Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
andrazspan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 621
Pridružen: 07.05.2012, 17:09
Kraj: Rimske Toplice
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andrazspan »

vidkrt napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a:Malo je bilo za počakati, ali drži ali ne, sedaj pa je uradno.

ÖBB počasi odpisuje stare lokomotive. In tako je preko posrednika odprodal 43 lokomotiv serije 1144 enemu izmed turških gradbenih podjetij, ki gradi proge po Etiopiji in Tanzaniji. Lokomotive so že nabrane v Linzu in bodo kmalu odšle najprej v Ukrajino, kjer jih bodo predelali za nadaljno uporabo pod 25 kV. Glede na problematičnost lokomotive in same predelave, pa je uspešnost malo dvomljiva. Željo po tem, da bi tudi ÖBB nekaj lokomotiv predelal v dvosistemske, pa so opustili, saj bi bilo potrebno pridobiti novo dovoljenje za serijo 1144. Prav tako že lep čas čakajo tri lokomotive serije 2043, ki naj bi mogoče s pomladjo vendarle odšle v Afriko.
Kaj pa v Slovenijo?

Naprej nekaj litearature za prebrati: https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... energetika
Ko boš prebral pa samo eno "preprosto" vprašanje. Zakaj bi Slovenske Železnice (oziroma kater drug prevoznik v Sloveniji) želel dobrih 40 let stare lokomotive, ki bi jih bilo potrebno pred uporabo na Slovenskem železniškem omrežju predelati, da bi bile primerne za uporabo?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andrazspan napisal/-a: Naprej nekaj litearature za prebrati: https://www.slo-zeleznice.si/sl/infrast ... energetika
Ko boš prebral pa samo eno "preprosto" vprašanje. Zakaj bi Slovenske Železnice (oziroma kater drug prevoznik v Sloveniji) želel dobrih 40 let stare lokomotive, ki bi jih bilo potrebno pred uporabo na Slovenskem železniškem omrežju predelati, da bi bile primerne za uporabo?
Saj Turki jih bodo tudi predelali, ampak je razlika predelava mašine zgolj na višjo izmenično napetost ali pa za komplet drugi napajalni sistem. Tega noben pri zdravi pameti ne bi šel delat. Pa so sicer 1144 čisto solidni stroji, Avstrijcem so služili vsa leta brez večjih težav.
Te pa moram popraviti: privatniki kar pogosto posegajo po rabljenih mašinah. Train Hungary vozi na Hodoš s starimi romunkami, CER Rail bo za uporabo pri nas registriral BB 36000 Astride, ki tudi ni več najmlajša.

Osebno ne bi imel nič proti nakupu kakšne take stare lokomotive. Ta zvok... :thumbupr :thumbupr :D
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

ÖBB 1144 bi pasale tudi na Hrvaško.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a: Pa so sicer 1144 čisto solidni stroji, Avstrijcem so služili vsa leta brez večjih težav.
Te pa moram popraviti: privatniki kar pogosto posegajo po rabljenih mašinah. Train Hungary vozi na Hodoš s starimi romunkami, CER Rail bo za uporabo pri nas registriral BB 36000 Astride, ki tudi ni več najmlajša.

Osebno ne bi imel nič proti nakupu kakšne take stare lokomotive. Ta zvok... :thumbupr :thumbupr :D
No ja. Na začetku so bile kot 1044 katastrofa. Pokanje koles, pa vdor snega v ventilacijo. Zaradi predelave hladilnega sistema, pa so jo začeli posmehljivo klicati alpski sesalec. So jih pa želeli pred kratkim poslati v Nemčijo, pa se niso izkazale. Pregrevanje.
Train Hungary sploh še vozi? :shock: Vem da so pri nas trenutno na pavzi. Ima pa Andraž na nek način prav. 40 let stara lokomotiva res nima kaj delati pri nam. Se pa tudi počasi privatniki raje poslužujejo najema. Railpool bo začel rentati še več v našem delu in na JV Evrope. Izjema pri nakupu so še tisti, ki nimajo denarja ali pa je potrebno kaj na hitro dobiti. Astride je pa res stara, ampak ima malo kilometrino.

Bi pa raje kot Eso 362, pri nam videl tale trash čez kraški rob. Res da je grda, ampak zadnja evropejka z zvokom, ki naježi kožo.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Zanima me, ali OBB Vectron vozi čez Celje?
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Žiga »

vidkrt napisal/-a:Zanima me, ali OBB Vectron vozi čez Celje?
Da
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Žiga napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Zanima me, ali OBB Vectron vozi čez Celje?
Da
Hvala. Pa zanima me še, glede na to, da ÖBB Vectron prevaža tovor, da bi mu bilo dobro napisati znak za Rail Cargo group. Kaj mislite?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a cokla »

vidkrt napisal/-a:
Žiga napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Zanima me, ali OBB Vectron vozi čez Celje?
Da
Hvala. Pa zanima me še, glede na to, da ÖBB Vectron prevaža tovor, da bi mu bilo dobro napisati znak za Rail Cargo group. Kaj mislite?

Sej ga ima....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Žiga
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 225
Pridružen: 16.09.2009, 21:36

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Žiga »

Dovoljenje za vožnjo po Sloveniji imajo ÖBB Vectroni od zaporedne številke 001 do 080. Vsi imajo samo ÖBB logotip na vsaki strani, razen 018, ki je polepljen v posebno različico, kot 500-ta lokomotiva od Siemensa ÖBB-ju. Nima smisla jih še dodatno lepiti, saj se ve, da ÖBB Vectrone v Sloveniji uporablja RCC-SI.
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1429
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a RitterVonGhega »

podatki za serija vrsta 1144

več; https://produktion.oebb.at/dam/jcr:a084 ... z_1144.pdf

lp,miro
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Samo vprašam, ali bi bilo možno, da bi vozil Švicarski Astoro tudi kot EC vlak Transalpin Zürich - Graz?
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

vidkrt napisal/-a:Samo vprašam, ali bi bilo možno, da bi vozil Švicarski Astoro tudi kot EC vlak Transalpin Zürich - Graz?
NE
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

andre85 napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Samo vprašam, ali bi bilo možno, da bi vozil Švicarski Astoro tudi kot EC vlak Transalpin Zürich - Graz?
NE
Zakaj pa tako prepričan ne? Mislim, itak ima prednost Railjet ali Giruno, ampak tako nemogoče pa spet ni.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

TGV Lyria napisal/-a:
andre85 napisal/-a:
vidkrt napisal/-a:Samo vprašam, ali bi bilo možno, da bi vozil Švicarski Astoro tudi kot EC vlak Transalpin Zürich - Graz?
NE
Zakaj pa tako prepričan ne? Mislim, itak ima prednost Railjet ali Giruno, ampak tako nemogoče pa spet ni.
Astoro oziroma ETR 610 je pretežak za nagibanje na klancih (napaka v načrtovanju). Na Gotthardu nikoli ni dosegel hitrosti, za kategorijo nagibnih vlakov, ker bi prišlo do hitre obrabe tirov. Ravno zaradi te teže 450 ton, pa je v Italiji odobren za 250 km/h, no pa tudi, ker so ga Italijani naredili. Švicarji ga enostavno ne marajo in ima vzdevek cessoalpino 2.0. Notranjost tudi ni kaj prida. Iz izkušenj vem, da ni nobenega prostora za prtljago, je ozek... Taka garnitura ne more zamenjati tako slavnega vlaka, kjer vozi tudi panorama vagon.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Hvala. Jaz sem pa mislil, da bi lahko SBB Astoro vozil v Ljubljano... #-o
Odgovori