ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Benny, če me spomin ne vara so včasih (pred desteletji) tudi na SŽ pobirali na podoben nain, vsaj dele tirnic in pragov in nalagali na vagone. o je še bilo v tuistih časih, ko so položili tračnice ob tiru in po njem prevažali nekakšno dvigalo. Danes pa tipično vidiim, da pragove pobirajo z bagri, tirnice pa posebej na tiste vagone za prevoz tirnic....
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 808
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Ljubitelj napisal/-a: ko so položili tračnice ob tiru in po njem prevažali nekakšno dvigalo.
A ni to dvigalo za polaganje novih tracnic?
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ljubitelj napisal/-a:
ko so položili tračnice ob tiru in po njem prevažali nekakšno dvigalo.

A ni to dvigalo za polaganje novih tracnic?
Možno, že dolgo nisem videl mehaniziranega načina dela na SŽ....
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Anzee napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a: ko so položili tračnice ob tiru in po njem prevažali nekakšno dvigalo.
A ni to dvigalo za polaganje novih tracnic?
https://youtu.be/2Pf-gJNXwDo
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

jaz osebno vidim raje kaj takega

https://www.youtube.com/watch?v=iNGz-TGVPDQ
ali celo nekaj takega, prisotnega celo pri naših južnih sosedih
https://www.youtube.com/watch?v=O6oLEQbuuI0
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Benny »

Ljubitelj napisal/-a:jaz osebno vidim raje kaj takega

https://www.youtube.com/watch?v=iNGz-TGVPDQ
ali celo nekaj takega, prisotnega celo pri naših južnih sosedih
https://www.youtube.com/watch?v=O6oLEQbuuI0
Pri razpisih na Hrvaškem, najnižja cena ni glavni pogoj za pridobitev posla! Zato se tam prijavljajo tudi dražja specializirana gradbena podjetja ali pa si lahko gradbeno podjetje ki zmaga na razpisu privošči najem takšne mahanizacije oz. podizvajalce. Res je tudi da je na Hrvaškem domač gradbeni sektor v totalni banani, zato toliko tujih gradbincev tam. Pri nas so če se ne motim pred več kot petnajstimi leti s podobno mehanizacijo obnavljali odsek Tezno-Polskava, ampak takrat smo še imeli staro, po mojem tudi veliko boljšo zakonodajo javnega naročanja.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ni težko izbrati dražjo ponudbo, če lahko počrpaš iz EU skladov 85 % sredstev. :roll:

Bo pa zanimivo, ali bo sodba višjega sodišča, katera bi šla vprid ravno Swietelskyju, poskrbela da bodo ostali brez EU sredstev. Najbolj zanimivo pa je, da o tem vsi molčijo o tem. V nobenem mediju niti besede.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ni težko izbrati dražjo ponudbo, če lahko počrpaš iz EU skladov 85 % sredstev. :roll:

Bo pa zanimivo, ali bo sodba višjega sodišča, katera bi šla vprid ravno Swietelskyju, poskrbela da bodo ostali brez EU sredstev. Najbolj zanimivo pa je, da o tem vsi molčijo o tem. V nobenem mediju niti besede.
Prdvsem bi dodal, da najcenejša ponudba (za gradbena dela) ni nujno najugodnejša. Pri nas se flika počasi, s primernim vlakom za remont se pa dnevno, oziroma preko noči, ali v enem ciklu, obnoviti 1 km proge, seveda odvisno od tehnologije. In to ni samo zamenjava tirnic, tudi tamponska plast se utrjuje in možni so odmiki od stare trase (ne bom šel gledat točnih specifikacij). Motnje v prometu pa tudi stanejo, verjetno se vsi strinjate.
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Ta varijanta z tem strojem (all in one ) se na odseku Celje - Zidani most ,ne bi obnesla ker je za obnoviti ogromno premostitvenih objektov in škarp,to pa terja svoj čas.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ta varijanta z tem strojem (all in one ) se na odseku Celje - Zidani most ,ne bi obnesla ker je za obnoviti ogromno premostitvenih objektov in škarp,to pa terja svoj čas.
Podobne fore sem slišal že pred mnogimi leti (Pragersko-Rače). Se mi zdi da smo mi ena enkratna dežela, kjer imamo obilico premostitvenih objektov in škarp. pa ste zaboga že buili kdaj v tujini?
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a SIMY »

Koliko zdaj gledam ta remont med CE in Zm,se v Laškem dela novi podvoz,obnavljajo prepusti podvozi in to tako da se celega odkoplje .zafršola ,ojača in zalije z betonom.Poanta z strojem je pa v hitrosti ,torej kaj si pridobil če se mora beton sušiti,se pravi bi stroj pred prepustom moral čakati da se beton posuši pol bi lahko naredil 100 m in spet čakanje,razen če zaposliš za vsaki prepust 5 ljudi,da to naredijo že v naprej.Ne vem no jaz vidim prednost tega stroja tam kjer so idealn pogoji,to je isto kot graditi avtocesto v istri kje je trdi teren ali pa trojane,razlika je očitna.V tujini pa še nisem bil,mi tu nič ne manjka.
Zadnjič spremenil SIMY, dne 09.03.2019, 17:22, skupaj popravljeno 1 krat.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne vem no jaz vidim prednost tega stroja tam kjer so idealn pogoji,to je isto kot graditi avtocesto v istri kje je trdi teren ali pa trojane,razlika je očitna.V tujini pa še nisem bil,mi tu nič ne manjka.
Določena dela se da narediti predhodno, prepusti se lahko uredijo kadarkoli med prometom z minimalno zaporo, etc... Poanta je v tem, da se vsepovsod v okolici dela hitro (hitrost je denar). idi pogledat v Avstrijo, Nemčijo, celo Hrvaško kako se to dela. Ampak mi imamo tako specifične pogoje, še na progi Pragersko-Rače so bili tako specifični pogoji, da se stroj menda ni obnesel. Pomilsite, na trasi je bilo nekaj peepustov.... Kot da je naša okolica puščava! In potem človek gleda, kako se paca obnova proti Kopru, seveda ob zapori proge. In roko na srce en spodoben vlak bi se sploh ne splačal za takšno flikarijo.... Bi dober stroj, recimo http://www.eurailpool.com/?/en/maschinen/pm-1000-urm, zamenjal tampon in zgornji ustroj v tempu 120 m/h (~480 ur zapor) na celi trasi do Divače. Ne sme se pozabit, po končanem ciklu je proga bolj ali manj normalno prevozna.

PS.: me je malce zaneslo, na progi je nekja prepustov in kakšen oporni zid...
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a miha30 »

igor72 napisal/-a:
https://youtu.be/2Pf-gJNXwDo
Kako sta pa fiksirani tračnici, po katerih se vozi dvigalo?
Benny
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 264
Pridružen: 28.05.2018, 13:27

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a Benny »

preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: ŽELEZNICE SRBIJE - ŽS

Odgovor Napisal/-a preglednik »

miha30 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
https://youtu.be/2Pf-gJNXwDo
Kako sta pa fiksirani tračnici, po katerih se vozi dvigalo?
Nič, samo malo zasuti z gramozom!
preglednik
Odgovori