H0-bi po korakih...
Re: H0-bi po korakih...
...še pogled na zoženo cesto...
Med tem je potrebno zagotoviti dostop do cerkvice. Temu bo služilo kamnito stopnišče...
...stopnišče na svojem mestu...
Med tem je začasno stekel tudi cestni promet, ki je kar živahen...
...gre pa malo na tesno, pa še pravega reda ni!
Cesto pa bo potrebno zavarovat, da ne bo kdo zgrmel na progo!
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
Nadaljujem z objavo!
Med snovanjem oblike hriba in konfiguracije terena nasploh je bil na terenu tudi inšpektor iz železnice, ki je nadzoroval, da je vse kot mora biti!
...prosti profil je v redu, cesta je dovolj odmaknjena, manjka podporni zid,... morda varnostna ograja,...
...očitno je stanje zaenkrat sprejemljivo, saj se inšpekcija vrača...
...še malo, pa bo Volga zapeljala v predor
Na nastajajoči vzpetini sta domačina že našla bližnjico preko hriba...
Previsna skala nad cesto in del hriba ter usek, po katerem poteka proga - gradivo je stiropor iz embalaže gospodinjskih aparatov in pohištva, poliuretanska gradbena pena, vse skupaj pa je prekrito s plastjo papirnatih brisač, prepojenih z lepilom za les...
..še pogled iz druge strani...
...nastajanje skalnatega pobočja med progo in cesto pod previsno steno...
...stike med ploščami sem sicer namensko pustil vidne, vendar jih bom kasneje poskušal nekoliko zamaskirati...
...in še pogled na previsno skalo s tirov...
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
Pozdravljeni,
vaš forum prebiram že nekaj časa. Pregledal sem čisto vse threade na to temo in sem navdušen nad vsemi detajli, ki jih izdelujete.
Tudi sam se bom lotil nekaj podobnega, ampak bolj v smeri arhitekture. Zato me zanima me kje dobite drevesa (nekateri jih sami izdelate, kapo dol)? Ali jih naročate s kakšne posebne strani ali se jih da kupiti tudi v Sloveniji?
Potreboval pa bi tudi razne figurice (avtomobili, drevesa (listavci, breza, smreka, grmičevje), zelenje (trava)) v merilih 1:200 in 1:400. Če se komu valjajo odvečne stvari doma z veseljem odkupim. Enako velja tudi za opremo, glede na to, da je večina trgovina sedaj zaprtih (Skalpel, podlaga)...
Lp, Damir
Lahko mi tudi pišete direktno na moj email naslov: damir187@hotmail.com
vaš forum prebiram že nekaj časa. Pregledal sem čisto vse threade na to temo in sem navdušen nad vsemi detajli, ki jih izdelujete.
Tudi sam se bom lotil nekaj podobnega, ampak bolj v smeri arhitekture. Zato me zanima me kje dobite drevesa (nekateri jih sami izdelate, kapo dol)? Ali jih naročate s kakšne posebne strani ali se jih da kupiti tudi v Sloveniji?
Potreboval pa bi tudi razne figurice (avtomobili, drevesa (listavci, breza, smreka, grmičevje), zelenje (trava)) v merilih 1:200 in 1:400. Če se komu valjajo odvečne stvari doma z veseljem odkupim. Enako velja tudi za opremo, glede na to, da je večina trgovina sedaj zaprtih (Skalpel, podlaga)...
Lp, Damir
Lahko mi tudi pišete direktno na moj email naslov: damir187@hotmail.com
Re: H0-bi po korakih...
Pozdravljeni vlakoljubci!
Nekaj motenj je bilo posredi, zato včerajšnja objava ni bila popolna. Jo bom pa poskusil danes dokončati!
Všeč mi je tudi navdušenje nad mojim delom!
Avtomobili in figurice so v modelni železnici serijsko v ponudbi do merila 1:220 (merilo "Z").
Skalpele, rezalne podloge in material ter ostalo orodje pa je mogoče nabaviti preko spleta, sicer pa v katerikoli bolje založeni prodajalni z umetniškim priborom.
Obilo užitka ob ustvarjanju!
