SNCF

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a andre85 »

preglednik napisal/-a:Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?
Da ob predpostavki,da imaš ceno,ki je ekonomsko vzdržna, dobro zasedenost in,da ne stojiš pri vsaki lipi. Zraven tega pa obvezno čimmanj parazitov v upravi ( ta del število parazitov je finančno ubil DB)
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

andre85 napisal/-a:
preglednik napisal/-a:Torej je prevoz potnikov po železnici lahko tudi dobičkonosen?
Da ob predpostavki,da imaš ceno,ki je ekonomsko vzdržna, dobro zasedenost in,da ne stojiš pri vsaki lipi. Zraven tega pa obvezno čimmanj parazitov v upravi ( ta del število parazitov je finančno ubil DB)
Točno tako. Sveto pravilo na železnici :!: Ampak Francozi @preglednik niso ravno za zgled...Nedolgo nazaj sem videl članek, ki je bil nekako v tem stilu. TGV zdravstveno poročilo se je izboljšalo. Če pa se ne bo nič spremenilo, pa gre v bankrot. Resno, brez reforme bi ta blagovna znamka šla v bankrot, no kar cel SNCF, ker....so Francozi na pol yugo socialisti. SNCF mora žonglirati med vzdržno ceno vozovnic, ki bi ji prinašala dobiček, ta mora biti dovolj nizka, da privabi potnike (kar so storili)....ampak, ker nič ni popolno, SNCFu je padla marža, ker na eni strani upravljalec infrastrukture redno zvišuje ceno uporabnine (saj do reforme njegov dolg ni bil državni, zato ga država ni rabila kriti), na drugi strani pa še preko države (na skrivaj, čeprav je na papirju ok. Tako kot Italijani, ki so vzeli Hitachi Dizel-električne garniture, Stadler pa dobil figo v drugem krogu, čeprav je imel največ točk v prvem krogu) mora kupovati od Alstoma, zato, da je v tovarni socialni mir in ni luknje v naročilih. In sedaj, kaj narediti? Kar se naroča, se tudi plača. Zraven še dodaš, da je plan pri Francozih slab in pride na trg vozni park, ki ni bil narejen za to, kar so si zamislili...Npr MI2N je industrijski odpadek, slabo oblikovan...in sedaj se ga bodo znebili iz regije, čeprav je bil drago plačan...ali pa BB 26000. Koval so jo v zvezde in v praksi bi morala vleči potniške 200 km/h, ponoči pa tovorne vlake. Pa se to ni zgodilo, ker so problematične, neekonomične in jih izločajo, del pa samo v rezervi. Letos je že šlo 8 lokomotiv iz prometa z letnico 95, Čeprav je življenska doba vsaj 30 let. Pa še strojevodje je potrebno učiti reševanja skozi okno, kar morajo tudi praktično pokazati. Povod pa je bila ena izmed nesreč, kjer se vrat ni dalo odpreti. No zadnje lokomotive, ki so prišle na trg leta 1998, so imele že urejeno, da se jih je dalo odpret, kasneje so predelali vse in dodali klimatsko napravo, ki pa je stala precej...V glavnem njihove železnice so za pogledat, ampak tisti del od zadaj pa...mais cela semble bien trop compliqué à comprendre pour certains contributeurs du forum... :wink:

Pa še ena zanimivost okoli SNCF. "Male" proge, ki imajo manj kot 30 vlakov na dan, predstavlja 32 % vsega omrežja v km in tam vozi le 9 % vlakov in 2 % potnikov. "Velike" proge pa predstavljajo 27 % km omrežja, vendar imajo 80 % vlakov. Če regije ne bodo vzele v svoje roke, bo v naslednjih treh letih ukinjenih 500 km prog, ampak, če vzameš SNCF ni poceni, ker tudi tam sindikati znajo špilajo socializem...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ferbruar je za Francoze, predvsem pa za SNCF, mesec zgodovine, nostalgije in žalosti.
Pri starosti 42 let, sta se upokojila Patrick in Sophie. Govora je o prvih dveh TGV-jih, ki so jih Francozi postavili na tire. TGV 01 in TGV 02. Za potrebe tega dogodka, so se Francozi odločili, da obudijo legendarno oranžno barvo. In tako je sedaj Patrick "preoblečen" v vse barve, ki jih je moč videti na TGV-jih. Seveda izstopa oranžna barva na krmilnem členu. Poleg tega so Patricka še "preoblekli" v barve atlantske modre in sedanje carmillon barve.

