Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
--->
Pa še dimniška kapa
Toliko zaenkrat. Manjka še kar precej in še nekaj dela me čaka.
Ko bom nadaljeval z delom, bom seveda temo oz. opis poskusil čim bolj redno dopolnjevati!
Pa še dimniška kapa
Toliko zaenkrat. Manjka še kar precej in še nekaj dela me čaka.
Ko bom nadaljeval z delom, bom seveda temo oz. opis poskusil čim bolj redno dopolnjevati!
LP, Miran
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Še enkrat moram pohvaliti tvoje mojstersko delo. Mogoče samo dobronamerna pripomba, da je industrijska proga Žalec -Zabukovica bila ozkotirna in to širina tirnic 600 mm. To je v merilu 1:87 širina tirnic približno 6 mm (HOf). Ti si pa uporabil širino tirov 9 mm (HOe), kar je v resničnem stanju 760 mm.
Drugače pa še enkrat, SUPER !
Robi
Drugače pa še enkrat, SUPER !
Robi
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Robi,
hvala za pohvale!
Glede tirne širine vem, da gre za odstopanje v katerega sem vstopil zavestno, saj bi sicer bil prisiljen ves vozni park predelovati na tirno širino 6,88 mm (zaokroženo 7 mm). To pa mi nekako ne leži.
hvala za pohvale!
Glede tirne širine vem, da gre za odstopanje v katerega sem vstopil zavestno, saj bi sicer bil prisiljen ves vozni park predelovati na tirno širino 6,88 mm (zaokroženo 7 mm). To pa mi nekako ne leži.
LP, Miran
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Miran vse pohvale tudi z moje strani,si se pa potrudil z detalji ni kaj.
Glede tirne širine si pa ne bi delal preglavic zaradi tega ker je v HOe več
voznega asortimana za dobit kot HOf.Jas se tudi mučim z HOe,
lahko si pogledaš tu:
http://modelnazeleznica.mojforum.si/mod ... sc-60.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LP Sini
Glede tirne širine si pa ne bi delal preglavic zaradi tega ker je v HOe več
voznega asortimana za dobit kot HOf.Jas se tudi mučim z HOe,
lahko si pogledaš tu:
http://modelnazeleznica.mojforum.si/mod ... sc-60.html" onclick="window.open(this.href);return false;
LP Sini
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
miranzor
Same oči so me!
Čeljust sem tud pobiral.
Samo tako naprej!
Jernej
Same oči so me!
Čeljust sem tud pobiral.
Samo tako naprej!
Jernej
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Fenomenalno!
Iskrena hvala za foto prikaz izdelave
Iskrena hvala za foto prikaz izdelave
Počasi. Sem na delu in ne na begu. Moj hobi, moja pravila.
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Pozdravljeni!
Me veseli, da se je tema prijela in da še koga zanima tudi samogradnja. Pri objektih se odločam za samogradnje predvsem zato, ker je tržišče polno sestavljank, ki po obliki in stilu nekako ne sodijo v naš prostor, tisto nekaj malega kar pa bi lahko umestili na naše območje, pa ni vedno uporabno za vsako maketo.
Sicer pa mi je tudi izziv s čim bolj preprostimi in široko dostopnimi materiali ustvariti kaj uporabnega iz naših logov.
@Sini
Ogledal sem si tvoje "mučenje" na povezavi, ki si jo podal in mi je videno zelo všeč. Tako maketa kot vozni park!
Pred časom sem imel tudi jaz v lasti Liliputovo U-jevko, ki sem jo hotel nekoliko predelati, da bi bila bolj podobna kateri izmed tistih, ki so vozile na progi Poljčane - Slov. Konjice, vendar se mi je med selitvijo "odpeljala" neznano kam.
@bart
Hvala!
@totimato
Matjaž, veseli me, da ti je všeč foto prikaz. Navadil sem se svoje delo sproti foto dokumentirati (večinoma), ker je fotografija, še posebej bližinska, najboljši kritik. Običajno takoj in brez sramu pokaže vse napake, kasneje pa je to dobrodošlo tudi pri taki predstavitvi dela. S takim načinom želim prikazati, da je marsikaj mogoče narediti sam in s cenenimi materiali.
Me veseli, da se je tema prijela in da še koga zanima tudi samogradnja. Pri objektih se odločam za samogradnje predvsem zato, ker je tržišče polno sestavljank, ki po obliki in stilu nekako ne sodijo v naš prostor, tisto nekaj malega kar pa bi lahko umestili na naše območje, pa ni vedno uporabno za vsako maketo.
Sicer pa mi je tudi izziv s čim bolj preprostimi in široko dostopnimi materiali ustvariti kaj uporabnega iz naših logov.
