Vlaki drvijo pod Alpami
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
...kaj pa stari predor in proga.... ...je še v obratovanju.....
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
je tehniška dediščina, odprta za potniški promet in nekatere tovore, kot tisti, ki prašijo. Ostali tovorni ne smejo/morejo več, ker postaja Erstfeld ni več zasedena z osebjem (doprege) in, ker so na papirju znižali nakladalni profil. Obok starega predora je v slabšem stanje in čaka na sanacijo. Sicer je pa tako. Dve kretniški zvezi na vsaki tretjini ima bazni predor, tako da, če je kaj narobe, je zaprta samo tretjina cevi. Razen, če so tehnične težave. Potem potniški čez prelaz, tovorni pa čakajo. Čeprav to čakanje tovornih ni tako hudo. Huje je, ko Italijan reče da ne sprejema. Potem je kaos, ker vlaki stojijo že daleč stran v Nemčiji, v Švici pa se turnus podre. Ker sedaj je tako, da en strojevodja prepelje zelo hitro od Basla do Bellinzone.holding napisal/-a:...kaj pa stari predor in proga.... ...je še v obratovanju.....
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Nisem vedel kam naj drugam napišem, za novo temo pa se mi tudi ni zdelo... V glavnem, od ponedeljka 10.8. začenja EC vlake na relaciji Milano - Zürich skozi predor Gotthard (in kmalu tudi Monte Ceneri) prevzemati novi Stadler Giruno EC250. Za začetek dva para vlakov.
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
A kdo ve zakaj je Stadler Giruno nizkopodni hitri vlak?
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Pogoj pri nakupu je bil, da lahko vstopiš na garnituro brez ovir. Tako pri 550, kot 750 mm nad višino tirnice. In to zato, ker je v Švici gibalno ovirana oseba popolnoma enakopravna zdravemu človeku in imajo pravico biti stranski udeleženec pri načrtovanju novega železniškega vozila. Zakon jim celo jasno omogoča, da morajo imeti prosti dostop na nizkopodni vlak vsake dve uri.urban120 napisal/-a:A kdo ve zakaj je Stadler Giruno nizkopodni hitri vlak?
In hvala bogu, da je tako. ICE 4 ima slabo urejen dostop invalidne osebe na vlak. Zamuda neizbežna.
In majhen popravek. Garnitura je Stadler SMILE oziroma SBB RABe 501(R=neke vrste lahki vlak pri nas, A=prvi razred, B=drugi razred, e=električni), pri SBB pa so ga krstili v Girun(o), ki je retoromanska beseda za žival kanja (ujeda).
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Še vedno mi je žal, da pri Stadlerju niso logično nadaljevali zaporedja FLIRT - KISS. Novi vlak bi se lahko enostavno imenoval Stadler Super Express, z okrajšavo SEX . Ampak očitno imajo nekateri to še vedno za tabu temo.Re 4/4 napisal/-a: In majhen popravek. Garnitura je Stadler SMILE oziroma SBB RABe 501(R=neke vrste lahki vlak pri nas, A=prvi razred, B=drugi razred, e=električni), pri SBB pa so ga krstili v Girun(o), ki je retoromanska beseda za žival kanja (ujeda).
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
Če verjamemo Wikipediji je Stadlerjevo ime vlaka SBB RAB501e o katerem govorimo logično nadaljevanje tvojega zaporedja FLIRT-KISS-----SMILE, ti pa kar naravnost k zaključku!Še vedno mi je žal, da pri Stadlerju niso logično nadaljevali zaporedja FLIRT - KISS. Novi vlak bi se lahko enostavno imenoval Stadler Super Express, z okrajšavo SEX . Ampak očitno imajo nekateri to še vedno za tabu temo.
Stadler's name for the train, 'SMILE', is short for Schneller Mehrsystemfähiger Innovativer Leichter Expresszug (English: “speedy, multi-system, innovative, lightweight express train”)
Re: Vlaki drvijo pod Alpami
V Švici odprli 15-kilometrski bazni predor Ceneri
https://www.rtvslo.si/svet/evropa/v-svi ... eri/535332
https://www.rtvslo.si/svet/evropa/v-svi ... eri/535332