@1borna, hvala za pohvale. Naj pojasnim še to okoli velikosti "kamnitih blokov" v nosilcih mostov in podobnih elementih. Glede na to, da je maketa večjih dimenzij in določene zadeve gledaš iz bolj oddaljenega mesta, se velikost izgubi. Drugače pa je največji izmerjeni kamen večji tako po dolžini kot tudi po širini 3 mm od največjega izmerjenega Noch-ovega. Je pa res, da 3 mm pomeni v realnosti 26 cm.
Vojko, te S krivine so bile namenoma narejene, vem da je to izven pravil tako v maketarstvu kot tudi v realnosti. Le te se nahajajo le na tej gorski/stranski progi in tu bodo vozile v glavnem tendrovke, Šinobus in morda še kaj podobnega, vagoni pa le dvoosni. Pendolino in kakšen pulman tu gor ne bo zašel. Skratka KK ne bo na tej progi, tako da se ne bati da bi imel hudič mlade zaradi tega. Se pa ti zahvaljujem za pregled tirne trase in seveda za opozorilo. Podobno napako sem namreč naredil na glavni progi ob morju
https://miniaturna-zeleznica.eu/galerij ... 16_008.jpg . Po poskusnih vožnjah je seveda padla odločitev, da se to sanira in sedaj je tirna situacija tam normalna z ravnimi prehodi. Je pa res tudi dejstvo, da so na glavni dvotirni progi minimalni radiji 554 / 618 oziroma še več, saj sem uporabljal fleksice.
Vid, v kolikor malce bolje pogledaš, ima tramvajska tirnica na notranji strani še dodaten rob, tako da je to nek večji "kanal" katerega pa se sledilni venec na dnu ne dotika. Ta rob je zato, da se vmesni prostor med tirnicama asvaltira, tlakuje z granitnimi kockami ali čem podobnim. Lahko so takšne tirnice uporabljene tudi na "zelenih" površinah, čeprav se tam ponavadi uporablja navadne železniške tirnice. Radiji pri tramvajskih progah so bistveno manjši, sploh v križiščih. Mehano tirnice bi bile le pogojno uporabne, pa še to v zelo omejenem obsegu. Tramvaj pa bo predstavljen v enem izmed prihodnjih nadaljevanj.
Metod, tudi tebi hvala. Seveda bo nadaljevanje, še bolj intezivno bo ko se Grosuplje zaključi.