Sedaj pa naprej k "zemeljskim delom"!
Hrib s cerkvico na vrhu se bo vzdolž proge in ceste spuščal vse do osnovne višine terena, po kateri poteka železniška proga. V sklopu tega dela hriba sem predvidel manjšo zgradbo, ki bi lahko predstavljala manjše župnišče. Zaradi lažjega prilagajanja terena sem iz kosov stiropora izdelal model hiške v predvidenih dimenzijah in postavil na mesto, predvideno za kasnejšo vgradnjo. Dimenzije so prilagojene dvokapni strehi, ki sem jo imel na zalogi od nekega starejšega objekta, ki pa ni več v uporabi. Od župnišča do stopnišča cerkvice bo vodila peščena pešpot, do župnišča pa je predviden nekoliko bolj strm dovoz.
Pa še pogled na ta del hriba iz nasprotne strani...
Gradnja dovozne ceste do župnišča...
Ob vznožju hriba in na začetku predvidenega naselja je predvidena tudi restavracija s prenočišči, ki je že deloma zakoličena, do izgradnje pa še bo morala malo počakati!
Urediti je bilo potrebno lokacijo župnišča in pešpot...
Potem je sledilo barvanje hriba s sivo barvo...
Pa še pogled pod previs...
Nekaj motenj je bilo posredi, zato včerajšnja objava ni bila popolna. Jo bom pa poskusil danes dokončati!
Damir, dobrodošel na forumu in v moji temi!
Všeč mi je tudi navdušenje nad mojim delom!
Drevesa bodo gotovo nastala v samoizdelavi, kot pri večini. Jih je pa mogoče nabaviti tudi pri različnih proizvajalcih opreme za izdelavo železniških maket v raznih velikostih. V Sloveniji je bolj malo ponudnikov oz. trgovin, v katerih je to mogoče nabaviti. Vsekakor pa je glede na razmerje, ki si ga nakazal (1:200 in 1:400) tako majhno, da ga zlahka ponazoriš in izdelaš sam. Taka majhna merila so običajno bolj domena arhitektov in bo potrebno poiskati trgovine s tovrstno tematiko in ponudbo.udi sam se bom lotil nekaj podobnega, ampak bolj v smeri arhitekture. Zato me zanima me kje dobite drevesa (nekateri jih sami izdelate, kapo dol)? Ali jih naročate s kakšne posebne strani ali se jih da kupiti tudi v Sloveniji?
Potreboval pa bi tudi razne figurice (avtomobili, drevesa (listavci, breza, smreka, grmičevje), zelenje (trava)) v merilih 1:200 in 1:400. Če se komu valjajo odvečne stvari doma z veseljem odkupim. Enako velja tudi za opremo, glede na to, da je večina trgovina sedaj zaprtih (Skalpel, podlaga)...
Avtomobili in figurice so v modelni železnici serijsko v ponudbi do merila 1:220 (merilo "Z").
Skalpele, rezalne podloge in material ter ostalo orodje pa je mogoče nabaviti preko spleta, sicer pa v katerikoli bolje založeni prodajalni z umetniškim priborom.
Obilo užitka ob ustvarjanju!
Sedaj pa naprej k "zemeljskim delom"!
Hrib s cerkvico na vrhu se bo vzdolž proge in ceste spuščal vse do osnovne višine terena, po kateri poteka železniška proga. V sklopu tega dela hriba sem predvidel manjšo zgradbo, ki bi lahko predstavljala manjše župnišče. Zaradi lažjega prilagajanja terena sem iz kosov stiropora izdelal model hiške v predvidenih dimenzijah in postavil na mesto, predvideno za kasnejšo vgradnjo. Dimenzije so prilagojene dvokapni strehi, ki sem jo imel na zalogi od nekega starejšega objekta, ki pa ni več v uporabi. Od župnišča do stopnišča cerkvice bo vodila peščena pešpot, do župnišča pa je predviden nekoliko bolj strm dovoz.
Pa še pogled na ta del hriba iz nasprotne strani...
Gradnja dovozne ceste do župnišča...
