https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosc ... 89732.htmlSkupina PKP Cargo prevzema več kot 80% delnice v slovenski družbi Primol-Rail
Napredni svetovni promet (AWT), družba PKP Cargo Group, je danes podpisala pogodbo o nakupu 80 odstotkov delnic v slovenski družbi Primol-Rail. PKP Cargo poudarja, da na ta način poveča svojo prisotnost na trgih južne Evrope.
Kot obvešča PKP Cargo, pridobitev večine Primol-Rail, ki ima licenco za opravljanje železniških prevoznih storitev v Sloveniji, odpira nove možnosti, da PKP Cargo Group poveča prevoz proti severu in jugu Evrope. - Glede na to, da ima Skupina že licence za samostojno delovanje na Češkem, Slovaškem, Madžarskem in v Avstriji, lahko zdaj z uporabo samo ene večsistemske lokomotive upravlja vlake iz Poljske do slovensko-italijanske meje in v slovensko koprsko pristanišče od največjih pristanišč na Jadranu - beremo.
Doslej je AWT služil približno 10 vlakov na teden glede na mejo s Slovenijo, kjer je skladišče prevzel lokalni podizvajalec. Trenutno se bo število takih vlakov povečalo, kar bo povečalo prevoz skupine PKP Cargo med državami, ki ležijo od Baltika do Jadrana. - Z zadovoljstvom smo prepričani, da današnja pogodba ustvarja priložnosti, da Skupina PKP Cargo vstopi na nove trge s privlačno prometno ponudbo in poveča obseg prometa - je povedal Maciej Walczyk, predsednik AWT-a
- Veseli smo se pridobitve delnic slovenskega partnerja. Je odgovor na nedavno sprejeto strategijo skupine PKP Cargo, v kateri se osredotočamo na pridobitve na tujih trgih in povečanje naše vključenosti v promet med državami trojice, - je poudaril predsednik družbe PKP Cargo Czesław Warsewicz. Predsednik je na nedavni novinarski konferenci napovedal možnost pridobitve letošnjega leta.
PKP Cargo International SI
PKP Cargo International SI
Re: PKP Cargo
The PKP CARGO Group is expanding in Europe
https://www.awt.eu/de/neuigkeiten/the-p ... -in-europe
https://www.awt.eu/de/neuigkeiten/the-p ... -in-europe
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: PKP Cargo
nekaj sliša, da bo pride EU44 "Husarz" enako kot Taurus3/Živa (8x) v Sloveniji za začasno ....
Ex SŽ in serija vrsta 363 bo SLO-PKP ( koliko komat, nevem ... mogoče 20x ? ) , tudi mogoče pride serija vrste 364 (stari e.lok iz PKP , mogoče ET22 ali novi ET25 )
SŽ bo manj tovorni vlak, tudi prihajamo potniški :/
lp
Ex SŽ in serija vrsta 363 bo SLO-PKP ( koliko komat, nevem ... mogoče 20x ? ) , tudi mogoče pride serija vrste 364 (stari e.lok iz PKP , mogoče ET22 ali novi ET25 )
SŽ bo manj tovorni vlak, tudi prihajamo potniški :/
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: PKP Cargo
Ajej.
ET-25 zamenjuje ET-41, ET-22 pa rabijo doma za vlake 3000 tonske vlake premoga. Teh starin, ne boš videl tukaj.
AWT Taurus, PKP Vectron, MRCE 189, that's all. Ljubitelji Bombardierja bodo pač morali še malo počakati, da Bombardier registrira BR 188, tako, kot je Siemens svojega Vectrona takrat....Now, PKP Cargo needs only one multi-system locomotive to operate trains from Poland to the Slovenian-Italian border and to the Slovenian port of Koper, the largest container port in the North Adriatic region.
ET-25 zamenjuje ET-41, ET-22 pa rabijo doma za vlake 3000 tonske vlake premoga. Teh starin, ne boš videl tukaj.
Re: PKP Cargo
RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša, da bo pride EU44 "Husarz" enako kot Taurus3/Živa (8x) v Sloveniji za začasno ....
Ex SŽ in serija vrsta 363 bo SLO-PKP ( koliko komat, nevem ... mogoče 20x ? ) , tudi mogoče pride serija vrste 364 (stari e.lok iz PKP , mogoče ET22 ali novi ET25 )
SŽ bo manj tovorni vlak, tudi prihajamo potniški :/
lp
Kje pa si slišal? Moje mnenje je da ne bo nič z novimi voznimi sredstvi....
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: PKP Cargo
naslednji leto 2019- poleti bo več info.....desiro napisal/-a:RitterVonGhega napisal/-a:nekaj sliša, da bo pride EU44 "Husarz" enako kot Taurus3/Živa (8x) v Sloveniji za začasno ....
Ex SŽ in serija vrsta 363 bo SLO-PKP ( koliko komat, nevem ... mogoče 20x ? ) , tudi mogoče pride serija vrste 364 (stari e.lok iz PKP , mogoče ET22 ali novi ET25 )
SŽ bo manj tovorni vlak, tudi prihajamo potniški :/
lp
Kje pa si slišal? Moje mnenje je da ne bo nič z novimi voznimi sredstvi....
Še tudi nekaj malo delavec strojevodje SŽ ne rabi "odpustiti" ali odpoved služba.... , delavec strojevodje lahko drugi novi služba za PKP Cargo ali drugi RCA ali LTE,....
LP
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: PKP Cargo
^ Kva kurac?
Re: PKP Cargo
defy napisal/-a: Kva kurac?
