Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Kako kaj naše sosedje OBB, DB, HŽ, MAV....
Odgovori
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Dejan Črešnjovnjak mi je poslal fotografije posebnega vlaka na relaciji Ljutomer - Gornja Radgona, pogledate si jih lahko https://www.miniaturna-zeleznica.eu/gal ... a_Radgona/
Tine
jurij
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 589
Pridružen: 20.11.2011, 23:13
Kraj: Prosečka vas Mačkovci

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a jurij »

prometnik 54 napisal/-a: 25.10.2021, 11:35 Kot je slišati,naj bi stekli dogovori o naslednji vožnji vlaka med postajama Ljutomer-Gornja Radgona že za "Martinovo".
Načrtovana Martinova vožnja dne 13:11.2021 žal odpade zaradi tistih politikov, kateri nas silijo z cepivom. :mrgreen:
Obranja
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 08.07.2010, 21:49

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a Obranja »

Liebe Freunde der Radkersburger Bahn,

das Land Steiermark, wie auch die Stadtgemeinde Bad Radkersburg haben bereits vor längerer Zeit die volle Unterstützung
für die geplante Bahnverlängerung von Bad Radkersburg nach Gornja Radgona zugesagt.

Leider haben wir nun einen Bürgermeister bekommen, der nur in eine Richtung denkt und für den es ausreichend ist, dass die
bestehende Radkersburger Bahn Richtung Leibnitz und Graz gut funktioniert.

Wir wollen aber auch wieder Richtung Süden fahren können und dazu fehlt uns nur ein ganz kleines Stück, nämlich 2,65 Kilometer.
Daher haben wir eine Online Petition eröffnet, bei der wir alle Unterstützer bitten zu unterschreiben.

Wir möchten zeigen, das viel mehrere Leute auch die Bahnanbindung nach Gornja Radgona, Radenci und Ljutomer positiv bewerten
und dass eine solche Bahnverbindung die ganze Region enorm beleben würde und außerdem sehr gut für unsere Umwelt und
unsere Kinder wäre.

Ich bitte Sie daher uns zu unterstützen, und die Petition zu unterschreiben, wenn sie so wie wir denken.

Ich würde mich freuen, wenn auch Du dabei wärst und diese Nachricht auch in Deinem Freundeskreis teilen würdest:

https://www.openpetition.eu/at/petition ... adgona-slo

Bitte um Deine Unterschrift,

Armin klein, Obmann der
Interessensgemeinschaft
"Neue Radkersburger Bahn"
IggyAUT
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 01.04.2016, 11:43

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a IggyAUT »

Želimo še večji zaostanek za Avstrijo? manj kot 3 km proge loči oživitev regije... Avstrijci so se odločili https://www.politik.steiermark.at/cms/b ... 121400860/
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Spet bo vlak za Gornjo Radgono! Mogoče kdo ve, ali bo Stadler?
https://sobotainfo.com/dogodek/grossmanov-vlak/641243
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a preglednik »

IggyAUT napisal/-a: 05.06.2022, 11:04 Želimo še večji zaostanek za Avstrijo? manj kot 3 km proge loči oživitev regije... Avstrijci so se odločili https://www.politik.steiermark.at/cms/b ... 121400860/
Problem žel. povezav na obrobju države izvira iz naše centralistične politike. Če bodo regije bo boljše.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a mkx »

preglednik napisal/-a: 07.07.2022, 20:24 Problem žel. povezav na obrobju države izvira iz naše centralistične politike. Če bodo regije bo boljše.

Ni čisto primerljivo, ampak vseeno: gradnha 2TDK bo stala tam okoli ene milijarde evrov. Po dolđini (dobrih 30km) bi prav lahko šlo za regionalno progo, po (ravno danes, 7.7.2022) javno objavljenem predlogu regionalizacije sta vpleteni dve regiji. Omenjeno milijardo evrov je celotna država napraskala z veliko mujo.
Sam si ne morem predstavljati kako bi takpen projekt (z lastnim financiranjem!) speljala ena povprečna regija (ali pa dve) s približno 100.000 prebivalci. V trenutku, ko se začne iz katerega koli razloga (recimo finančnega) pogledovati proti državi, pa obstoj regij čisto nič več ne pomaga.

Sicer pa imamo dololen centralizem prav na vseh nivojih ... tudi občinska središča so praviloma deležna več pozornosti kot obrobni zaselki (izjema je županov domači zaselek).
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Sam pa mislim, da je 2TDK projekt državnega pomena, ki bo generiral tovor skozi celo državo in je to del magistralni žel. omrežja.
Vse je stvar interesov. Dravska proga npr. leži na obrobju države, marsikdo v Ljubljani komaj, da ve zanjo. Če pa bi imeli regije, bi se znašla v središču Koroške regije, pojavili bi se tamkajšnji interesi, projekti itd.. Veliko lažje bi prišlo do modernizacije, kot sedaj, ko se vse odloča v Ljubljani.
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a mkx »

Kar sem želel povedati je, da se je za 2TDK, kljub temu da je državni projekt (v tem se strinjava), komaj našlo financiranje. Za popolnoma regionalne projekte se bo financiranje težko našlo kljub veliki želji (o tej ne dvomim) odločevalcev po regijah.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Denar je itak zmeraj problem. Vseeno sem prepričan, da bi regije v tem primeru pomagale.
preglednik
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Je kdo od vas doma med Gornjo Radgono in Ljutomerom? Če bi bil bi vedel,da AP Murska sobota vozi samo še enkrat na dan in to 3 potnike. Tako,da bi vlak doletela enaka usoda.
Zadnjič spremenil andre85, dne 08.07.2022, 9:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ja, regije bi pomagale na nivoju dobre volje. Na tem nivoju lahko pomagajo že sedanje občine. Ali pa tudi ne (primer občine Domžale v zvezi z načrtovanjem modernizacije proge 21 Ljubljana-Kamnik), pri tem regionalizacija ne bi spremenila prav ničesar.