Ob vznožju hriba in na začetku predvidenega naselja je predvidena tudi restavracija s prenočišči, ki je že deloma zakoličena, do izgradnje pa še bo morala malo počakati!
Urediti je bilo potrebno lokacijo župnišča in pešpot...
Potem je sledilo barvanje hriba s sivo barvo...
Pa še pogled pod previs...
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
Zelo lepo! Samo kar se vidi tukaj na zadnji sliki, ti priporočam, da narediš kakšen tunel, ali si mislil kaj drugega?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: H0-bi po korakih...
...nadaljujem...
Potrebnega je bilo tudi nekaj umazanega dela, zalivanje s temno rjavo, zeleno, črno brozgo...
Videz je na tej stopnji zadovoljiv...
Med delom je stekel tudi avtobusni prevoz...
...Ali bo šlo skozi?...
Potka je popeskana, strmino tu in tam ublažijo stopnice iz lesenih pragov, na skalnem pobočju pa je pognala trava...
Pa še nekaj kamenja med travo...
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
Ostaja previs, za katerega vzor mu je služila podobna situacija na lokalni cesti Vojnik - Socka - Vitanje, la da je tam na eni strani živa skala, na drugi pa namesto železnice potok.
Re: H0-bi po korakih...
...delo na hribu je bilo usmerjeno v delno ozelenitev, prav tako tudi teren ob progi proti predoru.
...med tem je dobila čuvajnica še eno dopolnitev v obliki lesene konstrukcije iz dveh podpornih in enega veznega trama ter leseno ograjico. Na spodnji strani sta v tramova vlepljena dva koščka žičke, ki skrbita za sidranje in natančnejšo umestitev v podlago....
...montirana konstrukcija...
...na cesti so pričeli z delom asfalterji. Po sredini ceste poteka tanek trak, ki služi izbočenju vozišča...
...na robu segmenta je tako videti vozišče v preseku...
Po zaključenem asfaltiranju prvega odseka preko nadvoza in do konca ceste pod previsno steno je bil začasno sproščen promet...
Potem so podaljšali asfaltno prevleko še po ravnem odseku do gostišča...
...in promet je stekel...
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
Tale pridobitev za čuvanjico mi je najbopj všeč! Čestitam.
Si jo naredil iz vžigalic ali iz česa?
Si jo naredil iz vžigalic ali iz česa?
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: H0-bi po korakih...
...za asfalt je služila tanka 1,6 mm debela penasta podloga za laminat grafitno črne barve, ki je potrebovala le rahel sivkast premaz, da je barvno odgovarjala asfaltu. Prav tako je tekstura podloge zelo podobna teksturi asfalta tako, da je precej primerna za tovrstno uporabo. Nekaj več dela je bilo potrebnega le pri označevanju in oblikovanju glede na potek same ceste, ampak se je kar izšlo!
Tudi nekaj staranja je bilo potrebnega...
Tako pa je videti v smeri proti naselju...
Ker cesta poteka zelo blizu in nad nivojem proge, je potreben podporni zid, ki bo nadgrajen še z varnostno ograjo...
...vožnja po cesti bo sedaj seveda nekoliko varnejša...
...med voziščem in kamnito ograjo je tudi nekaj malega bankine, drobnega peska,...
...nekoliko daljši odsek...
... in pogled od strani na barvno obdelan, vendar še ne postaran podporni zid z ograjnimi elementi...
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
...praznina med kamnitimi deli ograje bo zapolnjena z ograjo iz lesenih elementov, ki so v sredini podprti...
...pobarvani in zmontirani ograjni elementi (z bucko je element fiksiran dokler se lepilo ne posuši)...
...podporni zid in ograja je podaljšana do dela, kjer je višina ceste skoraj izenačena s progo - to je nekako do konca zgradbe predvidenega gostišča. Naprej ta ograja in podporni zid nista več potrebna in ne bi bila smiselna. Hkrati s tem je pričel nastajati tudi podporni ob cesti pod vzpetino s cerkvico.
...del podpornega zidu ob cesti, pred dovozom proti zgradbi župnišča... Trakovi zidu bodo poskrbeli za prilagajanje podpornega zidu predvideni krivini.
