Prihodnost železnice v Evropi
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Glede na to, da se bo testiralo samo v dizelskem načinu, ali bodo potrebna ponovna testiranja za Eurodual, ki bo imel tudi 3 kV.
preglednik
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Seveda, saj energija je podsistem, ampak prihod njega (če govorimo o Euro 9000, ki ima 3 kV) bo najbolj odvisen od uspešnosti v tujini. Nekaj se je sicer pogovarjalo kakšni so plani, kako bo, če bo to in ono, ampak je vse še predaleč za kakršnekoli konkretne zadeve. Zaenkrat je odobren samo v Nemčiji in delno v Avstriji. Švica, Belgija in Nizozemska pridejo do jeseni, Italija drugo leto.
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Ja, ampak ne 50Hz (kar je relevantno v kontekstu debate o temle Eurodual-u).
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Ali Eurodual že vozi po Sloveniji, oz. ali je še vedno parkiran na Jesenicah?
preglednik
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Še vedno je na Jesenicahpreglednik napisal/-a: ↑03.06.2023, 18:20 Ali Eurodual že vozi po Sloveniji, oz. ali je še vedno parkiran na Jesenicah?
-
- Začetnik
- Prispevkov: 4
- Pridružen: 12.11.2022, 20:00
- Kraj: Selnica ob Dravi
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Tako kot vem je zaradi del na železnici (zaradi velikosti lokomotive-širina, teža) testi preklicani in je ta teden šel na Hrvaško kjer že dela teste. Upam da se bo napoti nazaj ustavil v pri naš Sloveniji za teste.jusko napisal/-a: ↑03.06.2023, 19:24Še vedno je na Jesenicahpreglednik napisal/-a: ↑03.06.2023, 18:20 Ali Eurodual že vozi po Sloveniji, oz. ali je še vedno parkiran na Jesenicah?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Teža malo več kot regan, širina kot ostale lokomotive. Ne vidim nobenega problema.
preglednik
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Na Hrvaškem je enaka infrastruktura. Kot sem dejal. Tudi MS3 bi moral najprej biti v Sloveniji, datumi že potrjeni na koncu pa do Srbije, pa je bilo ravno obratno. Moj info pa pravi da je problem čisto drug.theslodriver napisal/-a: ↑20.06.2023, 17:54 Tako kot vem je zaradi del na železnici (zaradi velikosti lokomotive-širina, teža) testi preklicani in je ta teden šel na Hrvaško kjer že dela teste. Upam da se bo napoti nazaj ustavil v pri naš Sloveniji za teste.
Re: Prihodnost železnice v Evropi
Saj ni res, pa je. Na Nizozemske vlaki na progah za visoke hitrosti zavirajo iz 300 km/h, na 80 km/h. Vendar je to samo vrh ledene gore.
Železniška uprava ProRail je v četrtek zvečer sporočila, da je treba zaradi zaskrbljujočega stanja več viaduktov uvesti nadaljnje omejitve hitrosti na progi za visoke hitrosti HSL-Zuid. Kako dolgo bo trajala ta omejitev hitrosti, ni znano.
V četrtek je bilo objavljeno, da bo treba na več mestih na HSL-Zuid zmanjšati hitrost, ker so se na mostovih in viaduktih začele pojavljati razpoke. Tako je bilo najprej pri Viadukt Zuidweg. Tamkajšnji vlaki že od jeseni 2022 vozijo s hitrostjo 80 namesto 300 km/h. V Rijpweteringu na odseku HSL jug-sever med predorom Groene Hart in Hoofddorp je 9 premostitvenih objektov s podobno konstrukcijo kot viadukt Zuidweg. Največja hitrost na teh objetkih je bila zaradi varnosti zniźana na 160 km/h. Razlog za počasne vožnje je tako bilo opazovanje začetnih razpok v več od teh 9 objektih. V okviru preiskave ukrepov, potrebnih za ponovno vožnjo s hitrostjo 300 km/h, je bil izveden hitri pregled, ki pa je pokazal, da trenutno ni varno nadaljevati vožnjo s hitrostjo 160 km/h. Hitrost je bila zato na teh mestih sedaj znižana na 120 km/h.
Hitri pregled je pokazal, da konstrukcija petih inženirskih objektov ni dovolj močna za nadaljevanje vožnje s 160 km/h. Objekte na HSL je zgradil Rijkswaterstaat v imenu Ministrstva za promet, javna dela in vodno gospodarstvo. Očitno je tako prišlo do projektantskih napak pri gradnji 10 viaduktov. ProRail je nemudoma začel z nadaljnjo analizo in iskanjem možnih ukrepov za ponovno povečanje hitrosti, vendar trenutno ne more dati napovedi, koliko časa bo to trajalo.
https://www.dutchnews.nl/2024/01/cracke ... -and-rdam/
Železniška uprava ProRail je v četrtek zvečer sporočila, da je treba zaradi zaskrbljujočega stanja več viaduktov uvesti nadaljnje omejitve hitrosti na progi za visoke hitrosti HSL-Zuid. Kako dolgo bo trajala ta omejitev hitrosti, ni znano.
V četrtek je bilo objavljeno, da bo treba na več mestih na HSL-Zuid zmanjšati hitrost, ker so se na mostovih in viaduktih začele pojavljati razpoke. Tako je bilo najprej pri Viadukt Zuidweg. Tamkajšnji vlaki že od jeseni 2022 vozijo s hitrostjo 80 namesto 300 km/h. V Rijpweteringu na odseku HSL jug-sever med predorom Groene Hart in Hoofddorp je 9 premostitvenih objektov s podobno konstrukcijo kot viadukt Zuidweg. Največja hitrost na teh objetkih je bila zaradi varnosti zniźana na 160 km/h. Razlog za počasne vožnje je tako bilo opazovanje začetnih razpok v več od teh 9 objektih. V okviru preiskave ukrepov, potrebnih za ponovno vožnjo s hitrostjo 300 km/h, je bil izveden hitri pregled, ki pa je pokazal, da trenutno ni varno nadaljevati vožnjo s hitrostjo 160 km/h. Hitrost je bila zato na teh mestih sedaj znižana na 120 km/h.
Hitri pregled je pokazal, da konstrukcija petih inženirskih objektov ni dovolj močna za nadaljevanje vožnje s 160 km/h. Objekte na HSL je zgradil Rijkswaterstaat v imenu Ministrstva za promet, javna dela in vodno gospodarstvo. Očitno je tako prišlo do projektantskih napak pri gradnji 10 viaduktov. ProRail je nemudoma začel z nadaljnjo analizo in iskanjem možnih ukrepov za ponovno povečanje hitrosti, vendar trenutno ne more dati napovedi, koliko časa bo to trajalo.
https://www.dutchnews.nl/2024/01/cracke ... -and-rdam/