila elektrifikacija odseka med Gorico in Novo Gorico, vključno z postajnimi tiri.
Re: InRail (privat - Italija)
Ne smeš gledati samo na tovorne. Podaljšanje večerne Freccie in Itala iz Vidma do Gorice bi bil v interesu obeh Goric (skupaj več kot 50.000 ljudi). Potencial pa imata Gorici večji kot Ljubljana. HIT, (ki je v potniškem prometu isto kot Luka Koper v tovornem) bodoča EPK... In praktično brez cijazenja, kot bo proti Ljubljani, od Gorice proti Vidmu takoj 140 km/h.Regan 664 napisal/-a: ↑13.05.2021, 5:02A se res izplača elektrifikacija za 3 pare tovornih vlakov dnevno? Mislim, da ne. Obstaja graf, kjer se sekata premici za vrsto vleke. In to pri nekajmilijonih brutoton. Vsekakor pa je bila elektrifikacija Pragersko-Hodoš glede na tisti graf zelo upravičena.preglednik napisal/-a: ↑12.05.2021, 20:32 Trajna rešitev bi bila elektrifikacija odseka med Gorico in Novo Gorico, vključno z postajnimi tiri.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: InRail (privat - Italija)
Seveda, če bi bilo to zmenjeno med državama in nekje zapisano kot strategija.
Ampak do takrat pa nam ostajajo samo sanje.....
Ampak do takrat pa nam ostajajo samo sanje.....