ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a:
To pomeni da ima Sž-Tp licenco za prevoznika na infrastukturi öBB?
Da. SŽ Tovorni promet ima varnostno spričevalo A in B, zato lahko vozijo od leta 2014 po OeBB infrastrukturi. Začeli so na relaciji Koper-Šplije-Breclav. Danes tudi Koper-Jesenice-Hallein. V prihodnosti pa v podvojitev kilometrov.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Če smo že v Offtopicu. Jaz vem, da bi recimo prodaja SŽ ja Dbju bila strel v koleno. Kaj pa recimo,da bi se Avstrijci odločili,da hočejo SŽ in HŽ
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Meni ni jasno zakaj se sploh prodajamo. SŽ so močnejše od preostalih prevoznikov na Balkanu. Zakaj ne gremo v prevzem HŽ. Imamo več lokomotiv, znamo jezik in predpisi so skoraj identični. Ne vem zakaj mislimo, da smo tako slabi, da moramo iti pod okrilje druge organizacije. Sami smo lahko ta velika organizacija.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a dingo »

urban120 napisal/-a: Zakaj ne gremo v prevzem HŽ
In kaj bi s tem pridobil lastnik SŽ (država oz. v njenem imenu SDH)? Meni se Balkan nikoli ni zdel nevem kako perspektiven trg (koliko pa je realno železniškega tovornega prevoza po Hrvaški) in ne razumem zakaj se morajo slovenske firme orientirani samo na jug.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2559
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a:
Kolikor mi je znano je edina interopabilnosti ki trenutno poteka med Sž in öbb na mednarodnih vlakih, torej na mimari vozi njihova 1216 v dobovo in nazaj, na ostalih naša 541 v Villach in nazaj.
In na enem vlaku celo do Schwarzacha in nazaj. 414/415 vozi z Živo vse do konca svoje poti, kjer se potem združi z graškim Nightjetom.
desiro napisal/-a: Glede licence strojevodji, nekaj štajerskih strojevodji ima avstrijsko licenco,
... ki so jo baje naredili za potrebe lanskega izleta s Španko v Mürzzuschlag. Ker Avstrijcem ni bil več dovolj samo pilot na mašini, ampak so tudi od naših zahtevali njihovo licenco.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a: Glede licence strojevodji, nekaj štajerskih strojevodji ima avstrijsko licenco,
... ki so jo baje naredili za potrebe lanskega izleta s Španko v Mürzzuschlag. Ker Avstrijcem ni bil več dovolj samo pilot na mašini, ampak so tudi od naših zahtevali njihovo licenco.
Kolikor jaz vem in o čem sem namigoval, je 6 strojevodij leta 2013 v Gradcu delalo teoretični in praktični izpit za potrebe tovornega prometa in ne izleta. Ali oni vozijo do Češke ali sodelujejo z LTE čez Semmering, pa ne vem. Čez Jesenice so SLB-jevci.
urban120 napisal/-a:Meni ni jasno zakaj se sploh prodajamo. SŽ so močnejše od preostalih prevoznikov na Balkanu. Zakaj ne gremo v prevzem HŽ. Imamo več lokomotiv, znamo jezik in predpisi so skoraj identični. Ne vem zakaj mislimo, da smo tako slabi, da moramo iti pod okrilje druge organizacije. Sami smo lahko ta velika organizacija.
Zato, ker že v štartu gledaš v narobe smer. SŽ-TP imajo doma omejeno območje delovanja in, ker konkurenti prihajajo vedno bližje imajo samo eno nalogo, prevzeti obstoječi tovor nase. Nekateri določen tovor speljejo po obvoznih poteh in je za SŽ-TP edina logična poteza, da išče strateškega partnetja in svež kapital, da ohrani konkurenčnost. Konkurenčnost ohraniš z krepitvijo lastne vleke s partnerjem v tujini, širjenje le te na nove trge. HŽ Cargo pa ni v stanju, ki bi ustrezal SŽ-TP. SŽ-TP išče partnerja za krepitev obstoječih voženj v Avstrijo, Hrvaško in vstop na italijanski* trg in ne potrebujejo partnerja, ki je povsem odvisen od Reke, ki tekmuje s Koprom, od katerega pa je odvisen SŽ-TP. Poleg kapitala bi moral za HŽ v nabavo vsaj 10 dodatnih lokomotiv, kar ne pride v upoštev, ker kmalu zapadetjo krediti za 541. Je pa tako, da je z drugim tirom Koper močnejši in privlačnejši, kot Trst s Pontebbano in Koralpami....seveda ob pogoju močnih konkurentov v Kopru, ki delujejo v zaledju in imajo povezavo z velikimi terminali. PKP Cargo, ČD Cargo, RCCSi, Metrans, LTE/ADT...

