Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2111
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 23.02.2021, 19:06 Ti NightJet so italijanski. Tam več ne bo potrebe po manevrski službi, torej plačevanju TI ali RFI službi za premik in sestavo kompozicije. Poleg tega se manevrske službe po Italiji na nestrateških postajah ukinjajo. Že sedaj to pomeni da se doppio-simmetrica sestavi v Trevisu in se ne menjuje več lokomotiv v Benetkah in Firenzah. Pač, Taljani šparajo. Druga stvar pa je enostavnost sestavljanja, ki je enaka RailJetu. Jaz se bolj sprašujem ali je koncept pravilen. Torej samo dva člena sedišč in kar trije ležalnikov. Ne vem sicer kako intimno bo spanje v vagonih z ležalniki, ampak če bo tako kot na ruskih nočnih, bo to večino, ki se jih želi privabiti prej odbijalo od nočnih vlakov. Jaz sem sicer precej razočaran nad tem vlakom. Nekako (slaba) kopija švedskih nočnih vlakov z več moderne opreme.
Niso samo Italijanski, vozili bodo več linij, na začetku res Italijo, potem pa tudi ostalo. 33 garnitur je ogromno. Barcelona bo zagotovo s temi, ker se bo šlo po hitri progi. Prav tako Zürich - Amsterdam in verjetno tudi obe pariški liniji (Berlin in Dunaj).
Kje vidiš podobnost s Švedi? In ne, ni to ruski "platskartniy", ker minisuite nimajo zaves, ampak čisto prava vrata za vstop. Smisel je v povečani zasebnosti v primerjavi s starimi ležalniki za 6, tako da skrb za to res ni potrebna. In ja, nočni vlak rabi postelje, ne sedišča.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3684
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: 23.02.2021, 19:58
Niso samo Italijanski, vozili bodo več linij, na začetku res Italijo, potem pa tudi ostalo. 33 garnitur je ogromno. Barcelona bo zagotovo s temi, ker se bo šlo po hitri progi. Prav tako Zürich - Amsterdam in verjetno tudi obe pariški liniji (Berlin in Dunaj).
Kje vidiš podobnost s Švedi?
Kaj pa vem, kam bo vse v praksi vlekel, ker krmilni vagon ti da misliti, če jih bo res vseh 33 imelo. Občutek imam, da sploh ne bo šlo tako gladko. Me zanima kdo in kaj bo vleklo po Franciji? Tam je vse razdeljeno. Na Sud so Brižite šle stran, Sybici? Bodo pri SNCF prisiljeni vzeli Astride? Barcelono pod hitro progo verjetno misliš Perthus Tunnel?

Spominja me na onega švedskega za Narvik. Enako mi je vse skupaj, samo švedksi je bolj tradicionalni, kot se za Skandinavijo spodobi.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2111
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 23.02.2021, 20:48 Me zanima kdo in kaj bo vleklo po Franciji? Tam je vse razdeljeno. Na Sud so Brižite šle stran, Sybici? Bodo pri SNCF prisiljeni vzeli Astride?
SNCF so najeli Traxxe za moskovski ekspres, ki zdaj ne vozi, da so se pri DB lahko znebili 181.2.
Re 4/4 napisal/-a: 23.02.2021, 20:48 Spominja me na onega švedskega za Narvik. Enako mi je vse skupaj, samo švedksi je bolj tradicionalni, kot se za Skandinavijo spodobi.


Niti blizu ni... Ali pa samo jaz ne vidim podobnosti.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3684
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Bombardier Talent 3 za ÖBB ni prestal testnih voženj za pridobitev homologacije. Alstom/Bombardier tudi ni zaprosil za podaljšanje roka. "Manjkajoči" sedeži, ki po pogodbi morajo biti dostavljeni za Predarlsko, se bodo trenutno poiskali pri rezervah ÖBB. Zaenkrat so to dvopodni vagoni CAT.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2111
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: 03.03.2021, 8:59 Bombardier Talent 3 za ÖBB ni prestal testnih voženj za pridobitev homologacije. Alstom/Bombardier tudi ni zaprosil za podaljšanje roka. "Manjkajoči" sedeži, ki po pogodbi morajo biti dostavljeni za Predarlsko, se bodo trenutno poiskali pri rezervah ÖBB. Zaenkrat so to dvopodni vagoni CAT.
Škoda komentarja, res. Ali bo cela flota postala gnezdilnica za ptiče?
Odgovori