Spielfeld - Strass

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Spielfeld - Strass

Odgovor Napisal/-a Signal »

Regan 664 napisal/-a:Torej se počasi tehnologija dela mejne postaje Špile seli v Tezno oz. Lipnico. Tezno ima tudi 4 tire, ki so sposobni prevzet 740 m vlake. Obe postaji očitno izpolnjujeta pogoje za dolge 740 m vlake v daljši prihodnosti. . . .
MMG, tisti štirje tiri so vključeni v ERSVN le na B strani postaje Mb_Tezno.
Na A strani pa kretniki še kar naprej hruške premetavajo. In toliko se je govorilo o posodobitvi Mb_Tezno :mrgreen:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Spielfeld - Strass

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Regan 664 napisal/-a:Torej se počasi tehnologija dela mejne postaje Špile seli v Tezno oz. Lipnico. Tezno ima tudi 4 tire, ki so sposobni prevzet 740 m vlake. Obe postaji očitno izpolnjujeta pogoje za dolge 740 m vlake v daljši prihodnosti. V Špilju sploh potem še kaj ostane? Menjava osebja pri kakšnem vlaku (potniškem)?
Kako leto-dve nazaj, sem bral zaupanja vreden vir, ki je pravil da se z odprtjem koralpske proge, postaja Špilje prekategorizira iz mednarodne v regionalno, potniški mednarodni promet pa se prestavi na relacijo Beljak-Jesenice, ker bodo ÖBB Dunaj, Gradec in Beljak pokrile z eno Raljet traso. Vsake dve uri pa bo ta RailJet šel do Salzburga. V Špilju pa ostane samo še regionalni potniški promet. Nekaj se je tudi šušljalo, da bo SŽ prevzel nekaj vlakov do Gradca. Ko bo pa ÖBB Infra šla v prenovo postaje Špilje, pa se 3 kV vrže ven (samo 15 kV cela postaja) in se mrtvi vod prestavi na mejo.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Spielfeld - Strass

Odgovor Napisal/-a cokla »

Regan 664 napisal/-a:Torej se počasi tehnologija dela mejne postaje Špile seli v Tezno oz. Lipnico. Tezno ima tudi 4 tire, ki so sposobni prevzet 740 m vlake. Obe postaji očitno izpolnjujeta pogoje za dolge 740 m vlake v daljši prihodnosti. V Špilju sploh potem še kaj ostane? Menjava osebja pri kakšnem vlaku (potniškem)?

Tako je....vse manipulacije tovornih vlakov se vršijo v Teznem in Lipnici. Lokomotive vozijo čez mejo...naše in ÖBB. Potniški promet še vedno menja lokomotive v Špilju.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Spielfeld - Strass

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Ampak, če gre vlak iz npr. Ljubljane ali iz Zagrebaza Dunaj, bi morali iti na Špilje, ker je bližje.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Spielfeld - Strass

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Signal napisal/-a: MMG, tisti štirje tiri so vključeni v ERSVN le na B strani postaje Mb_Tezno.
Na A strani pa kretniki še kar naprej hruške premetavajo. In toliko se je govorilo o posodobitvi Mb_Tezno :mrgreen:
Nekoč pride elektronika, upam, da pred 2030 :-)
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Spielfeld - Strass

Odgovor Napisal/-a andre85 »

vidkrt napisal/-a:Ampak, če gre vlak iz npr. Ljubljane ali iz Zagrebaza Dunaj, bi morali iti na Špilje, ker je bližje.
Krt daj prosim enkrat prej preberi zakaj se gre. Je RE 4/4 zgoraj lepo napisal in to ni več niti tajno ampak kruto dejstvo,da bo Špilje postala lokalna postaja.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Spielfeld - Strass

Odgovor Napisal/-a 038 »

Regan 664 napisal/-a:Torej se počasi tehnologija dela mejne postaje Špile seli v Tezno oz. Lipnico. Tezno ima tudi 4 tire, ki so sposobni prevzet 740 m vlake. Obe postaji očitno izpolnjujeta pogoje za dolge 740 m vlake v daljši prihodnosti. V Špilju sploh potem še kaj ostane? Menjava osebja pri kakšnem vlaku (potniškem)?
Trenutno ti dolžina tira 740m nič ne koristi saj je Špilje prekratko in ne bi bilo možno izvajat križanj, katera pa so potrebna zaradi izmenjave strojnega osebja pri tovornih vlakih.
V Teznem pa se močno uporabljajo tudi tiri 42-47, tudi za Žive, saj je kapaciteta tistih 4ih obnovljenih tirov premajhna.
Odgovori