V glavnem. V prvem postu, omenja, da bo PKP prišel z njihovo EU 44 (Taurus), kar absolutno ne drži, ker niso od tovornega prometa in jih je samo 10, ter so vse zasedene z IC vlaki. Potem piše, da bo PKP dobil nekaj Brižit, kar spet ne drži, ker ni težko ugotoviti zakaj. SŽ ne prodaja voznega parka konkurenci. Potem še omenja možen prihod ene "nove" serije, ki je na poljskem že vsaj 30 let na tirih. To je ET-22, ki je res bila modernizirana, ampak kolikor vem, iz neznanega vzroka marsikatera ne vozi. ET-25, ki jo omenja, je pa čisto nova e-lok. Tudi te ne bo, saj so kupljene samo tri, ter ni servisne mreže izven Poljske.
V drugem pa omenja, da bo nek strojevodja prost in mu ne bo grozila odpoved, ker bo lahko šel h konkurenci. Kar mogoče drži, ampak ne k LTE, ker je to v Sloveniji ADT. PKP pa še tudi ne bo začel voziti tako kmalu. Še potrebno pridobiti varnostno spričevalo A in B.
Mogoče pa samo "tipa", če mu bo kdo kaj tukaj serviral. Tako da...Ne, "Turbostonk" ne bo. Vectron manija, pa še kakšen najem.
@RitterVonGhega. Mogoč bo pa ČD Cargo (nas majo na radarju), ali pa Metrans... Čakajo na Bombardier.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: PKP Cargo
ČD 383 Vectron ima , ampak nima dovoljeno v SLO , mogoče kmalu bo ... pa Metrans Herkules 761 ima dovoljeno v SLO , pa Traxx 386.xxx nima , počaka in mogoče bo ... 386-001-040 ...Re 4/4 napisal/-a:defy napisal/-a: Kva kurac?
V glavnem. V prvem postu, omenja, da bo PKP prišel z njihovo EU 44 (Taurus), kar absolutno ne drži, ker niso od tovornega prometa in jih je samo 10, ter so vse zasedene z IC vlaki. Potem piše, da bo PKP dobil nekaj Brižit, kar spet ne drži, ker ni težko ugotoviti zakaj. SŽ ne prodaja voznega parka konkurenci. Potem še omenja možen prihod ene "nove" serije, ki je na poljskem že vsaj 30 let na tirih. To je ET-22, ki je res bila modernizirana, ampak kolikor vem, iz neznanega vzroka marsikatera ne vozi. ET-25, ki jo omenja, je pa čisto nova e-lok. Tudi te ne bo, saj so kupljene samo tri, ter ni servisne mreže izven Poljske.
V drugem pa omenja, da bo nek strojevodja prost in mu ne bo grozila odpoved, ker bo lahko šel h konkurenci. Kar mogoče drži, ampak ne k LTE, ker je to v Sloveniji ADT. PKP pa še tudi ne bo začel voziti tako kmalu. Še potrebno pridobiti varnostno spričevalo A in B.
Mogoče pa samo "tipa", če mu bo kdo kaj tukaj serviral. Tako da...Ne, "Turbostonk" ne bo. Vectron manija, pa še kakšen najem.
@RitterVonGhega. Mogoč bo pa ČD Cargo (nas majo na radarju), ali pa Metrans... Čakajo na Bombardier.
EU44 "Husarz" enako kot Taurus 3 vedno vozi EC za Varšava in Berlin bo zapusil in menjava stari e.lok EP08 ali EP09 tudi dobil zamude 30 min ,... EU44 (8x lok) prišel v Sloveniji za tovorni vlak...
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: PKP Cargo
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: PKP Cargo
Konec koncev je pa PKP podpisala pogodbo z Primol Rail...ki pa nima nič s SŽ tovorni promet.... Spet tipično nategovanje z strani saj vemo koga...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: PKP Cargo
Ja veš da... Lep smeh za začetek 2019, hvala . Le zakaj bi nekdo ukinjal večsistemske lokomotive iz potniškega prometa.RitterVonGhega napisal/-a:
EU44 "Husarz" enako kot Taurus 3 vedno vozi EC za Varšava in Berlin bo zapusil in menjava stari e.lok EP08 ali EP09 tudi dobil zamude 30 min ,... EU44 (8x lok) prišel v Sloveniji za tovorni vlak...
Kot je že @Re 4/4 povedal. PKP Cargo ima za mednarodni promet Vectrone.
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: PKP Cargo
TGV Lyria napisal/-a:Ja veš da... Lep smeh za začetek 2019, hvala . Le zakaj bi nekdo ukinjal večsistemske lokomotive iz potniškega prometa.RitterVonGhega napisal/-a:
EU44 "Husarz" enako kot Taurus 3 vedno vozi EC za Varšava in Berlin bo zapusil in menjava stari e.lok EP08 ali EP09 tudi dobil zamude 30 min ,... EU44 (8x lok) prišel v Sloveniji za tovorni vlak...
Kot je že @Re 4/4 povedal. PKP Cargo ima za mednarodni promet Vectrone.
EU44 ima sistem zapora,zavora,kanal,slovenščina itd... lokomotiva ima lahko dovoljeno "SLO" ( siemens je bil naredil novo e.lok za vse komplet) , potem PKP Cargo je rabi in vzemi 8x EU44 v SLO za začasno poleto ali enoleto potem nazaj za isto EC ...
PKP Cargo bo išče in vzemi e.lok 363 ali drugi novi vlak, še ne vem....
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: PKP Cargo
Če bodo vozili s Taurusi, bodo to najbrž AWT-jevi. PKP-jevi pa so, kot je že bilo napisano, vendo na EC vlakih.
Re: PKP Cargo
Glede na to da Vectroni(PKP) in Taurusi(AWT) že sedaj občasno pripeljejo do Hodoša, bo to to. Ampak baje šele po 2020.