Informacije o OBB
Re: Informacije o OBB
Ali je res, da imajo namen, ko bo Koralmbahn gotov, ukiniti progo do Volšperka, ali se samo meni tako zdi?
Zadnjič spremenil vidkrt, dne 09.12.2022, 10:24, skupaj popravljeno 2 krat.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Informacije o OBB
Ne drži. V Volšperk bodo še naprej vozili potniški vlaki iz Celovca in Pliberka. Le trasa se bo nekoliko spremenila, saj se bo kombiniralo Koralmbahn z lokalnimi odseki. Proga bo po novem v celoti elektrificirana. Na odseku Pliberk-Volšperk bo sicer naslednje mesece popolna zapora ter nadomestni avtobusni prevoz
Nov potek železniških povezav:
Vir: ÖBB Infra
Nov potek železniških povezav:
Vir: ÖBB Infra
Aljaž
Re: Informacije o OBB
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Informacije o OBB
Jutri 2. julija gredo zadnje tri ex Brenner lokomotive Rh 1822, od katerih smo lahko videli v Sloveniji za kratek čas dve pri ADT, na svojo zadnjo vožnjo iz Krieglacha proti Poljski. Kot kaže bo od te serije ostal le spomin... Odhod bo okoli 8:40.
Re: Informacije o OBB
Žalostno. Stare so le dobrih 30 let, škoda, da niso bolj uspele.
Nekaj o tem je sicer tule: https://europeantraction.com/obb-class-1822/
Nekaj o tem je sicer tule: https://europeantraction.com/obb-class-1822/
Re: Informacije o OBB
Kot kaže, je za to serijo 1822 še nekaj upanja. Po poročanju poljskih medijev, jih je kupil SKPL, ki jih bo poiskušal usposobiti za poljski trg. Vendar glede na trenutno stanje lokomotiv, vprašanje ali mu bo uspelo.
Re: Informacije o OBB
A ja, zdaj že vem, kaj sem videl danes ob pol osmih zvečer v Přerovu.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Informacije o OBB
Siemensa so izločili drugi proizvajalci s pritožbami. Po drugi strani pa jim Westbahn s Stadlerji lepo hodi v zelje in tako jim ni preostalo kaj drugega, kot da naročajo nekaj novega. Verjetno bodo ločili RJ (počasni) in RJX (hitrejši). Razmišljajo še, da bi Taurusi dobili belo streho, da bi znižali temperature lokomotive za kakšno stopinjo. Korlambahn bo tako prava preiskušnja sposobnosti hlajenja komponent Taurusov, da ne bo spet pregrevanja. Sicer je Siemens vskočil pri zamenjavi za Talente, razen za regionalni promet čez Brenner, kjer je posel posredno preko italjanskega STA-ja pobral Alstom.
Re: Informacije o OBB
Kaj se dogaja s Siemensom?
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Informacije o OBB
Ja ÖBB je jezen na Siemens, ker zamuja tako z NightJet, kot RailJet 2 kompozicijami, Stalder pa obljublja točen datum dostave. Saj imajo še en razpis za garniture. Govori se o klicu do največ 200 garnitur, bo pa že to pobral Siemens. Če ne bo, potem pa je prišlo do zamere.
Re: Informacije o OBB
Siemens in OBB sta že preizkušala cityjet eco zdaj pa tole.
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Re: Informacije o OBB
Tisto je bila samo testna garnitura, da je ÖBB dobil vpogled v tehnologijo. Iz istega razloga je preizkušal tudi vodik.
Siemens drugače niti ne trži več Desiro ML, lahko ga naročiš samo z ustreznim razpisom. Če bi pa dal še baterije na njega, bi pa morali ojačati streho. Proizvajalci imajo sedaj zadnji hit in na pod ne vijačijo več ničesar. Vse je že na strehi, vključno s pretvorniki. Seveda so izjeme*, ampak v splošnem z razvojem se komponente manjšajo, zato skoraj vse izpostajeno na streho, da se zagotovi nizkopodnost. Kar pa je ironično, saj na lokomotivah pa so vse spravili v omare, ravnk zaradi izpostavljenosti. Drugače nov model Siemensa je Mireo, ki je na voljo tudi z baterijskim sklopom, recimo ni pa na voljo v DC izvedenki, s katerim se je tudi prijavil na ta razpis, ampak na koncu ga niso izbrali.
*Baterijski Flirti imajo en del baterij na podu, en del pa na strehi. Pretvornik pa se ve, kje je.
Siemens drugače niti ne trži več Desiro ML, lahko ga naročiš samo z ustreznim razpisom. Če bi pa dal še baterije na njega, bi pa morali ojačati streho. Proizvajalci imajo sedaj zadnji hit in na pod ne vijačijo več ničesar. Vse je že na strehi, vključno s pretvorniki. Seveda so izjeme*, ampak v splošnem z razvojem se komponente manjšajo, zato skoraj vse izpostajeno na streho, da se zagotovi nizkopodnost. Kar pa je ironično, saj na lokomotivah pa so vse spravili v omare, ravnk zaradi izpostavljenosti. Drugače nov model Siemensa je Mireo, ki je na voljo tudi z baterijskim sklopom, recimo ni pa na voljo v DC izvedenki, s katerim se je tudi prijavil na ta razpis, ampak na koncu ga niso izbrali.
*Baterijski Flirti imajo en del baterij na podu, en del pa na strehi. Pretvornik pa se ve, kje je.