*SŽ-TP že 5 let poiskuša vstopiti na italijanski trg, da bi okrepili tranzitni prevoz čez Slovenijo v Italijo. Vendar brez lastne mreže v Italiji ali partnerja pa to ni mogoče. Bila je opcija, da bi SŽ kapitalsko vstopila v enega izmed italijanskih privatnikov, pa je to propadlo.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:
desiro napisal/-a: Glede licence strojevodji, nekaj štajerskih strojevodji ima avstrijsko licenco,
... ki so jo baje naredili za potrebe lanskega izleta s Španko v Mürzzuschlag. Ker Avstrijcem ni bil več dovolj samo pilot na mašini, ampak so tudi od naših zahtevali njihovo licenco.

Ja za en k..... izlet pa sigurno niso delali licence za avstrijo....

Se strinjam da je zadnje kar sž rabi da kupi hž ki tako ali tako že na pol propada....verjetno obstajajo še samo zato ker so del državnega holdinga.... Prihodnosti na jugu pač ni.... sem na lastne oči videl ko sem šel na izlet k priajteljem ki delajo za RCC Cro, ob 12 ih se je mudilo strojni proti Sisku in Volinji kamor naj bi prišel vlak ob 15 ih...vlak je bil za Dobovo in naprej za Hodoš.... uganite kdaj so Železnice republike srbske dostavile vlak.... ja ob 21 ih zvečer... na mašini posadka okrog 6 ljudi... (2 strojevodji, popisni vlakovodja, premikač, vodja premika in preglednik..... ja saj tako res ne moreš imeti plusa...) čr bi pa podjetje začelo z kako reformo bi bili pa vsi v luftu da zakaj se ukinja delovna mesta.... #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a: Zato, ker že v štartu gledaš v narobe smer. SŽ-TP imajo doma omejeno območje delovanja in, ker konkurenti prihajajo vedno bližje imajo samo eno nalogo, prevzeti obstoječi tovor nase. Nekateri določen tovor speljejo po obvoznih poteh in je za SŽ-TP edina logična poteza, da išče strateškega partnetja in svež kapital, da ohrani konkurenčnost. Konkurenčnost ohraniš z krepitvijo lastne vleke s partnerjem v tujini, širjenje le te na nove trge. HŽ Cargo pa ni v stanju, ki bi ustrezal SŽ-TP. SŽ-TP išče partnerja za krepitev obstoječih voženj v Avstrijo, Hrvaško in vstop na italijanski* trg in ne potrebujejo partnerja, ki je povsem odvisen od Reke, ki tekmuje s Koprom, od katerega pa je odvisen SŽ-TP. Poleg kapitala bi moral za HŽ v nabavo vsaj 10 dodatnih lokomotiv, kar ne pride v upoštev, ker kmalu zapadetjo krediti za 541. Je pa tako, da je z drugim tirom Koper močnejši in privlačnejši, kot Trst s Pontebbano in Koralpami....seveda ob pogoju močnih konkurentov v Kopru, ki delujejo v zaledju in imajo povezavo z velikimi terminali. PKP Cargo, ČD Cargo, RCCSi, Metrans, LTE/ADT...

*SŽ-TP že 5 let poiskuša vstopiti na italijanski trg, da bi okrepili tranzitni prevoz čez Slovenijo v Italijo. Vendar brez lastne mreže v Italiji ali partnerja pa to ni mogoče. Bila je opcija, da bi SŽ kapitalsko vstopila v enega izmed italijanskih privatnikov, pa je to propadlo.
Se absolutno strinjam, da imajo SŽ-TP omejeno območje delovanja. Pa ravno zato. Partnerstva s OBB ali DB prinesejo le prevoze po glavnih koridorjih v oddaljene logistične centre. Prinašajo prihranke, saj ni potrebna menjava prevoznikov, širjenje trga pa ne.
Širjenje na jug pa omogoča širjenje osnovne mreže bodisi skozi odkup državnih prevoznikov ali prevzem trga.
Ves promet iz Hrvaške, ki ne gre na Madžarsko, gre skozi Slovenijo. Ta tovor bi bilo smiselno prevzeti in potem, tudi s boljšimi partnerstvi prepeljeti na sever kjer možnosti za dominanco nimamo. Mislim, da ima SŽ-TP tukaj priložnost, da postane velik logist, ki presega svoje meje.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Pa morda še to. V kolikor OBB ali DB prevzameta HŽ. Se lahko glede na velikost in dejtvo sta iz Hrvaške na sever le 2 koridorja odločijo, da Sloveniji preprosto samo prevozijo. Medtem ko bi SŽ-TP s partnertvi na severu in širitvijo mreže na jugu te prevoze opravljal sam.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

