Kot kaže, je zmagovalec OBB, Westbahn pa po trenutnih špekulacijah kupuje Dosto garniture pri Kitajcih. Sami pravijo da je to najhitrejši in kakovosten dobavitelj, verjetno imajo v mislih CRRC, vendar v praksi se je izkazalo, da ta proizvajalec sploh ni hiter dobavitelj, saj Češki LEO še kar čaka na dobavo. Tudi DB še vedno čaka na hibridne premikalke. To za Westbahn pomeni ogromen preskok, saj bo imel le dve možnosti. Ali popolnoma zaupati Kitajcem, ki jih morajo dostaviti in homologirati garniture z visoko razpoložljivostjo (kar je v praksi za neserijsko garnituro po TSI velik vprašaj) do leta 2020 in s tem nadaljevanje voženj ali pa da po koncu najema* Stadlerjev, ostane brez voznega parka. In, če jih ne vrne oziroma preda OBB-ju pa hude kazni.Re 4/4 napisal/-a:. Ni naključje, da tako DB, kot OBB iščeta v istem času rabljene Dosto garniture za 200 km/h. Edini, ki ustrezajo vsem merilom so Stadlerji Westbahna......
*Westbahn ni lastnik Stadlerjev, ampak samo najemnik za 11 let, lastniki oziroma lizingodajalci pa so AIL Structured Finance .