Koralmbahn
Koralmbahn
Nekaj fotografij novo nastajajoče proge med Gradcem in Klagenfurtom.
Vse fotografije so nastale ob avtocesti Graz-Spielfeld.
Čeprav bi moral ta odsek biti že končan, dela potekajo s polno paro.
Vse fotografije so nastale ob avtocesti Graz-Spielfeld.
Čeprav bi moral ta odsek biti že končan, dela potekajo s polno paro.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Koralmbahn
...no, takole se danes gradi...
.......V. panevropski koridor...... ...ki bo čez nekaj let tudi del X.-ga panevropskega koridorja .. .....
.......V. panevropski koridor...... ...ki bo čez nekaj let tudi del X.-ga panevropskega koridorja .. .....
Re: Koralmbahn
Poglejmo še malo naokoli.
Smer Graz
Smer Klagenfurt
Signali so že postavljeni
Smer Graz
Smer Klagenfurt
Signali so že postavljeni
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Koralmbahn
Vse mora biti "gerade"
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: Koralmbahn
Tukaj in na podobnih trasah po evropi bi si morali naši vodilni vzeti vzgled... če lahko za avtoceste preluknajo ter premostijo Trojane in podobne kraje,zakaj še nebi mogli za železnico!?... investicija bi bila seveda velika... vendar prej začneš, prej se poplača...
L.P.
Benjamin
Benjamin
Re: Koralmbahn
Tole pa izgleda, kot da bo proga za visoke hitrosti - LZB (do 200 km/h ali več).
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Koralmbahn
Nič ne pomaga. V infrastrukturnih projektih smo in bomo 30-50 let za Evropo. Ko so zunaj gradili avtoceste smo se mi še cjazili po ne vem katerih ridah, zdaj, ko mi gradimo avtoceste pa nas ograjujejo s hitrimi železnicami. Bog ve, kaj bo še sledilo?
preglednik
Re: Koralmbahn
Pa še res je... Pri nas vodilni gledajo samo na to da bodo čim več denarja za sebe potegnili. O korupciji da se ne menimo...
L.P.
Benjamin
Benjamin
Re: Koralmbahn
Malce za Maria, Grikosa in ostale iz tega foha
Če prav vidim, je tukaj podlaga asfaltna, na katero nasipavajo gramoz? Kako je z bočno stabilnostjo pri takih progah, odvodnjavanjem? Na nemških hitrih progah (verjetno še kje drugje lih tako) se vidi tudi široke betonske pragove in praktično nobene podlage pod njimi - zakaj Avstrijci niso šli v tak način pa so vseeno uporabili gramoz in "klasične" betonske pragove?
Hipotetično vprašanje: bi se tak način gradnje (Avstrijski) lahko uporabil recimo tudi na sedanji progi Litija-Zidani most?
Čemu so one luknje med pragovi pri predoru (tale slika: http://www.shrani.si/f/3B/qV/25xc3O7t/122010-369.jpg), mogoče zaradi odvodnjavanja?
Se opravičujem zaradi firbcanja pa vendar...?
Če prav vidim, je tukaj podlaga asfaltna, na katero nasipavajo gramoz? Kako je z bočno stabilnostjo pri takih progah, odvodnjavanjem? Na nemških hitrih progah (verjetno še kje drugje lih tako) se vidi tudi široke betonske pragove in praktično nobene podlage pod njimi - zakaj Avstrijci niso šli v tak način pa so vseeno uporabili gramoz in "klasične" betonske pragove?
Hipotetično vprašanje: bi se tak način gradnje (Avstrijski) lahko uporabil recimo tudi na sedanji progi Litija-Zidani most?
Čemu so one luknje med pragovi pri predoru (tale slika: http://www.shrani.si/f/3B/qV/25xc3O7t/122010-369.jpg), mogoče zaradi odvodnjavanja?
Se opravičujem zaradi firbcanja pa vendar...?
Goran
Re: Koralmbahn
To naj bi bil del VI. panevropskega koridorja, ki sicer poteka od Baltika do Dunaja, le da Avstrija (s podpisi ministrov Poljske, Češke, Slovaške in Italije) predlaga, da se podaljša do Furlanijeholding napisal/-a:...no, takole se danes gradi...
.......V. panevropski koridor...... ...ki bo čez nekaj let tudi del X.-ga panevropskega koridorja .. .....
Re: Koralmbahn
...teoretično je že tako... ...praktičnost te naložbe se bo pa pokazala, ko bo zadeva zlaufala....
...tovor V. koridorja bo namesto po slovenskih "vukojebinah" z Vmax 70 km/h švignil mimo po "AutobahnBahnu" via Kaernten na Madžarsko in naprej..... ...
...za X. koridor pa bo Švaba ugotovil (in kasneje tudi udejanil) sledeče: od Spielfelda (Špilja) do Zagreba je "naglih" (gerade aus) precej bližje in enostavneje narediti "AutobahnBahn" v stilu Koralmbahna, kot pa od Villacha (Beljaka) skozi Karavanke, preko Ljubljane do Dobove... ...
...tovor V. koridorja bo namesto po slovenskih "vukojebinah" z Vmax 70 km/h švignil mimo po "AutobahnBahnu" via Kaernten na Madžarsko in naprej..... ...
...za X. koridor pa bo Švaba ugotovil (in kasneje tudi udejanil) sledeče: od Spielfelda (Špilja) do Zagreba je "naglih" (gerade aus) precej bližje in enostavneje narediti "AutobahnBahn" v stilu Koralmbahna, kot pa od Villacha (Beljaka) skozi Karavanke, preko Ljubljane do Dobove... ...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Koralmbahn
in Hrvati bodo po južni strani zlobirali autobahnbahn in povezali Reko z Madžarsko. Pa bomo imeli mir!
preglednik
-
- Poznavalec
- Prispevkov: 11
- Pridružen: 27.08.2006, 17:25
Re: Koralmbahn
Potem pa bomo lahko naše proge v miru uporabljali za vožnje muzejskih vlakov in obujanje nostalgičnih spominov... Mogoče bo celo kakšen hlapon prišel iz presvitlega Dunaja do Ljubljane ob 200 letnici dograditve proge Dunaj-Trst...preglednik napisal/-a:in Hrvati bodo po južni strani zlobirali autobahnbahn in povezali Reko z Madžarsko. Pa bomo imeli mir!
Aleluja...
Re: Koralmbahn
Na spletni strani ÖBB infrastruktur, si lahko ogledate video o gradnji nove proge.
Video koralmbahn http://www.oebb.at/infrastruktur/de/Pro ... /index.jsp
Video koralmbahn http://www.oebb.at/infrastruktur/de/Pro ... /index.jsp