NIč velikega za razlagati. ÖBB planira znova uvesti NJ Dunaj - Paris. V nekaj letih, ko bodo narejene nove garniture.preglednik napisal/-a:….združen s pariškim "Orient Expressom" (za katerega se obeta, da bo kmalu znova vozil),
Daj razloži malo to misel....
HŽ - ICN Split - Ljubljana?
Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?
Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?
Kako nič velikega. Zoki planira https://www.sta.si/2822190/ljubljanski- ... t-expressaTGV Lyria napisal/-a:NIč velikega za razlagati. ÖBB planira znova uvesti NJ Dunaj - Paris. V nekaj letih, ko bodo narejene nove garniture.preglednik napisal/-a:….združen s pariškim "Orient Expressom" (za katerega se obeta, da bo kmalu znova vozil),
Daj razloži malo to misel....
Tine
Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?
S Stadlerji bi bilo pametno voziti taktno in to ne samo do Zagreb glavni kolodvor, temveč na primer do Dugega sela in seveda do Velike gorice. Zagrebško letališče bi s tem približali slovenskim uporabnikom. S tem ko bi šli malce naprej od Zagreba bi pobrali še lokalne potnike v smeri mesta in tako skočili v "zelje" HŽ-ju. Itak bo prej ko slej prišlo do liberalizacije potniškega prometa.andre85 napisal/-a:Me pa Krtova izjava spominja na butasto izjavito malega pata iz hrvaškega foruma, ki je po vsej sili trdil,da bo slovenski Flirt vozil do Beograda
Ves ta promet bi lahko opravljalo SŽ osebje, do Beograda pa zaradi ur ne bi bilo mogoče, četudi bi dobovčani prevzeli ta vlak se ne bi izšlo. Žal so časi "Emone" v bajadera izvedbi serije 711 za večno minili. Govorim o začetku tistih voženj, ne pa o vožnjah pred njeno ukinitvijo. Ve se kdo je metal polena pod noge in garniture vstavljal pri vsakem kurniku, da sploh ne govorim o namernem ustvarjanju zamud.
Tine
Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?
S tem se v popolnosti strinjam. Morda bo kdo skočil na to zakaj bi Slovenci leteli iz Zagreba ko pa imamo "svoja" letališča ... ampak sedaj res ni nobenega razloga več za uporabo Brnika (ostala letališča v Sloveniji itak nimajo nobenega rednega javnega potniškega prometa). Letališče samo je v upravljanju nemške firme, letijo pa samo tuji letalski prevozniki, torej ni dosti drugače kot Zagrebško letališče. Kakšno leto nazaj (pred korono in po propadu Adrie) pa je bila povezljivost z Zagrebškega letališča dosti boljša kot z Brnika (verjetno pa je to isto veljalo tudi v času, ko je Adria še letela).Tin€ napisal/-a:S Stadlerji bi bilo pametno voziti taktno in to ne samo do Zagreb glavni kolodvor, temveč na primer do Dugega sela in seveda do Velike gorice. Zagrebško letališče bi s tem približali slovenskim uporabnikom.
LP, Metod
Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?
Nalogo povezave zagrebškega letališča s Slovenijo bo prevzel Nomago ( Brioni ter Brebus) V igri pa je celo nakup Croatia Busa,ki ima v lasti Pleso Prijevoz.
Re: HŽ - ICN Split - Ljubljana?
Daj razloži malo to misel....[/quote]
NIč velikega za razlagati. ÖBB planira znova uvesti NJ Dunaj - Paris. V nekaj letih, ko bodo narejene nove garniture.[/quote]
Kako nič velikega. Zoki planira https://www.sta.si/2822190/ljubljanski- ... t-expressa[/quote]
In planira,da bi vsi župani podpisali pismo o nameri,da bi države na tej trasi zagotovile nepovratna kohezijska sredstva
NIč velikega za razlagati. ÖBB planira znova uvesti NJ Dunaj - Paris. V nekaj letih, ko bodo narejene nove garniture.[/quote]
Kako nič velikega. Zoki planira https://www.sta.si/2822190/ljubljanski- ... t-expressa[/quote]
In planira,da bi vsi župani podpisali pismo o nameri,da bi države na tej trasi zagotovile nepovratna kohezijska sredstva