jž 363 napisal/-a:
maxima napisal/-a:Vectrone kupujejo ali kake rabljene? Bodo prišli tudi do Slovenije kdaj?
Po nekaterih prejšnjih govoricah, planirane so predvsem za severne relacije, proti Madžarski in Slovaški. Zato so izbrali večsistemsko varianto - čeprav je Srbija popolnoma okrožena z 25Kv železnicami.
Neuradno za smeri: Bolgarija, Srbija, Hrvaška, Madžarska, Slovenija, Avstrija...Če bodo prišli kdaj v Slovenijo, bo pa odvisno od njih.

@Urban120, še enkrat preberi ko sem napisal, zakaj ne HŽ Cargo.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a mkx »

Re 4/4 napisal/-a: Neuradno za smeri: Bolgarija, Srbija, ...

Jim od srca privoščim remont in elektrifikacijo proge Niš-Dimitrovgrad. Preden bodo Vectroni "rashodovani" :?
LP, Metod
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 418
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a urban120 »

Re 4/4 napisal/-a: @Urban120, še enkrat preberi ko sem napisal, zakaj ne HŽ Cargo.
Da ne bo pomote. Zelo cenim tvoj dolg in razdelan odgovor. Čeprav mogoče nadaljujem pisanje v svoji smeri.
Kljub temu ostajam pri svojem. Trg na jugu je šibak in se ponuja za prevzem. Medtem, ko se nas severni prevozniki želijo podrediti.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

urban120 napisal/-a:.
Kljub temu ostajam pri svojem. Trg na jugu je šibak in se ponuja za prevzem. Medtem, ko se nas severni prevozniki želijo podrediti.
Trg na jugu sploh ni šibak. Osem prevoznikov na Hrvaškem in štirje v Srbiji.
Te zgodbice o podrejanju s severa, že davno več ne pijejo vode. Sploh pa ne na prostem trgu tovornega prometa. Če severnjak, zahodnjak, vzhodnjak vidi omejitve, bo tovor preusmeril. In kar nekaj tovora so že preusmerili, zaradi slabe infrastrukture na Štajerskem.

Zaradi mene pa lahko še naprej vztrajaš, ampak veliko stvari si povsem narobe implementiraš. Npr. Imamo več lokomotiv, kot na Hrvaškem. Šefi na SŽ pa v poročilih trdijo da jim močno primankuje ustreznih lokomotiv.
Pa prosim ne več omenjati DB in ÖBB, da bodo kogarkoli kupili, ker je resnica daleč od tega.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a andre85 »

DB še sam sebe ne dobi v red ne,da bi koga kupili. Pri nas v Münchenu pa je na DB tako ali tako kaos
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Benny »

UMESTO PREKO MAĐARSKE, TRANSPORT AUTOMOBILA IZ RUMUNIJE ZA ITALIJU, PREUSMEREN NA SRBIJU

Visok kvalitet usluge, cene, moderna organizacija i bezbednost koju svojim komitentima pruža „Srbija Kargo“ a.d. opredelila je kompaniju GEFCO, evropskog lidera u autologistici da transport automobila preusmeri na tranzitni pravac preko Srbije, umesto dosadašnjeg konkurentnog pravca preko Mađarske. Vozovi će prevoziti automobile marke Ford i Dacia iz fabrika lociranih u Rumuniji, pa do Venecije u Italiji.
Novi projekat ove dve kompanije, započeo je 23. januara 2019. godine, kada je uspešno otpremljen prvi probni voz, preko graničnog prelaza Vršac, pa sve do Šida, granice sa Hrvatskom.

Za 2019. godinu predviđeno je saobraćanje 144 autovoza, ili transport 34.272 automobila marke Ford, a u završnoj fazi je ugovaranje i 421 autovoza, koji će prevesti oko 100.000 automobila marke Dacia Renault. U narednom periodu možemo očekivati povećan obim transporta robe, kao i nove vozove i na železničkom Koridoru 11.
http://srbcargo.rs/sr/umesto-preko-madj ... na-srbiju/
Odgovori