Informacije o OBB

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Slika

Tudi MMV Austria se je odpovedal tej lokomotivi, zato je 001 naprodaj. Začetna cena 85.000 €.
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

https://youtu.be/6qtq3SnAqEs
Reportaža vredna ogleda
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Za vse ki mislite v ponedeljek 28.11 potovati čez oziroma po Avstrije. Zaradi verjetne stavke sindikata Vida bo v primeru le te v Avstriji zaustavljen ves železniški promet
https://www.oebb.at/en/neuigkeiten/streikankuendigung
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

andre85 napisal/-a: 27.11.2022, 1:29 Za vse ki mislite v ponedeljek 28.11 potovati čez oziroma po Avstrije. Zaradi verjetne stavke sindikata Vida bo v primeru le te v Avstriji zaustavljen ves železniški promet
https://www.oebb.at/en/neuigkeiten/streikankuendigung
na sž se pa še kar trapljamo po rami in govorimo saj bo vredu.... :roll: #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a 038 »

desiro napisal/-a: 27.11.2022, 14:34
andre85 napisal/-a: 27.11.2022, 1:29 Za vse ki mislite v ponedeljek 28.11 potovati čez oziroma po Avstrije. Zaradi verjetne stavke sindikata Vida bo v primeru le te v Avstriji zaustavljen ves železniški promet
https://www.oebb.at/en/neuigkeiten/streikankuendigung
na sž se pa še kar trapljamo po rami in govorimo saj bo vredu.... :roll: #-o
In koga imaš konkretno v mislih?
A se ti ne zdi malo čudno, da strojevodje SŽ - VIT zapuščajo tega "delodajalca" in odhajajo drugam?
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

038 napisal/-a: 27.11.2022, 18:01
desiro napisal/-a: 27.11.2022, 14:34
andre85 napisal/-a: 27.11.2022, 1:29 Za vse ki mislite v ponedeljek 28.11 potovati čez oziroma po Avstrije. Zaradi verjetne stavke sindikata Vida bo v primeru le te v Avstriji zaustavljen ves železniški promet
https://www.oebb.at/en/neuigkeiten/streikankuendigung
na sž se pa še kar trapljamo po rami in govorimo saj bo vredu.... :roll: #-o
In koga imaš konkretno v mislih?
A se ti ne zdi malo čudno, da strojevodje SŽ - VIT zapuščajo tega "delodajalca" in odhajajo drugam?
To da se meni zdi čudno je premalo, bi se moralo zdet čudno vodstvu, ne pa da se med rednim šolanjem sprašuje zakaj pri konkurenci strojevodja lahko zapenja in odpenja lok in opravlja preiskus zavor, medtem ko tisto da ima 500 € več bruto se pa slučajno spregleda...

Ter da se poskuša ljudi zadržati tako da se jim ne predvidi šolanja za 541 oziroma vectrona.... namesto da bi se delo tudi konkurenčno plačalo....

Sicer nama je to jasno... a morda forum bere še kdo ki se lahko vpraša malo po lasntem zdravju in naredi kaj na temu področju.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a grega »

Pa je drugače v pogodbah kakšna klavzula o vračilu šolnine v primeru, da se takoj po šolanju odločijo za konkurenco?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Saj ne moreš kar tako skakti od enega, k drugemu prevozniku. So pa klavzule ja, toliko let moraš biti pri prevozniku po zaposlitvi, ali pa te konkretno udari po žepu, če predčasno odideš sam. V RCA temi se je omenilo minimalno pet let, ali pa 10.000 € kazni. Glede na notranjo politko je pa vsak prevoznik klasa zase. Za tri privatnike vem koliko je ura in kako gre tam, ampak ne bi takšnih zadev javno.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a 038 »

grega napisal/-a: 01.12.2022, 12:35 Pa je drugače v pogodbah kakšna klavzula o vračilu šolnine v primeru, da se takoj po šolanju odločijo za konkurenco?
Šolnina se vrača tudi v kolikor uspešno ne zaključiš usposabljanja.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

grega napisal/-a: 01.12.2022, 12:35 Pa je drugače v pogodbah kakšna klavzula o vračilu šolnine v primeru, da se takoj po šolanju odločijo za konkurenco?
Zadeve so v klavzulah sicer določene a bi v primeru sodnega spora bile vse po vrsti nične.... Saj se noben od prevoznikov pri tovrstnih klavzulah ne drži kar nekaj drugih pogojev določenih v zakonodaji, ter nikakor ne more opravičiti višine te kazni, saj v primeru sodenga spora pač ni dovolj izdati račun tipa 1x šolanje za strojevodjo 10 000 €...