Zakrivljen del podpornega zidu, kjer so horizontalne linije lepo poravnane kljub temu, da je zid v nagibu...
Nadgrajen in pobarvan podporni zid pod hribom...
...tudi bližje...
Pogled na obremenjen cestni odsek...
...kjer se trenutno še dogovarjajo, kdo ima prednost...
...in še v obratni smeri...
Prihodnjič pa več!
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
Vsaka čast.
Re: H0-bi po korakih...
@038
Hvala!
Nadaljujem z opisom!
Bankina oz. nekakšen peščen prehod med cestiščem in kamnito ograjo je terjal nekaj potrpežljivosti...
Podporni zid pod hribom sem pobarval in postaral...
Za robom podpornega zidu se je tudi ujelo nekaj odkrušenih kamnov in drobirja...
Tudi preostanek ograje je dobil lesene vstavke, tako da je ta del končan...
Urejene so tudi bankine ob cesti proti nadvozu...
Pred nadaljevanjem izdelave in oblikovanja pokrajine proti predvidenemu naselju sem se odločil izdelati hiško, ki sem ji določil namembnost in sicer župnišče.
Izrisal sem načrt, prilagojen predvideni lokaciji postavitve.
Načrt sem natisnil na papir in ga tako natisnjenega začasno prilepil na 5 mm debelo podlogo za laminat. Načrt čelne stene hiške sem uporabil kot šablono za izdelavo kletnega dela hiške iz naravnega kamna.
Okoli kletnih vrat sem poskusno naložil kamne, ki sem jih pred uporabo prebral tako, da sem uporabil čim bolj drobne in tudi oblikovno primerne.
Zatem sem vse skupaj prenesel na nosilno podlogo, na katero sem prilepil iz furnirja izdelana kletna vrata, okoli njih pa sem pričel z nalaganjem in lepljenjem kamnov...
...in tako dobil osnovo...
Hvala!
Nadaljujem z opisom!
Bankina oz. nekakšen peščen prehod med cestiščem in kamnito ograjo je terjal nekaj potrpežljivosti...
Podporni zid pod hribom sem pobarval in postaral...
Za robom podpornega zidu se je tudi ujelo nekaj odkrušenih kamnov in drobirja...
Tudi preostanek ograje je dobil lesene vstavke, tako da je ta del končan...
Urejene so tudi bankine ob cesti proti nadvozu...
Pred nadaljevanjem izdelave in oblikovanja pokrajine proti predvidenemu naselju sem se odločil izdelati hiško, ki sem ji določil namembnost in sicer župnišče.
Izrisal sem načrt, prilagojen predvideni lokaciji postavitve.
Načrt sem natisnil na papir in ga tako natisnjenega začasno prilepil na 5 mm debelo podlogo za laminat. Načrt čelne stene hiške sem uporabil kot šablono za izdelavo kletnega dela hiške iz naravnega kamna.
Okoli kletnih vrat sem poskusno naložil kamne, ki sem jih pred uporabo prebral tako, da sem uporabil čim bolj drobne in tudi oblikovno primerne.
Zatem sem vse skupaj prenesel na nosilno podlogo, na katero sem prilepil iz furnirja izdelana kletna vrata, okoli njih pa sem pričel z nalaganjem in lepljenjem kamnov...
...in tako dobil osnovo...
LP, Miran
Re: H0-bi po korakih...
...kamenje je iz "plastičnega kamnoloma" iz trgovine z materialom za ustvarjanje...
Kletna stena z vrati je obložena...
...testna postavitev za oceno skladnosti. Komisija je potrdila skladnost! Torej je z delom mogoče nadaljevati! ...
...mojster preverja, če je kamen dobro zafugiran!
...kletna vrata so opremljena s kovinskim okovjem, kljuko, ključavnico, ker pa je vhod v klet pod nivojem tal, je potrebno še stopnišče in podporni zid...
...tudi podporni zid bo kamnit...
Toliko za danes! Naslednjič sledi nadaljevanje gradnje hiške oz. župnišča...
Uživajte in ostanite zdravi!
LP, Miran