Koralmbahn

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Z novim voznim redom bodo že vozili po 14 km dolgem odsku nove proge.
http://steiermark.orf.at/stories/485288/
Danes Kitajci z hitrostjo, Avstrijci z odsekom nove glavne proge... mi pa nič! :( :( :(
Uporabniški avatar
gino
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 39
Pridružen: 10.11.2008, 11:52
Kraj: Koper

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a gino »

Zanimive slike, kdaj pri nas.....................................................
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... stcount=96
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a Tono »

17.12.2010 je novo odprti odsek dobil glede obratovanja pozitivno mnenje tudi od foruma vlaki.info :mrgreen:

Povezava na video

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a 038 »

andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Sveža in dobra reportaža
https://youtu.be/6qtq3SnAqEs
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a trocken »

Skozi predor je v teh dneh zapeljal prvi vlak. Redni promet pa naj bi potekal šele konec leta 2025. Se vidi, da nimajo super Alenke, da bi jim pokazala, kako se dela hitreje! :D
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a andre85 »

jaka.bc
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 46
Pridružen: 20.07.2023, 8:35

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a jaka.bc »

Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ampak te lokomotive so pa res univerzalne. 900 Ton iz Kopra gor, če pa je ravno treba še hitri vlak z 250 km/h (ne ravno iz Kopra gor).
preglednik
jaka.bc
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 46
Pridružen: 20.07.2023, 8:35

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a jaka.bc »

Ja, se strinjam. Nemci vedo, kako je treba kaj narediti.
Na popolni ravnini lahko taurus pospeši 1700t vlak do hitrosti 230kmh!
Tisti, ki pravijo, da je nemogoče, naj se umaknejo tistim, ki delajo, kar je nemogoče.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Vse to so že znale lokomotive, ki so starejše od Taurusa. Re 460/465, BB 26000 Sybic, BB 36000 Astrid. Italijanom pa je s 402a spodletelo.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a preglednik »

V čem jim je spodletelo, mar ne delajo vse digitalke po istem principu - regulacija frekvence motorjev glede na obremenitev oz. želje strojevodje?
preglednik
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Odgovor je povsem preprost. Elektronika in motor morata biti kot partnerja na poroki, najboljše je, če je isti proizvajalec. Če ni, so pa triki. Žal pa sta pri tej lokomotivi ko pes in mačka.
Kako pa. je prišlo do tega? Italijani so potrebovali pretvornik za večsistemsko lokomotivo, ker ga niso imeli in bi razvoj trajal predolgo, so ga kupili na trgu pri Siemensu. Tu pa je nastal problem. 402 ima Anslado vlečne motorje, pretvornik pa je prevzet iz španske serije 252. Motorji tako niso prilagojeni, oziroma jih niso mogli prilagoditi na parametre pretvornika, s katerimi krmiliš motor zato pretvornik ne more "brzdati" motorjev. Iz tega je sledil ta problem, ki jo imajo lokomotive 402 in 403, da je zdrsovanje prevelika težava,. Drugi problem je, da podstavni vozički tako ne morejo oziroma niso primerni za velike obremenitve tovornih vlakov. Vozile so jih samo prvo leto delovanja in so jih kaj hitro umaknili. Ustreznost hlajenja pretovrnika je naslednji problem. Pretovrnik bi moral v normalnih vremenskih pogojih lokomotivo pognati do 200 km/h brez problema, no tu se lahko pregreje že pri polurnem tempu, kljub temu da je lokomotiva bele barve. EDZ tudi nima ventilatorja, zato je praktično neuporabna. Telekomanda med dvema lokomotivama tudi ni zanesljiva, pa še kaj. Tiste lokomotive, ki so samo za 3 kV in imajo italijanski pretvornik, velikih problemov s tem nimajo.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Zanimivo!
Zaradi tvojih poznavalskih odgovorov ta forum še nekako živi.
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Koralmbahn

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Na popolni ravnini lahko taurus pospeši 1700t vlak do hitrosti 230kmh!"
Samo eno naivno ljubiteljsko vprašanje.

Kateri vlak teže 1.700 ton pa lahko pelje 230 km/h? Tovorni definitivno ne, potniških lokomotivskih vlakov zmožnih 230 km/h pa ni ravno dosti, en po ljubiteljskem mnenju neuspešen projekt RJ tehta 300 ton s 7 vagoni dolžine 205 m. Torej je potrebno združiti enih 5 garnitur pa še kaj, da se dobi 1.700 ton. Toda to je dolgo z lokomotivo preko 1000 m, več kot je standardna dolžina vlakov.
Sicer je pa posešek tako težkega vlaka pri 6,4 MW silno majhen. Pri 100 km/h pospešuje samo okoli 0,135 m/s^2, ali v sekundi pridobi 0,5 km/h. Lahko sam zračunaš, če je avstrijska hitra profa Dunaj-Salzburg dovolj dolga za takšen podvig.
Niso zaman moči hitrih vlakov kot je TGV Duplex okoli 9 MW za garnituro teže 380 ton, saj so potrebni kar precejšni pospeški pri visokih hitrostih. Tako izpade, da je ta primerjava bolj za lase privlečena in brez vsakega pomena.
Odgovori