Sicer pa v praksi ob prestopu prevoznika ponavadi novi prevoznik pokrije to "kazen"...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

@desiro, kateri strojevodja se pa bo ubadal s pravom? Sicer na zahodu je v marsikateri drugi branži to že praksa. Dejansko podjetja več ne dobijo več delavcev, ker so si do sedaj morali marsikaj sami plačevati. Si bi ti sam plačal vse, da dobiš licenco? Praksa je pa po novem takšna. Jasno in glasno ti povedo, da ti plačajo teoretično in praktično šolanje za to kar zahteva delovno mesto, ti pa se v pogodbi o zaposlitvi jasno in s podpisom zavezeš, da boš pri njih ostal najmanj toliko let, kar je roko na srce edino pošteno, če podjetje vlaga kapital v delavca in takšna praksa bo slej ko prej morala postati normalnost vsepovsod. Pa nacionalna zakonodaja gor ali dol, sprejeli smo 4. železniški paket, če pa kaj ne štima, pa morajo na terenu preverjati pri AŽP. Razne odškodnine so samo dvorezen meč, saj bodo na koncu podjetja samo še bolj zaostrila pogoje, sploh na železnici, kjer je danes eno samo sr*nje, recimo pri DB kronično manjka osebja in, ker je prišlo do okvare na vagonu, raje vlake odpovedo. Ajde, če bo uspel projekt DAK (digitalna avtomatska spenjača), boš potem pri vsakem prevozniku postal deklica za vse (spenjanje, zavorni preiskus, itd..) Saj drugače tebi bi morali biti jasno v kakšno blato se cela panoga pogreza (vozi več za isti denar) in zakaj od tistega Railpool Traxxa Ms2 na koncu ni bilo nič in kot kaže tudi ne bo nič.

Če si pa še drznem dregniti v SŽ probleme, ki jih omenjaš in so očitno tabu. Vse je en sam sod smodnika, ki bo čez par let (pogoj končanje infrastrukturnih projektov) konkretno počil, trenutno se pa samo kupuje čas, da ta tvorba ostaja skupaj, dokler zastavljeni projekti, pri tistih najvišje ne bodo začeli delovati in bodo vse skupaj ublažili. Upam da razumeš, pa tudi da ti bo jasno, ko napišem naslednje: #metrans
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a: 03.12.2022, 10:21 @desiro, kateri strojevodja se pa bo ubadal s pravom? Sicer na zahodu je v marsikateri drugi branži to že praksa. Dejansko podjetja več ne dobijo več delavcev, ker so si do sedaj morali marsikaj sami plačevati. Si bi ti sam plačal vse, da dobiš licenco? Praksa je pa po novem takšna. Jasno in glasno ti povedo, da ti plačajo teoretično in praktično šolanje za to kar zahteva delovno mesto, ti pa se v pogodbi o zaposlitvi jasno in s podpisom zavezeš, da boš pri njih ostal najmanj toliko let, kar je roko na srce edino pošteno, če podjetje vlaga kapital v delavca in takšna praksa bo slej ko prej morala postati normalnost vsepovsod. Pa nacionalna zakonodaja gor ali dol, sprejeli smo 4. železniški paket, če pa kaj ne štima, pa morajo na terenu preverjati pri AŽP. Razne odškodnine so samo dvorezen meč, saj bodo na koncu podjetja samo še bolj zaostrila pogoje, sploh na železnici, kjer je danes eno samo sr*nje, recimo pri DB kronično manjka osebja in, ker je prišlo do okvare na vagonu, raje vlake odpovedo. Ajde, če bo uspel projekt DAK (digitalna avtomatska spenjača), boš potem pri vsakem prevozniku postal deklica za vse (spenjanje, zavorni preiskus, itd..) Saj drugače tebi bi morali biti jasno v kakšno blato se cela panoga pogreza (vozi več za isti denar) in zakaj od tistega Railpool Traxxa Ms2 na koncu ni bilo nič in kot kaže tudi ne bo nič.

Če si pa še drznem dregniti v SŽ probleme, ki jih omenjaš in so očitno tabu. Vse je en sam sod smodnika, ki bo čez par let (pogoj končanje infrastrukturnih projektov) konkretno počil, trenutno se pa samo kupuje čas, da ta tvorba ostaja skupaj, dokler zastavljeni projekti, pri tistih najvišje ne bodo začeli delovati in bodo vse skupaj ublažili. Upam da razumeš, pa tudi da ti bo jasno, ko napišem naslednje: #metrans
No če so pogoji dela pri nekem delodajalcu tako slabi da so nevzdržni, ter ti nov delodajalec ne krije "kazni", potem se bo vsaj tisti, ki je pravno bolje pismen od večine spustil v sodni spor, le ta pa bo hitro praksa za vse ki bi sledili...
Dejstvo je da je za konkurenčno klavzulo med drugim delavcu potrebno izplačevati namenski dodatek (odškodnino), da je treba imet promet tipi topi poštiman, in ne tako kot ga imajo "privat prevozniki" da strojevodja za dan v naprej ne ve kako dela, da se od strojevodje pričakuje da bo službo zaradi zamude vlaka začel in končal 5 h kasneje. (na redni bazi in ne v recimo res izjemnih okoliščinah). Vse kršitve ZDR in ZvZelP pa delodajalcu ob morebitnem sporu glede stroškov šolanja dodatno kopljejo jamo...