Problem v Sloveniji je tudi ta, da gredo vsi predlogi v smer večjega števila majhnih (in temu primerno šibkih) regij. Najnovejši predlog regionalizacije prinaša 15 pokrajin + MOL, tako da je hitro katerikoli netrivialen infrastrukturni projekt stvar vsaj dveh regij če ne večih. Na tem forumu dostikrat debatiramo o zanemarjenosti proge 70 (Jesenice - Sežana) ... ta proga bi v primeru regionalizacije po tem predlogu potekala po treh regijah. Kar pomeni, da bi bilo spet potrebnega precej dogovarjanja glede obsega in dinamike izvajanja kakšnega projekta v zvezi z njo, na koncu pa bi precej verjento spet prišlo do težave z denarjem.
Če bi želeli imeti regije, ki bi dejansko avtonomno reševale probleme, ki so večji od proračuna povprečnega slovenskega gospodinjstva, bi morale biti regije večje. V EU imajo regije, ki dejansko funkcionirajo (recimo v Franciji, Avstriji, ...), število prebivalcev od milijona navzgor. Kar bi pomenilo, da bi v Sloveniji obstajali dve regiji. In potem v resnici pri dogovarjanju glede projektov znotraj regije načeloma ni več dosti drugače, kot da se o teh stvareh dogovarjamo na državnem nivoju. Še posebej ko v kriterije za regionalizacijo vključimo še geografske pogoje (npr. naravna zaokroženost, ki vpliva na migracijske tokove) ... tukaj je naš biser sploh hendikepiran, saj smo geografsko zelo raztreščeni. Če temu ne bi bilo tako, potem na primer ne bi bilo (upravičenega) pritiska, da se uredi celoletno prevoznost preko prelaza Vršič.
LP, Metod
andre85
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 752
Pridružen: 11.04.2014, 19:36
Kraj: Freilassing

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a andre85 »

Teh 15 regij bo spet samo eno veliko zapravljanje denarja za dodatno birokracijo a rezultat pa bo na koncu enak sedanjemu stanju.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a mkx »

andre85 napisal/-a: 08.07.2022, 9:32 Je kdo od vas doma med Gornjo Radgono in Ljutomerom? Če bi bil bi vedel,da AP Murska sobota vozi samo še enkrat na dan in to 3 potnike. Tako,da bi vlak doletela enaka usoda.
Saj povezava ŽP Gornja Radgona in ŽP Radgona zares ni namenjena potnikom iz Ljutomera proti Gradcu ampak dnevnim migrantom iz Gornje Radgone proti Cmureku (da se jim prihrani vožnjo z avtom preko mostu in plačevanje parkirnine okoli ŽP Radgona). Konec koncev je med centrom Gronje Radgone in ŽP Radgona približno 4km po cesti ... kar je primerljiva razdalja tisti, ki jo ima povprečen prebivalec ob progi Radgona - Špilje do najbližje železniške postaje.

andre85 napisal/-a: 08.07.2022, 9:37 Teh 15 regij bo spet samo eno veliko zapravljanje denarja za dodatno birokracijo a rezultat pa bo na koncu enak sedanjemu stanju.
Natanko tako ... in iz razlogov ki sem jih že navedel.
Konec koncev smo imeli ob nastanku države RS okoli 65 občin, ki so opravljale marsikaj tega, kar naj bi opravljale regije. Pa je potem prevladala interpretacija, da se nekatere stvar lahko učinkovito izvaja le na nivoju države (ali regije, če bi bila dovolj velika), nekatere pa se učinkoviteje izvaja na nivoju krajevne skupnosti (in nekatere občine so potem natanko tako velike). Čeprav se v realnosti izkaže, da majhne občine ne morejo opravljati niti tako omejenega nabora nalog (npr. gradnja in vzdrževanje izobraževalnih in zdravstvenih ustanov). Nekatere niso sposobne niti ohranitve zadnjega bankomata.
LP, Metod
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Odprto pismo o podaljšanju železniške proge od Gornje Radgon

Odgovor Napisal/-a preglednik »

andre85 napisal/-a: 08.07.2022, 9:37 Teh 15 regij bo spet samo eno veliko zapravljanje denarja za dodatno birokracijo a rezultat pa bo na koncu enak sedanjemu stanju.
Strinjam se, da je 15 regij preveč. Osem bi jih bilo čisto dovolj. Ampak potrebne pa so, že zaradi komunikacije z regijami sosednjih držav. Vrnimo se raje k vlakom.
preglednik
Odgovori