Povezava na video

11, 12, 17 in 25 februarja bo Patrick obiskal vse tehnične centre SNCF, Njegova (pred)zadnja vožnja bo v center Le Landy.

Patrick je skupaj s Sophie ugledal luč sveta leta 1978 iz tovarne Alstom Belfort. Prvi dve leti sta bila na preiskusu med Strasbourgom in Colmarjem. Na testrianjih je bila dosežena hitrost 260 km/h. Vlak je prelomen tudi v tem, saj so Francozi s tem dokončno opustili razvoj turbo vlaka iz leta 1972. Prototip tega je mogoče videti v Belfortu. TGV 01 je v rednem prometu od leta 1980 naprej, prevozil 13.478.014 kilometrov, kot blagovna znamka "sud-est". Razdalja ustreza vožnji 335 krat okoli ekvatorja ali 35 kratna razdalja med zemljo in luno. Prelomen trenutek komercialne uporabe je doživel leta 1981, ko so Francozi odpli LGV progo sud-est, ki je čas potovanja med Parizom in Lyonom skrajšala, za še danes impresivnih 2 uri 40 minut. 26. februarja leta 1981, je številka 16 podrla rekord v potovanju na železnici, s hitrostjo 380 km/h, ki ga Francozi z manjšim goljufanjem (napetost zvišali na 30 kV, nestandardni TGV), podrli leta 2007 na impresivnih 574,8 km/h. Tudi Le Post TGV je "krvni" sorodnik TGV 01, z prilagojenimi vzmetmi, ki pa je žal klavrno končal kariero. Ostali "krvni" sorodniki Patricka se umikajo naslednikom že od leta 2010. Zadnji se bo umaknil predvidoma leta 2028. Videti jih je še mogoče v regiji Hauts-de-France.

Un adieu, un au revoir, Patrick!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

https://www.railwaygazette.com/freight/ ... 43.article

Evo, pa je uradno potrjeno. Astride BB 36000 pride tudi v Koper!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Re 4/4 napisal/-a:Po napovedi, da bo Trenitalia začela voziti po LGV progah v Franciji (mmg Freccia 1000 s številko 25 je že v Franciji) in Flixtrainu, ki bi vozil po konvecionalnih progah, je svojo navzočnost napovedal še španski Renfee....

https://www.railjournal.com/regions/eur ... hs-market/

....vendar mu SNCF ne bo ostal dolžan, saj se zelo zanima za vstop na španski trg in prevzeti eno izmed ponudb, ki jih pripravlja španski upravljalec prog za visoke hitrosti. V ta namen, so že ustanovili špansko podružnico.

Ponudbe oziroma paketi v Španiji (ki bodo odvisni od geografske lege) pa so naslednji:
Paket A: obstoječi paket, ki ga ima Renfee
Paket B: 1/3 paketa A
Paket C: nizkocenovna ponudba.

Če se to razdeli v geografsko lego:
Območje 1: Zaragosa, Barcelona, Francija:
A: 48 parov vlakov (trije vlaki na uro)
B: 16 parov vlakov (en vlak na uro)
C: 5 parov vlakov

Območje 2: Albacete, Valencia, Alicante
A: 32 parov
B: 16 parov
C: 4 pari

Območje 3: Toledo, Sevilla, Malaga
A: 48 parov
B: 16 parov
C: 4 pari

Potrebno je poudariti, da so to minimalne številke. Ponudbe, ki bodo izbrane bodo začele veljati z decembrom 2020 in bodo veljale 10 let, z možnostjo podaljšanja za 10 let, v kolikor se gre tudi v naložbo v ustrezni vozni park.
Pa dajmo tole zgodbo zaključiti, saj je sedaj že vse znano.

