Kenedi podserija 300

Vse okoli izdelovanja maket in elementov na njej.
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Kenedi podserija 300

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo

Verjetno se vsi strinjate, da je 661 ena od lepsih lokomotiv, zato sem se odlocil, da poleg SZ serije 000 in 400, dopolnim svojo kolekcijo se s podserijo 300.
In tukaj je nekaj slik:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

To je to, grem naprej delat maketo...
Lep vecer se naprej, Jani
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Pa je res lepa. Tako imajo mislim da na Hrvaškem. Vsaj po prednjih "zaliscih" predvidevam.
Slika
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

si upam trditi, da na Hrvaškem ni niti enega kenedija podserije 300, ker so bili že takoj dodeljeni ŽTP Sarajevo, danes pa vozijo v 3 različnih žel. družbah - ŽRS, ŽFBH in ŽCG ad; to lahko podkrepim s sestavkom Žarka Bundala, ki je objavljen na moji strani in to že kar nekaj časa; najdeš pa vse skupaj sicer na podstrani o Slovenskih železnicah - pod zaporedno številko 8. - o lokomotivah SŽ.

M.
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

Jani, ČESTITKE!!!

Ko sem v temi o dizel lokomotivah SŽ videl toliko odlično narejenih lokomotiv se mi je skoraj orosilo oko :wink:

V H0 še nisem videl tako lepih modelov SŽ/JŽ lokomotiv, sploh pa ne toliko na eni sliki :D

Čestitke še enkrat in le tako naprej.

Urban

PS A razmišljaš o tem da bi odprl SP -''Proizvodnja lokomotiv'' :D :D

PPS Resno že razmišljam da bi se podal še v N merilo poleg H0...
parni lokomotivček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 230
Pridružen: 14.08.2006, 22:14
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Napisal/-a parni lokomotivček »

Se strinjam. Samo kennedyja že dolgo nisem videl, da bi vlekel kak potniški vlak.
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

parni lokomotivček napisal/-a:Se strinjam. Samo kennedyja že dolgo nisem videl, da bi vlekel kak potniški vlak.
Mislim (pudarjam da informacija ni 100% zanesljiva!!!), da imata slovenska kenedija 032 in 164 odstranjen parni generator za ogrevanje vagonov, pa tudi električnega gretja nima.

Drugače pa 661 414 in 415 že v osnovi nista imeli gretja vagonov.

Drugače pa sem Kenedija s potniškim vlakom videl nazadnje leta 2000, ko je po dolenjski progi (preko Sevnice) vlekel Optima Express.

PS Pa smo zašli iz teme.

PPS Jani, a je možno da se na modelček vgradi spenjača za vleko vagonov???

LP Urban
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
Obicajno se problem vleke na taksnih modelih resuje z jekleno zico speljano pod plugom, na eni strani pritrjeno na vozicek, na drugi pa pritrdis spojko. Pripravljam tudi nekatere druge resitve, ampak nimam se nic konkretnega, oziroma boljsega :idea:
Sedaj mi manjka se en Kenedi in to tisti, ki ima kratek in nizek nos in v Srbiji je oznacena s stevilko 661 118 (tudi kabina je pomaknjena naprej). Ko bo kaj casa, pride na vrsto se ta :-)
Hvala za komentarje in mnenja, lep pozdrav Jani

Ne delam reklame za N, ampak mogoce pa vseeno ... :mrgreen:
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

parni lokomotivček napisal/-a:Se strinjam. Samo kennedyja že dolgo nisem videl, da bi vlekel kak potniški vlak.
kenedi 164 je nazadnje peljal potniški vlak (muzejca ÖBB) 23. septembra 2007 iz Ljubljane do Jesenic (v Lj je vlak iz Mb pripeljala parna lok 25-026)

M.
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

661-309

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
Mnogokrat pozabljamo na lokomotive, ki vozijo po drzavah bivse YU, zato je Kenedi 309 zanimiv, saj vozi po Bosni (zeleznice federacije Bosne in Hercegovine).
Ta model je pa za Petrovo zbirko, za katero je sam tudi izdelal osnove za nalepke :-)

Slika

Slika

Slika

Slika

Lep dan se naprej, Jani
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
Uporabniški avatar
totimato
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 615
Pridružen: 02.01.2009, 11:00
Kraj: Zg. Polskava

Re: Kenedi podserija 300

Odgovor Napisal/-a totimato »

N amater napisal/-a: Slika
Zdravo!

(ni kritika, smo pripomba) na tem blazno lepem modelu mi napis vzbuja vprašanje: ali ne bi namesto "JUGOSLOVENSKE ŽELEZNICE" bilo bolj pravilno "JUGOSLOVENSKE ŽELJEZNICE", tako kot na BiH?

Ali mogoče "jugoslovanske železnice"...

Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
SandiP
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1572
Pridružen: 11.11.2007, 9:39
Kraj: Ljubljana Moste
Kontakt:

Re: Kenedi podserija 300

Odgovor Napisal/-a SandiP »

totimato napisal/-a: ... ali ne bi namesto "JUGOSLOVENSKE ŽELEZNICE" bilo bolj pravilno "JUGOSLOVENSKE ŽELJEZNICE", tako kot na BiH?...
V JU cajtih je bilo v srbskohrvatskom več srbskega kot hrvatskega,
torej več ekavski kot jekavski ali ijekavski...
Po moje... Mus pa ni...

:berr
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Kenedi podserija 300

Odgovor Napisal/-a milchy »

CenzlovPepe napisal/-a:
totimato napisal/-a: ... ali ne bi namesto "JUGOSLOVENSKE ŽELEZNICE" bilo bolj pravilno "JUGOSLOVENSKE ŽELJEZNICE", tako kot na BiH?...
V JU cajtih je bilo v srbskohrvatskom več srbskega kot hrvatskega,
torej več ekavski kot jekavski ali ijekavski...
Po moje... Mus pa ni...

:berr
spomnim se - žal nimam nobene slike, da so leta 1991 regani iz Gorice na Jesenice vozili z napisi SLOVENSKE ŽELEZNICE (s tem, da je bil napis 'JUGO' premazan s črno barvo) ....
Uporabniški avatar
N amater
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 409
Pridružen: 29.09.2006, 11:58
Kraj: Lj

J ali brez?

Odgovor Napisal/-a N amater »

Zdravo
Mislim, da mi Suca, ki je aktiven na Bg forumu (http://railserbia.net/) ne bo zameril, ce ga
"JUGOSLOVENSKE ŽELEZNICE" je pisalo na Bg lokomotivama (a tamo nije bilo 663) dok je na Zg lokomotivama pisalo
"JUGOSLAVENSKE ŽELJEZNICE", na Sa
"JUGOSLOVENSKE ŽELJEZNICE" (ako me pamćenje dobro služi) a na Lj "===================" (žuta crta bez natpisa; na GM-EMD lokomotivama).
Imel sem nekaj tezav pri pripravi oznacb za modele iz bivse Yu in zato sem moral "A" ali "O" in "J" ali ne in kje kaj, kar namuciti, da so modeli cim bolj podobni originalom :-)
Na forumih bivse Yu se pa najdejo tudi slike 661-3xx :-)

Res bi pa bilo zanimivo dobiti sliko lokomotive, o kateri je pisal Milchy - SLOVENSKA ?

Lep ppzdrav Jani
Parfum in strup sta v majhnih steklenickah => N
mitejcic
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 10
Pridružen: 10.12.2007, 19:17

Odgovor Napisal/-a mitejcic »

Najbrž vas je kar nekaj takih, ki sta ali pa ste bili strojevodje, zato boste znali odgovoriti.

Zanima me, kako imajo narejen pogon prave dieselelektrične lokomotive. Diesel motor poganja generator v zgornjem delu lokomotive, kako gre pa naprej? Kje se nahajajo elektromotorji za pogon koles, kakšen je prenos do koles? Ali so na šestosnih lokomotivah (kot je kenedi) vse osi pogonske? Ali ima vsaka os svoj elektromotor?

Kako pa je to pri električnih lokomotivah? Kje imajo te elektromotor, kaj vse se nahajo v zgornjem delu med strojevodskima kabinama?

Žal nisem imel nikoli priložnosti videti lokomotiv od znotraj, razen starodobnih v muzejih. Saj veste, ponavadi povsod piše vstop nezaposlenim prepovedan.

Hvala za opise!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

mitejcic napisal/-a:Najbrž vas je kar nekaj takih, ki sta ali pa ste bili strojevodje, zato boste znali odgovoriti.

Zanima me, kako imajo narejen pogon prave dieselelektrične lokomotive. Diesel motor poganja generator v zgornjem delu lokomotive, kako gre pa naprej? Kje se nahajajo elektromotorji za pogon koles, kakšen je prenos do koles? Ali so na šestosnih lokomotivah (kot je kenedi) vse osi pogonske? Ali ima vsaka os svoj elektromotor?

Kako pa je to pri električnih lokomotivah? Kje imajo te elektromotor, kaj vse se nahajo v zgornjem delu med strojevodskima kabinama?

Žal nisem imel nikoli priložnosti videti lokomotiv od znotraj, razen starodobnih v muzejih. Saj veste, ponavadi povsod piše vstop nezaposlenim prepovedan.

Hvala za opise!
Živjo

elektrodizel lokomotive imajo že v številki (serije) oznako koliko pogonskih osi je (661 = 6 pog. osi, 664 enako, 644 = 4 pog. osi, enako 642 ..... )
elektromotorji so blizu osi in preko zobnikov poganjajo lokomotivo, podobno je pri električnih lokomotivah ..... so redke izjeme , kot npr "kraljica", ki ima samo dva motorja in 6 pog. osi,

da pa piše "vstop nezaposlenim prepovedan" je pa čist normalno, saj pri hiši tud piše "POZOR HUD PES" - pa za tadomače to ne velja ;)

lp m.
Odgovori