@Sini
Ogledal sem si tvoje "mučenje" na povezavi, ki si jo podal in mi je videno zelo všeč. Tako maketa kot vozni park!
Pred časom sem imel tudi jaz v lasti Liliputovo U-jevko, ki sem jo hotel nekoliko predelati, da bi bila bolj podobna kateri izmed tistih, ki so vozile na progi Poljčane - Slov. Konjice, vendar se mi je med selitvijo "odpeljala" neznano kam.
@bart
Hvala!
@totimato
Matjaž, veseli me, da ti je všeč foto prikaz. Navadil sem se svoje delo sproti foto dokumentirati (večinoma), ker je fotografija, še posebej bližinska, najboljši kritik. Običajno takoj in brez sramu pokaže vse napake, kasneje pa je to dobrodošlo tudi pri taki predstavitvi dela. S takim načinom želim prikazati, da je marsikaj mogoče narediti sam in s cenenimi materiali.
LP, Miran
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Miran, absolutno fenomenalno! Tisti detajli kot je žica, lučke... sej to je norrrrro! (bi rekel hugo)
Goran
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Zdravo!
Miran je seveda izdelal še nekaj drugih objektov na enako zavidljivi ravni - večinoma so modelirani po (še) obstoječih realnih vzorih! Prepričan sem, da nam bo ob priliki še katerega od njih prikazal!
Lep pozdrav - Peter
Miran je seveda izdelal še nekaj drugih objektov na enako zavidljivi ravni - večinoma so modelirani po (še) obstoječih realnih vzorih! Prepričan sem, da nam bo ob priliki še katerega od njih prikazal!
Lep pozdrav - Peter
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
To je ena izmed lepših hišk, ki sem jih videl. Izdelava je vrhunska in prav rad bi imel toliko potrpljenja in volje, da bi izdelal kaj podobnega.
Bravo!
Bravo!
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Dragi kolegi!
Te dni sem se malo ukvarjal s pogonom oz. mehanizmom za odpiranje dvokrilnih vrat na lokomotivski lopi.
V dveh brošurah Miba Spezial sem našel nekaj napotkov na to temo in se odločil, da preizkusim izdelati podobnega, kot je opisan v štev. 75 na strani 56 (Naslov prispevka: "... die Tor macht weit" avtor Ludwig Fehr). Na kratko, pod lopo je vzdolžno nameščena navojna gred (pri moji lopi M3), po kateri drsi premično vodilo, ko se navojna gred vrti. Smer gibanja je seveda odvisna od smeri vrtenja gredi, hitrost premikanja pa od hitrosti vrtenja gredi. Premično vodilo premika ročici iz 0,5 mm debele žice, ki odpirata in zapirata vrata. Seveda se vrata zapirajo ali odpirajo z rahlim zamikom posameznih kril.
Tako izgleda mehanizem (brez vzvodov oz. ročic) iz spodnje strani:
Takšen pa je pogled na vse skupaj:
... in ...
In tako to deluje (zaenkrat je gred ročno gnana, verjetno pa bo podobno tudi v prihodnje )
Potreben bo še kakšen manjši popravek, sicer pa mi je delovanje kar všeč!
Te dni sem se malo ukvarjal s pogonom oz. mehanizmom za odpiranje dvokrilnih vrat na lokomotivski lopi.
V dveh brošurah Miba Spezial sem našel nekaj napotkov na to temo in se odločil, da preizkusim izdelati podobnega, kot je opisan v štev. 75 na strani 56 (Naslov prispevka: "... die Tor macht weit" avtor Ludwig Fehr). Na kratko, pod lopo je vzdolžno nameščena navojna gred (pri moji lopi M3), po kateri drsi premično vodilo, ko se navojna gred vrti. Smer gibanja je seveda odvisna od smeri vrtenja gredi, hitrost premikanja pa od hitrosti vrtenja gredi. Premično vodilo premika ročici iz 0,5 mm debele žice, ki odpirata in zapirata vrata. Seveda se vrata zapirajo ali odpirajo z rahlim zamikom posameznih kril.
Tako izgleda mehanizem (brez vzvodov oz. ročic) iz spodnje strani:
Takšen pa je pogled na vse skupaj:
... in ...
In tako to deluje (zaenkrat je gred ročno gnana, verjetno pa bo podobno tudi v prihodnje )
Potreben bo še kakšen manjši popravek, sicer pa mi je delovanje kar všeč!
Zadnjič spremenil miranzor, dne 27.02.2014, 8:20, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Miran
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Miran, lahko na kratko opišeš delovanje.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Miran - super, zelo zanimiv način, hvala za obajvo!
Kolikor razumem omogoča ta konstrukcija, da tista modra cev deluje kot kardan in jo lahko zaviješ tudi v ovinek?