Za začetek SNCF. Ta bo v Španiji deloval z družbo Rielsfera in je dobil 100 % paket C. V Španiji bo imel na voljo 9 ali 10 TGV Euroduplex. Začetek se predvideva že z decembrom 2020. Datum pa je po špekulacijah ogrožen, saj TGV garnitura še ni začela testov, čeprav je že v Španiji.
Trenitalia je (logično) kupila še 23 garintur Zefiro, ki jih poznamo, kot Frecciarossa 1000 oz. ETR 400. Začetki voženj bodo s podjetjem ILSA. Ampak kot poznamo Italijane, so si začetek voženj postavili v leto 2022, ki pa je tudi ogrožen. Imeli pa bodo 32 povezav na relacijo Madrid - Barcelona, 8 Madrid - Valencia, 7 na relaciji Madrid – Malaga, enako Madrid – Sevillia in štiri na relaciji Madrid – Alicante. Poleg tega pa še dve dnevni povezavi med Milanom in Parizom, za katerega imajo pripravljene 5 garnitur ETR 400, dve pa sta trenutno na dinamičnih testiranjih v Franciji.
Renfe oz. AVE je dobil 86 % paketa A, kar pomeni 20 % povečanje, kar bo pokril z 20 novimi Talgo garniurami Los Avriles in še z reoblikovanjem 19 "hotelskih vlakov". Začetek z letom 2021.

In še razlog obiska BB 36000 na Hodošu. Osnovni preiskus testiranja lokomotive na 3 kV.
Zadnjič spremenil Re 4/4, dne 11.08.2020, 12:29, skupaj popravljeno 1 krat.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Re 4/4 napisal/-a: Renfe oz. AVE je dobil 86 % paketa A, kar pomeni 20 % povečanje, kar bo pokril z 20 novimi Talgo garniurami Los Avriles in še z reoblikovanjem 19 "hotelskih vlakov". .
Sramota 2x!

- Avril na evropske tire prinaša kitajsko-japonsko katastrofo s po 5 sedeži v vrsti (3+2 razpored)
- Če Španci res ne rabijo nočnih Talgov, naj jih prodajo na sever. ÖBB in Skandinavci bi jih bili zelo veseli. Ne pa da se v času pomanjkanja spalnikov predeluje spalne v dnevne vlake.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

...in odplesala je v slovo....

Namreč, govora je o lokomotivi BB 25500, ki so jo poimenovali Danseuse (zaradi nemirne vožnje je dobila vzdevek plesalka). Z decembrom lansko leto, so Francozi pospremili v pokoj naslednjo generacijo lokomotiv. Govora je o zelo pomembi BB Alsthom generaciji lokomotiv, katere del je bila tudi BB 25500. Skupaj z svojimi DC in AC "bratranci" BB 8500, BB 16500, BB 17000 so tvorili pomembno družino francoskih železnic, ki jih lahko postavimo ob bok še aktivni legendi Nez Casse (Brižita). Te dvosistemske lokomotive BB 25500 so bile zelo vsestranske lokomotive, ki so dosegale hitrost do 150 km/h, s katero jo jih uvrščali na vlake TER in Corail, ter zaradi dvojnega predstavnega razmerja (T/P - 90/150 km/h) tudi na tovorne vlake. Vendar so jih z leti zaradi nemirne vožnje začeli uvrščati samo še na krajše razdalje. Lokomotiva je bila znana tudi po tem, da je razbila mejo, ki sta jo povzročala različna napajalna sistema (1,5 kV in 25 kV), ob katerem ni bilo več potrebe po dveh različnih serijah lokomotiv za vsak napetostni sistem. Iz tovornega prometa so jih izločili zaradi starosti in prihoda Prim BB 27000 že 15 let nazaj, prav tako pa so se tudi na potniških vlakih, hitro začele umikati drugim mlajšim vozilom, odvisno od regije, ki so jih zakupile. Večinoma jih je nadomestila Coradia Polyvalent, Bombardierjev AGC ali pa BB 22000. Deset lokomotiv so Francozi prodali Romunom, od katerih jih trenutno vozi po nepreverjenih podatkih še osem. Dve sta zgoreli. V Franciji pa so ohranjene tri lokomotive.
Še nekaj podatkov o njej:
Imela je dva mono motorja, po eden na podstavni voziček
75 ton
1305 kW na motor
930 A na motor pri 1,5 kV