Tudi to da strojevodja sam opravlja zavorni preiskus (popolni) je skregano z logiko, oz. je že vredu dokler se pač predvidi za opravljanje zavornega preiskusa 600 m vlaka 1 h 30 min in ne 25 min... ter se ta čas ne šteje med odmor med delom, ampak se po opravljenem preiskusu zagotovi še ustrezemn prostor ter čas za odmor. Enostavno sta za učinkovit proces potrebna 2. Recimo da najdeš na 15 vagonu ki je 350 m od čela vlaka vagon z zavrto zavoro... potreba po ponovnem odvrtju, zavrtju beleženju časa če ponovno sam od sebe odvre itd... če sta delavca 2 se zaviranje in odviranje opravi na daljavo, če si sam pa pot pod noge 350 m do lokomotive in 350 m nazaj....

Sž bo če se nič ne spremeni kmalu potonil...
Še delček problema... Na delu proge z remontom se pojavlja napačno signaliziranje počasnih voženj, kršitve pravilnikov predvsem o obveščanju osebja... in ko nekdo na to opozori, namesto da bi nepravilnosti odpravili, poizkusijo skočiti nanj.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

desiro napisal/-a: 03.12.2022, 12:40
Sž bo če se nič ne spremeni kmalu potonil...

Saj sem ti povedal, DAK te bo odrešila muk. Ostalo pa bo trg poskrbel, tako kot že danes počne.

Sedaj moraš mi pa povedati kateri del SŽ, čeprav ok, so omare na koncu iste... PP še ima 8 let miru, TP? Sem ti namignil, pa bom sedaj direktno povedal. Ko bo Metrans dokončno prišel noter, bo prvič počilo, zato pa so iskali strateškega partnerja. Brez njega kapitala ni, 32 Taurusov brez ETCS, pa bodo čez 10 let vredni nič, količina tovora pa navzdol. Vse ostalo je pa notranja politika prevoznikov, ki se naj razrešuje drugje in ne tukaj.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a desiro »

Re 4/4 napisal/-a: 03.12.2022, 15:52
desiro napisal/-a: 03.12.2022, 12:40
Sž bo če se nič ne spremeni kmalu potonil...
Sedaj moraš mi pa povedati kateri del SŽ, čeprav ok, so omare na koncu iste... PP še ima 8 let miru, TP? Sem ti namignil, pa bom sedaj direktno povedal. Ko bo Metrans dokončno prišel noter, bo prvič počilo, zato pa so iskali strateškega partnerja. Brez njega kapitala ni, 32 Taurusov brez ETCS, pa bodo čez 10 let vredni nič, količina tovora pa navzdol. Vse ostalo je pa notranja politika prevoznikov, ki se naj razrešuje drugje in ne tukaj.
PP kmalu ne bo imel več osebja za spremljavo vlakov, sploh če bo z osebjem ravnal tako kot ravna...plača nam je vsem jasna da če strojevodska ni za pohvalit tudi sprevodniška ne more biti... če pa ti zraven vsak meseč še zaradi dlake v jajcu probajo vsak drugi mesec skinit 5 ali pa 10 % zaradi bedarije kot je pričakovanje potnikov pred vlakom 18 min namesto 20 min pred odhodom in podobno, bodo pa imeli srečo če bo kdo sploh še želel delati tam... Da raznega klicanja na planirane proste dni, ter preklicov dopusta ne komentiram...

Problematično je tudi stanje pri vzdrževanju vozil, pogojih dela znotraj vleke itd...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Informacije o OBB

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ostalo pa bo trg poskrbel, tako kot že danes počne.

Saj drugače tebi bi morali biti jasno v kakšno blato se cela panoga pogreza (vozi več za isti denar)


Drugače mi nisi nič presenetljivega povedal. Drugi stavek. Tudi v tujini pravijo popolnoma enako. Vprašanje kdo bo še delal na železnici, če industrija da boljše pogoje.

Če ne padejo že na zdravniškem (zelene rastline), pa na teoretičnem šolanju...in potem prideš v Berlin s tri urno zamudo.

https://www.lok-report.de/news/deutschl ... elzen.html

Se pa v notranjo politiko SŽ ne bom detaljno spuščal.
Odgovori