preglednik napisal/-a: ↑31.03.2023, 17:02
Kaj je PZB, ali se ga rabi tudi na tej relaciji?
Poenostavljeno je PZB oz. Indusi ali na kratko "avtostop", SV naprava, ki deluje na principu interakcije med tirnimi magneti ob signalih in lokomotivskih magneti. Tirni magnet, ki je postavljen neposredno ob signal, v odvisnosti s postavljenim signalnim znakom oddaja specifično frekvenco (1000/2000Hz). SVN mimo-vozečega vlaka prek svojega magneta (balize) "prebere" oddajano frekvenco in ukrepa v skladu z prebrano frekvenco npr. tako da vlak zaustavi, če strojevodja prevoženega signala ne potrdi s pritiskom na stikalo v kabini. Na splošno se potrjuje vse signale, ki kažejo signalne znake za zmanjšanje hitrosti.
Na omenjeni relaciji PZB oz. avtostop na postajah niti ni vgrajen (razen Jesenic), so pa balize postavljene ob kontrolnih signalih.
V sosednji stari Gorici(Gorizia) bodo začeli prenavljati železniško postajo.
Večja dostopnost in udobje ter lepši videz. To so cilji obnovitvenih del, ki jih bo v teh dneh podjetje Rete Ferroviaria Italiana (RFI) začelo izvajati na stavbi goriške železniške postaje. Gre za prvi sklop obsežnejšega posega, v katera bodo skupno vložili okrog pet milijonov evrov.
Podjetje RFI, ki je del italijanske železniške družbe Ferrovie dello Stato Italiane, bo izpeljalo serijo posegov: osredotočili se bodo na dele stavbe, v katerih se zadržujejo potniki, perone in podhod. »Z odstranitvijo še zadnjih arhitektonskih ovir in obnovo peronov, ki bodo visoki 55 centimetrov in bodo tako odgovarjali evropskem standardu, bo izboljšana dostopnost postaje,« napoveduje podjetje RFI, ki ne bo poskrbelo samo za lažji dostop in izstop z vlakov, ampak tudi za druga obnovitvena dela.
preglednik napisal/-a: ↑04.07.2023, 11:14
A to je tisti, ki naj bi vozil tudi v Novo Gorico?
Ne. Tisto je Blues in tudi že vozi, Furlanija ima eno garnituro zaenkrat, testiranje in šolanje strojevodij opravljajo kar v rednem prometu.
Rock je dvopodnik, tudi FVG jih bo dobila 14, no tisti včeraj je pa bil beneška garnitura.
Bom objavil, kar v tej temi.
Prvi peron je obnovljen, na vrsti je podhod
V teku prenova goriške železniške postaje, ki se bo predvidoma zaključila ravno času za Evropsko prestolnico kulture 2025
Na goriški železniški postaji so v teku prenovitvena dela, ki bodo povečala njeno dostopnost in udobje potnikov, hkrati bodo seveda zagotovila tudi lepši in bolj urejen videz celotnemu območju, ki že dolgo časa ni bilo deležno večjih naložb.
Gradbena dela na goriški železniški postaji izvaja italijansko podjetje Rete Ferroviaria Italiana (RFI), skupno so vredna 2.588.199 evrov, uradno so se začela 22. maja letos, predvidoma bodo trajala 510 dni (približno sedemnajst mesecev), kar pomeni, da naj bi se zaključila proti koncu prihodnjega leta - v času za Evropsko prestolnico kulture 2025, ko na goriški občini pričakujejo, da se bo kar nekaj obiskovalcev pripeljalo na Goriško ravno z vlakom.
V okviru prenovitvenih del bodo perone dvignili, tako da bodo visoki 55 centimetrov, kar predstavlja evropski standard. Ob tej višini je vstopanje in izstopanje iz vlakov veliko bolj udobno.
Gradbeni delavci so se dela lotili na četrtem peronu, to se pravi na strani vhoda na območje postaje iz Ulice Carso. Četrti peron so že dvignili na predvideno višino, poleg tega so ga opremili s talnimi oznakami za slepe in slabovidne. Ker so prenovitvena dela na peronu v glavnem zaključena, so pred dnevi ponovno odprli vhod na območje postaje iz Ulice Carso, ki je bil zaprt od poletja.
Po obnovi prvega perona prihaja čas za obnovo podhoda pod železniškimi tiri, kjer so se delavci že lotili nekaterih pripravljalnih del. Sledila bo še obnova ostalih peronov, prenove bodo deležni tudi nadstreški in stopnice, ki iz podhoda vodijo do peronov. Goriški župan Rodolfo Ziberna pojasnjuje, da gradbena dela na železniški postaji potekajo v skladu s predvidenimi časovnimi roki in da se bodo predvidoma zaključila do konca prihodnjega leta.