Naslednji seriji v vrsti za odpis pa čakata naslednji legendi, Nez Casse in BB 26000 Sybic. Ta zadnja omenjena, bo po trenutnih načrtih izločena do leta 2024, saj se na njej ne bo izvajala t.i. Operation Mi-Vie, kjer se izvede popolna prenova lokomotive, ko ta doseže kilometrino. Težavo za Sybica predstavlja tudi upad prometa pri FRET, stroga razdelitev voznega parka, ter konstrukcijske težave. Izločitev Nez Casseja pa bo odvisna od regij, ki si lastijo lokomotivo na TER vlakih, saj se na SNCF pojavlja vedno redkeje.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Bi moral iz arhiva povleči kakšno od revij Chemins de Fer iz 80. let, moj stric je bil naročen nanje celi dve leti. Kar precej je notri slik teh mašin, ki so v parih vlekle tudi pomembne mednarodne vlake, npr. na relaciji Dijon - Vallorbe (meja s Švico), kjer vlak vmes prečka tudi mejo med napajalnima sistemoma Francije. Predvsem zato, ker niso imeli dovolj "dvosistemskih Brižit" BB 22200.
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

Pozdravljeni,

imel bi eno vprašanje za poznavalce;
Poslušal sem par posnetkov s francosko CC 6500 in opazil da se pri speljevanju (pa še bolj med vožnjo) v bistvu ne oglaša podobno Brižitkam, razen ob delovanju kompresorjev. Francoska recimo nima tistega bolj izraženega „zalaufa, oz. težkega brunda“ ob speljevanju. Čeprav vem da CC 6500 in 363 nista narejeni za isti sistem, nimajo podobne tehnične karakteristike, me vendar mika. V čem je dejsto zvočno drugačnega delovanja dveh variant – v vlečnih motorjih recimo?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a desiro »

jž 363 napisal/-a: 27.04.2021, 21:13 Pozdravljeni,

imel bi eno vprašanje za poznavalce;
Poslušal sem par posnetkov s francosko CC 6500 in opazil da se pri speljevanju (pa še bolj med vožnjo) v bistvu ne oglaša podobno Brižitkam, razen ob delovanju kompresorjev. Francoska recimo nima tistega bolj izraženega „zalaufa, oz. težkega brunda“ ob speljevanju. Čeprav vem da CC 6500 in 363 nista narejeni za isti sistem, nimajo podobne tehnične karakteristike, me vendar mika. V čem je dejsto zvočno drugačnega delovanja dveh variant – v vlečnih motorjih recimo?
Prva razlika je že to da ima CC6500 statični pretvornik medtem ko naša 363 motorgenerator... to kar na brižiti ropota tudi ko stoji
Lokomotiva v franciji spelje v Serji-paraleli, zaradi manjše napetosti pa vberjetno tudi ni potrebe po tako intenzivnem hlajenju zagonskih uporov.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

desiro napisal/-a: 27.04.2021, 21:53 Prva razlika je že to da ima CC6500 statični pretvornik medtem ko naša 363 motorgenerator... to kar na brižiti ropota tudi ko stoji
Lokomotiva v franciji spelje v Serji-paraleli, zaradi manjše napetosti pa vberjetno tudi ni potrebe po tako intenzivnem hlajenju zagonskih uporov.
Super, hvala!
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

CC 6500 prav tako nima sekundarne ali prisilne ventilacije za hlajenje motorjev. Motorji se hladijo sami neposredno z zajemom in izpihom zraka skozi prezračevalno cev, zato so bili precej toplotno občutljivi. Poleg tega so jih morali po daljšem mirovanju en teden sušiti s puhalniki vročega zraka.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

https://abload.de/img/rauhenbretzingen_0960yajha.jpg

Se že nabirajo. Po koncu epidemije pridejo k nam. :D Seveda, če ne bo kakšnih presenečenj.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4293
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SNCF

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Najbolj slavni TGV rame 325, ki je nosilec hitrostnega rekorda 515,3 km/h, bo kot kaže končal med starim železom in ne v muzeju. Sicer so pritiski k ohranitvi veliki, vendar je TGV že ostal brez enega pogonskega člena. :(


Slika
Odgovori