No saj če bo ostal pogon ročni bo še bolj avtentičen, saj tudi pri originalu mend aniso imeli motorčkov
lp,matej
Kolikor razumem omogoča ta konstrukcija, da tista modra cev deluje kot kardan in jo lahko zaviješ tudi v ovinek?
No saj če bo ostal pogon ročni bo še bolj avtentičen, saj tudi pri originalu mend aniso imeli motorčkov
lp,matej
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Pozdravljeni!
@_Borsig_
Opisi delovanja mi ne gredo ravno najbolje od rok, toda poskusil bom opisati čim bolj preprosto.
Ko se navojna gred suče levo ali desno, se premični sredinski del z vodilom premika vzdolž gredi. Delovanje sem poskušal ponazoriti z vrisanimi elementi na spodnji sliki. Rjavi črti ponazarjata vrata, črne črte ponazarjajo ročice oz. žične vzvode, z rdečimi puščicami pa sem prikazal vrtenje oz. premikanje gredi ter vodila. Moram pa pripomniti, da na sliki prikazani položaji ne odražajo dejanskega položaja vzvodov in vrat glede na položaj vodila.
Upam, da je vsaj za silo razumljivo.
@duro
Ja, modra cev je kos PVC zaščite el. kabla, ki sem ga imel slučajno pri roki in služi kot gibljivi del gredi zaradi lažje povezave do mesta, kjer bo sicer pogonski kolešček. Najverjetneje bom res obdržal kar ročni pogon, ker se mi zdi, da je sicer odpiranje oz. zapiranje vrat preveč enakomerno in takšna avtomatizacija kvari mojo predstavo avtentičnosti.
LP, Miran
@_Borsig_
Opisi delovanja mi ne gredo ravno najbolje od rok, toda poskusil bom opisati čim bolj preprosto.
Ko se navojna gred suče levo ali desno, se premični sredinski del z vodilom premika vzdolž gredi. Delovanje sem poskušal ponazoriti z vrisanimi elementi na spodnji sliki. Rjavi črti ponazarjata vrata, črne črte ponazarjajo ročice oz. žične vzvode, z rdečimi puščicami pa sem prikazal vrtenje oz. premikanje gredi ter vodila. Moram pa pripomniti, da na sliki prikazani položaji ne odražajo dejanskega položaja vzvodov in vrat glede na položaj vodila.
Upam, da je vsaj za silo razumljivo.
@duro
Ja, modra cev je kos PVC zaščite el. kabla, ki sem ga imel slučajno pri roki in služi kot gibljivi del gredi zaradi lažje povezave do mesta, kjer bo sicer pogonski kolešček. Najverjetneje bom res obdržal kar ročni pogon, ker se mi zdi, da je sicer odpiranje oz. zapiranje vrat preveč enakomerno in takšna avtomatizacija kvari mojo predstavo avtentičnosti.
LP, Miran
LP, Miran
- jure_sporn
- Strojevodja I
- Prispevkov: 368
- Pridružen: 18.09.2010, 10:51
- Kontakt:
Re: Lokomotivska lopa Zabukovica v H0e
Hojla Miran!
Enkratna izdelava in dober opis postopka izdelave. Hiška mi je zelo všeč. Največkrat je tako, da so najboljše stvari, ali pa izredno dobre, narejene v samogradnji, iz nule "from scratch". Tvoje delo to dokazuje. Imaš smisel in idejo. Odlično!
Zanimiva je tudi popestritev, torej odpiranje vrat.
Imam vprašanje. Kje nabavljaš balso in kako si naredil sode? Jaz jih namreč rabim, in to kar dosti. Kupljeni so dragi in zato razmišljam, da bi jih naredil sam. Nekaj idej sem že dobil. Zanima me tudi tvoj postopek izdelave. Dobro so narejeni.
Enkratna izdelava in dober opis postopka izdelave. Hiška mi je zelo všeč. Največkrat je tako, da so najboljše stvari, ali pa izredno dobre, narejene v samogradnji, iz nule "from scratch". Tvoje delo to dokazuje. Imaš smisel in idejo. Odlično!
Zanimiva je tudi popestritev, torej odpiranje vrat.
Imam vprašanje. Kje nabavljaš balso in kako si naredil sode? Jaz jih namreč rabim, in to kar dosti. Kupljeni so dragi in zato razmišljam, da bi jih naredil sam. Nekaj idej sem že dobil. Zanima me tudi tvoj postopek izdelave. Dobro so narejeni.
Jure
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959
http://spornjure.wix.com/the-scale-workshop" onclick="window.open(this.href);return false;
Wausau & Western - MILW subsidiary, 1950-1959